Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met de Samsung Galaxy Ace?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Samsung Galaxy Ace? Empty Iemand ervaring met de Samsung Galaxy Ace?

Bericht  _*Blondgirl*_ vr 14 okt 2011 - 3:46

Volgende maand mag ik weer een nieuwe telefoon+abbo uitzoeken, en ben vast aan het rondkijken wat er op de markt is aan leuke/goede telefoons.

Al enige tijd heb ik mijn oog laten vallen op de Samsung Galaxy Ace. Alleen lees ik op een aantal sites met reviews dat ook deze telefoon niet al te best zou zijn. Zo zou de batterij bv. maar 1 dag mee gaan en dat de telefoon soms uitvalt en zelf weer aan gaat.

Heeft iemand hier deze telefoon en zo ja, hoe bevalt ie? Ondervind je dezelfde problemen die de reviews weergeven?

Ben benieuwd!
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Samsung Galaxy Ace? Empty Re: Iemand ervaring met de Samsung Galaxy Ace?

Bericht  Juul vr 14 okt 2011 - 5:08

_*Blondgirl*_ schreef:Volgende maand mag ik weer een nieuwe telefoon+abbo uitzoeken, en ben vast aan het rondkijken wat er op de markt is aan leuke/goede telefoons.

Al enige tijd heb ik mijn oog laten vallen op de Samsung Galaxy Ace. Alleen lees ik op een aantal sites met reviews dat ook deze telefoon niet al te best zou zijn. Zo zou de batterij bv. maar 1 dag mee gaan en dat de telefoon soms uitvalt en zelf weer aan gaat.

Heeft iemand hier deze telefoon en zo ja, hoe bevalt ie? Ondervind je dezelfde problemen die de reviews weergeven?

Ben benieuwd!

Ik heb in het begin veel problemen met mijn telefoon gehad. Hij viel inderdaad regelmatig uit. Na twee keer reparatie (ook hardware) doet ie het nu perfect en ben ik er erg tevreden over.
Dat de batterij snel leeggaat is redelijk logisch. Het is een smartphone, dus internet ik er veel mee, whatss app ik met grote regelmaat en Facebook & Wordfeut worden ontzettend veel gebruikt.
Als ik dit niet doe, gaat de batterij wel langer mee.
Nu ben ik dus heel tevreden met het toestel.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Iemand ervaring met de Samsung Galaxy Ace? Empty Re: Iemand ervaring met de Samsung Galaxy Ace?

Bericht  Toet vr 14 okt 2011 - 5:31

Ik heb ook een Samsung galaxy ace. Welke telefoon had je hiervoor? Het is denk ik maar net wat je gewend bent namelijk. Ik had hiervoor een HTC wildfire en slechter dan dat kan bijna niet, dus ik ben er hele tevreden over. Maar je kunt hem denk ik niet vergelijken met een Iphone, Galaxy 2, HTC desire o.i.d.

De batterij gaat inderdaad niet lang mee, maar dat is bij iedere smartphone zo. Al ging mijn wildfire wel iets langer mee dan deze. Als ik regelmatig de app killer gebruik dan kan ik er de hele dag mee doen en leg hem iedere nacht aan de oplader.

Hij is bij mij één keer uitgevallen (ik heb hem een week) en ik heb twee keer geen internet gehad, als dit vaker gebeurd ga ik er mee terug naar de winkel, hier heb je namelijk gewoon garantie op en dit kan worden gerepareerd.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  _*Blondgirl*_ za 15 okt 2011 - 3:29

Klinkt idd ook wel logisch dat de batterij minder lang meegaat als je er zoveel mee kan.... Ik heb nu een Samsung Allure S5050, de slidephone/ladyphone. Heb er geen internet op, nu gaat ie ruim 3 dagen mee voordat ie bijna leeg is en ik 'm aan de oplader leg.

Wil sowieso een smartphone, en al jaren dik tevreden over Samsung dus als het even kan blijf ik daarbij :-)

_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Toet za 15 okt 2011 - 5:58

Dan zou ik mooi voor de Ace gaan, die kun je ook met een abonnement voor één jaar krijgen, wat ik zelf wel een heel groot voordeel vind.

Je bent er ook zo aan gewend hoor, gewoon iedere avond als je naar bed gaat je telefoon aan de lader leggen en dan is er niks aan de hand.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: