Samsung galaxy.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Samsung galaxy.
Wie o wie heeft ook een samsung galaxy en kan mij wat wegwijs maken ? Na jarenlang een oude nokia te hebben gehad het ik nu dus internet e.d. op mijn telefoon. Zo ook whatsapp, leuk moet ik zeggen. Weet iemand als je continue je internet verbinding aan hebt staan, het van je mb's af gaat ? Of alleen als je ook actief bent op internet ? Wie weer waar ik ringtones kan downloaden ?
Gast- Gast
Re: Samsung galaxy.
Internet is niet afhankelijk van de aantal minuten dat je het gebruikt, wel van het aantal data geloof ik.
Verder staat hier elders wel een lijstje met goede apps. Wennen he zo'n nieuwe telefoon? Vooral de eerste week als je alles opnieuw moet uitvinden.
Verder staat hier elders wel een lijstje met goede apps. Wennen he zo'n nieuwe telefoon? Vooral de eerste week als je alles opnieuw moet uitvinden.
Gast- Gast
Ze vraagt ook over haar mb's / data ten koste ervan gaat, als internet continu aanstaat. Goede vraag, ik zou het antwoord niet echt weten En ringtones? Als je gewoon googlet met je telefoon misschien?
Gast- Gast
Als je op dat moment actief gebruik maakt van internet wel. Als je 'm gewoon vergeten bent af te sluiten dan gaat het je niet zoveel kosten.
Gast- Gast
Oke, dank je ! Net als nu staat mijn whatsapp aan, zou dat dan mb's kosten ? Of alleen als je ook echt berichtjes stuurt ? Weet iemand trouwens ook hoe je kan kijken hoeveel mb je hebt verbruikt ? Ik heb een abbonement met 275 mb per maand.
Gast- Gast
Om te kijken hoeveel mbs je hebt gebruikt kun je een app installeren: Droid stats of hi mb status werken prettig.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Bij welke provider zit je? Normaal gesproken zijn er wel nummers waar je heen kan smsen om je gebruik op te vragen.
Edit: Zo'n app is nog makkelijker natuurlijk. Die even installeren dan.
Edit: Zo'n app is nog makkelijker natuurlijk. Die even installeren dan.
Gast- Gast
Als je constant je internet aan hebt, update hij wel automatisch van alles, en dat kost dus wel mb's, maar niet zo heel veel als wanneer je actief internet.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Als jij thuis draadloos internet hebt, kun je hier met je telefoon gebruik van maken.
Ga naar instellingen>draadloos&netwerken>Wi-Fi instellingen. Dan staat er onder Wi-Fi netwerken als het goed is jouw draadloze netwerk, als je dan het sleutelwoord invoerd gaat hij automatisch op je draadloos netwerk van thuis. Als het goed is gaat hij er dan ook iedere keer automatisch op zodra je thuis bent
Dat scheelt in ieder geval al heel wat Mb's.
Ga naar instellingen>draadloos&netwerken>Wi-Fi instellingen. Dan staat er onder Wi-Fi netwerken als het goed is jouw draadloze netwerk, als je dan het sleutelwoord invoerd gaat hij automatisch op je draadloos netwerk van thuis. Als het goed is gaat hij er dan ook iedere keer automatisch op zodra je thuis bent
Dat scheelt in ieder geval al heel wat Mb's.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Samsung galaxy SIII mini of de Samsung galaxy SII plus(2013)
» Samsung Galaxy Y - sms/mms
» Samsung Galaxy ace
» Samsung Galaxy Ace
» Samsung Galaxy Tab 2
» Samsung Galaxy Y - sms/mms
» Samsung Galaxy ace
» Samsung Galaxy Ace
» Samsung Galaxy Tab 2
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: