De eerste echo
+39
koNijntje
Supertalentje
Jelin
pitbullgup
Clapperdie
blondje1313
chipa
MissD
Smaragdje
PiP
Flip Fluitketel
Theezakje13
sheila123
Earane
Aagje!
Fiebje
SarahKey
Lejow
Pussycat
Susan
Monnie
PapillonRose
Linda
Star007
pindaatje
Dora
Floor
Chelle
Fearie
Happydobby
mickey
Flower_L
Thunder
Annemie
Filoria
Annie24
Printje
Liadan
LWB
43 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: De eerste echo
Met 9 weken en deze was uitwendig, alles was gewoon goed te zien.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
wij kregen een termijnecho met 11-12 weken, uitwendig.
ik had een heel regelmatige cyclus.
ik had een heel regelmatige cyclus.
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Met Lise was het 14 +5 uitwendig, maar we hadden geen idee hoe ver ik was.
Met Mas al met 5 weken bij de gyn inwendig, alleen zag je daar amper wat op.
Met Amé met 8 weken uitwendig.
Met Mas al met 5 weken bij de gyn inwendig, alleen zag je daar amper wat op.
Met Amé met 8 weken uitwendig.
Gast- Gast
De 1ste echo's in het ziekenhuis met 6+1, 8+1, 8+5 en die bij de verloskundige met 10+nogiets heb ik allemaal inwendig gehad, daarna kreeg ik vanaf 12 weken uitwendige echo's.
Gast- Gast
Bij mijn praktijk kreeg je tussen de 9e en 10e week een echo. En dan nog een termijnecho.
Maar omdat ik 2 miskramen heb gehad mocht ik altijd met 8 weken komen en dan had ik een inwendige echo. Bij mij zoontje liep ik de eerste 13 weken bij het ZKH kreeg daar 1x een inwendige echo en 2x een uitwendig
Maar omdat ik 2 miskramen heb gehad mocht ik altijd met 8 weken komen en dan had ik een inwendige echo. Bij mij zoontje liep ik de eerste 13 weken bij het ZKH kreeg daar 1x een inwendige echo en 2x een uitwendig
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Bij 6+4 had ik mijn eerste echo. Eerst uitwendig, dat was goed zichtbaar, maar ze zag toch iets wat niet klopte, dus wilde het ook inwendig nog even doen.
En maar goed ook, want op de inwendige echo kwam pas het tweede kindje in beeld!
Daarna bij de gyn weer een aantal in- en uitwendige echo's gehad omdat er tussenschotje gezocht moest worden, dat werd rond de 12 weken gevonden dacht ik.
En maar goed ook, want op de inwendige echo kwam pas het tweede kindje in beeld!
Daarna bij de gyn weer een aantal in- en uitwendige echo's gehad omdat er tussenschotje gezocht moest worden, dat werd rond de 12 weken gevonden dacht ik.
Gast- Gast
ProudMama schreef:
Daar zat ik pas nog aan te denken, dat was een spannende tijd voor jullie.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
chipa schreef:Rejoy. schreef:Pussycat schreef:Zo apart, mijn eerste was met 9 weken en inwendig. En toen was ik echt niet dik.
Het werd me zelfs heel vaak gezegd dat ik zo'n mooie platte buik had.
Verbaasd me dat zoveel al zo vroeg een uitwendige krijgen.
misschien omdat de meesten bij een VK zitten, die meestal geen inwendig echo-apparaat hebben?
De meeste VK's hebben volgens mij wel een inwendig echo apparaat. Is vaak nog moeilijk uitwendig te zien voor de 12 weken.
Heeft het wat met dikheid te maken dan? Ik ben stevig en heb altijd al vet op de buik gehad en toch 'gewoon' uitwendig.
Volgens mij ligt het er ook wel aan waar in de baarmoeder je kindje ligt. Bij de MA had ik ook eerst uitwendig maar kindje lag te ver naar achteren dus inwendig.
De eerste echo heb ik met precies 8 weken gehad bij de gynaecoloog. Dit was inwendig. Volgens hem was ik "net zo zwanger als ieder ander" dus mocht ik voortaan naar de verloskundige toe. Daar kreeg ik met 13+4 de termijnecho, uitwendig.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, dan ben je helemaal opgelucht dat alles klopt en goed zit, begint de spanning een paar weken later weer van voor af aan...Happydobby schreef:ProudMama schreef:
Daar zat ik pas nog aan te denken, dat was een spannende tijd voor jullie.
Maar het is gelukkig allemaal goed gekomen en het was het allemaal waard als ik die 2 nu in de box zie liggen slapen
Gast- Gast
Met 9 weken, inwendig omdat ze het uitwendig niet goed kon zien.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
SarahKey schreef:chipa schreef:Rejoy. schreef:Pussycat schreef:Zo apart, mijn eerste was met 9 weken en inwendig. En toen was ik echt niet dik.
Het werd me zelfs heel vaak gezegd dat ik zo'n mooie platte buik had.
Verbaasd me dat zoveel al zo vroeg een uitwendige krijgen.
misschien omdat de meesten bij een VK zitten, die meestal geen inwendig echo-apparaat hebben?
De meeste VK's hebben volgens mij wel een inwendig echo apparaat. Is vaak nog moeilijk uitwendig te zien voor de 12 weken.
Heeft het wat met dikheid te maken dan? Ik ben stevig en heb altijd al vet op de buik gehad en toch 'gewoon' uitwendig.
Volgens mij ligt het er ook wel aan waar in de baarmoeder je kindje ligt. Bij de MA had ik ook eerst uitwendig maar kindje lag te ver naar achteren dus inwendig.
Klopt. Ligt eraan hoe diep je baarmoeder ligt volgens mij. Bij mij lagen ze bij alle zwangerschapen vrij diep.En ik ben echt niet dik eerder te slank....
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
bij mijn eerste zwangerschap met 7 weken (vanwege bloedverlies, wat dus een miskraam is geworden) inwendig.
Deze zwangerschap met 8 weken, vanwege de miskraam mocht ik eerder een echo, om mij gerust testellen of alles wel goed zat. wederom inwendig. de echo met 12 weken heb ik ook inwendig gehad. daarna uitwendig.
Deze zwangerschap met 8 weken, vanwege de miskraam mocht ik eerder een echo, om mij gerust testellen of alles wel goed zat. wederom inwendig. de echo met 12 weken heb ik ook inwendig gehad. daarna uitwendig.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer eerste echo?
» Gisteravond de eerste echo gehad.
» Kindje(s) mee naar eerste echo?
» grootte baby tijdens eerste echo...
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Gisteravond de eerste echo gehad.
» Kindje(s) mee naar eerste echo?
» grootte baby tijdens eerste echo...
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: