DagCafé
+17
Chocolate Cookie
aniet
Jordana
Leine
Sjaantje
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Snack a Jack
Jade
GreenGrass
May
Bimbam
Erin
Burn
ExpressoB
21 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
ExpressoB schreef:Reva schreef:Oeh, de herhaling van Obese begint
he nee, dat hoef ik dan niet nog een keer tezien. Ik had nog op je berichtje gereageerd trouwens, had je gelezen?!
over dat hij zo oud geworden was
Nee, niet gezien denk ik..
Gast- Gast
Ik vond het ook schrikbarend dat zijn kop er zo oud uitzag!! Ook wel slaphangend vel natuurlijk.
Zijn lichaam al dat vel omg...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Ik vond het ook schrikbarend dat zijn kop er zo oud uitzag!! Ook wel slaphangend vel natuurlijk.
Ja, dat veloverschot vond ik wel WOW, maar wel nog logisch.. Maar dat ouder worden, damn!!
Gast- Gast
Dan is het een hele openbaring haha!Lorna mercedez schreef:Jaa, Schierm. dacht ik. Ik snapte ook nooit waarom je naar een ziekenhuis zooo ver in NL moest zijn, domProudMama schreef:Het is echt een eiland hoor. Je moet altijd over water. Dus door de tunnel of over de brug, anders kom je er nietLorna mercedez schreef:Jaaa! Gaat in de herhaling. Maarre, opbaring.... Ik dacht dat jij echt op een eiland woondeProudMama schreef:Wat leuk! Ze vertelde pas dat jullie gingen daten, dus het is geslaagd?Lorna mercedez schreef:Ik heb vandaag met onze Alex, kind, man en schoonouders gedate en sinds jaaaren weer in het water gelegen. Heb nog nooit zoveel van mijn studie onthouden, zo leuk was de dag!
Wat ben jij een mooie meid trouwens! Zag je foto op FB van Alex.
En thanxx
Maar jij dacht iets a la Texel?
Veldhoven was nog wel een eind weg hoor, maar er zijn maar 10 ziekenhuizen met een NICU en Rotterdam en Utrecht hadden geen 2 plaatsen vrij en ik ging om te bevallen vreesden ze. Viel gelukkig mee.
Gast- Gast
vertel...Lorna mercedez schreef:Vandaar. Nu ga ik me wel een andere voorstelling van je maken.
Jij dacht dat ik een plattelands meisje was? A la boerentrien?
Gast- Gast
Eerst onhip, thuis zijn, stugge kleren en nu een hippe blonde mama met een deeltijdbaan en hardwerkende man. Stom toch? Wij wordfeuden trouwens ook en ik ga zwaar ten onder. Grappig dat beeld.ProudMama schreef:vertel...Lorna mercedez schreef:Vandaar. Nu ga ik me wel een andere voorstelling van je maken.
Gast- Gast
whahaha, geweldig!Lorna mercedez schreef:Eerst onhip, thuis zijn, stugge kleren en nu een hippe blonde mama met een deeltijdbaan en hardwerkende man. Stom toch? Wij wordfeuden trouwens ook en ik ga zwaar ten onder. Grappig dat beeld.ProudMama schreef:vertel...Lorna mercedez schreef:Vandaar. Nu ga ik me wel een andere voorstelling van je maken.
Wie ben jij dan op WF??
Gast- Gast
hahaha .. Pm ga je straks weer werken?!
Ik zeg net tegen mijn vriend op msn: wil je even naar mijn gezeur luisteren (haha ben benieuwd wat hij zegt)
Ik zeg net tegen mijn vriend op msn: wil je even naar mijn gezeur luisteren (haha ben benieuwd wat hij zegt)
PmProudMama schreef:whahaha, geweldig!Lorna mercedez schreef:Eerst onhip, thuis zijn, stugge kleren en nu een hippe blonde mama met een deeltijdbaan en hardwerkende man. Stom toch? Wij wordfeuden trouwens ook en ik ga zwaar ten onder. Grappig dat beeld.ProudMama schreef:vertel...Lorna mercedez schreef:Vandaar. Nu ga ik me wel een andere voorstelling van je maken.
Wie ben jij dan op WF??
Gast- Gast
Haha, had ik dus echt niet door!
Maar ik ga nu lekker slapen voor de kids weer wakker zijn.
Maar ik ga nu lekker slapen voor de kids weer wakker zijn.
Gast- Gast
Slaat op mijn reactie? Dat gaat om beeld en niet om wie zij is. Wat maakt dat ook uit.ExpressoB schreef:hahaha .. Pm ga je straks weer werken?!
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Slaat op mijn reactie? Dat gaat om beeld en niet om wie zij is. Wat maakt dat ook uit.ExpressoB schreef:hahaha .. Pm ga je straks weer werken?!
huh?!!
Niemand meer?!
Nee, kennelijk niet. En ik ga er ook vandoor. Want morgen om 05.00u gaat de wekker weer. Slaap lekker iedereen!
Gast- Gast
SLaap lekker!
ik ga ook maar dan
ik ga ook maar dan
Ik heb mijn ex-collega nog even op de valreep gefeliciteerd met haar verjaardag. Geen idee of ze het op prijs stelt want we hebben min of meer 'ruzie'. Ruzie is een groot woord, maar er waren wel veel irritaties. Ben benieuwd of ze het op prijs stelt, ben wel benieuwd hoe het met haar gaat..
Maar ik ga slapen!
Maar ik ga slapen!
Gast- Gast
Ja, verlof zit er bijna op, nog 2 weken ongeveer. Maar dan heb ik nog 12 weken vakantie die ik allemaal opneem, begin dus in 2012 weer.Lorna mercedez schreef:Slaat op mijn reactie? Dat gaat om beeld en niet om wie zij is. Wat maakt dat ook uit.ExpressoB schreef:hahaha .. Pm ga je straks weer werken?!
Heerlijk, de feestdagen vrij!
Gast- Gast
Goedemorgen!
PM, heerlijk dat je nog een paar maandjes thuis kunt zijn!
PM, heerlijk dat je nog een paar maandjes thuis kunt zijn!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Goedemorgen lady's uhm, of er iemand uberhaupt al is
Goedemorgen allemaal!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Ik geloof dat ik dit weekend ook nog op ziekenbezoek kan!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goodmorning! Is het bij jullie ook zo'n noodweer? Vanmorgen was het nog zo mooi buiten met een roze/ oranje dikke streep door de lucht. Nu plenst het, niet normaal .
Gast- Gast
Hier waait het alleen heel hard en het is niet koud gelukkig. Heb wel de lampen aan binnen, want ik zie geen hand voor ogen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: