DagCafé
+17
Chocolate Cookie
aniet
Jordana
Leine
Sjaantje
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Snack a Jack
Jade
GreenGrass
May
Bimbam
Erin
Burn
ExpressoB
21 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Wij hebben maar twee slaapkamers, die van ons zoontje is 12m en die van ons is ruim 21m.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Tea-Leaf schreef:Bimbam schreef:Ik wil nieuwe pantoffels. Of naja, eigenlijk wil ik dat niet maar mijn huidige vallen nog net niet uit elkaar van ellende, dus ik moet wel...
Scapino verkoopt deze week alles met 19% korting, ook nieuwe dingen.
Ja, nu je het zegt, die reclame heb ik gezien, had alleen de link met mijn pantoffels nog niet gelegd. Thanks! Vanmiddag misschien toch maar even heen, als ik zin heb. En als het droog is.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
VC, 21 m2, wow! Onze 'slaapkamer' is ongeveer 14m2, met schuine wand aan een kant en 2 m2 die niet nuttig zijn omdat het een doorgang is van de trap naar de 'slaapkamer'.
Bimbam- Kletskop
Ben er echt superblij mee, ik weet dat we zo'n slaapkamer niet snel weer krijgen als we gaan verhuizen. Ik heb er alleen nog steeds niet veel bijzonders mee gedaan omdat ik niet goed weet wat ik nou wil.
Doen hoor BimBam! Ik heb schoenen gekocht voor 12 euro. Oké, ze lagen bij de pantoffels. Maar het zijn meer een soort nep Uggs met een goed profiel eronder.
Gast- Gast
Lol, word net door mijn leidinggevende gebeld, dus ik neem op:
- Met Daisy..
- Jaaaa met mij! euhm Paul, morgen he...
- Ja?
- Dan mag je niet uitslapen want je mag om kwart over 6 beginnen en dan heb je je vaste zaterdagochtend dienst.
Haha had gister een opmerking gemaakt dat ik voor het eerst sinds maanden op zaterdag kon uitslapen, mocht half 8 beginnen i.pv. kwart over 6 en bij ons hebben alleen 55+ers een vast dienst maar op 1 of andere manier kon ik iedere zaterdag weer op die dienst uit
- Met Daisy..
- Jaaaa met mij! euhm Paul, morgen he...
- Ja?
- Dan mag je niet uitslapen want je mag om kwart over 6 beginnen en dan heb je je vaste zaterdagochtend dienst.
Haha had gister een opmerking gemaakt dat ik voor het eerst sinds maanden op zaterdag kon uitslapen, mocht half 8 beginnen i.pv. kwart over 6 en bij ons hebben alleen 55+ers een vast dienst maar op 1 of andere manier kon ik iedere zaterdag weer op die dienst uit
Gast- Gast
Storm schreef:Mijn tante is zojuist overleden.
Gecondoleerd Storm!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Storm schreef:Mijn tante is zojuist overleden.
Ik las het op Fb idd. Toch nog snel gegaan joh Sterkte en gecondoleerd!
Gast- Gast
Ze was al langer ziek, maar dat het zó snel zou gaan.....
Er werd gezegd dat ze het weekend niet zou halen dus ik was er al op voorbereid. Toch blijft het een schok...
Er werd gezegd dat ze het weekend niet zou halen dus ik was er al op voorbereid. Toch blijft het een schok...
Gast- Gast
Gecondoleerd Storm, sterkte...
Bimbam- Kletskop
Dat kan dan ineens heel snel gaan inderdaad... Voor haarzelf misschien maar beter, maar ik snap heel goed dat het ondanks dat toch hard aankomt. Gisteren was het nog slechts een voorspelling, nu is het werkelijkheid. Sterkte de komende periode Hopelijk kun je een beetje steun vinden bij je vriend en familie.
Gast- Gast
Storm Gecondoleerd.
Heey alex
Heey alex
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Dankjewel. Ja het is inderdaad beter voor haar, ze was graatmager en ze wilde zelf ook niet meer....wat is kanker toch een vreselijke ziekte, echt.Vergeet-me-nietje schreef:Dat kan dan ineens heel snel gaan inderdaad... Voor haarzelf misschien maar beter, maar ik snap heel goed dat het ondanks dat toch hard aankomt. Gisteren was het nog slechts een voorspelling, nu is het werkelijkheid. Sterkte de komende periode Hopelijk kun je een beetje steun vinden bij je vriend en familie.
De rest ook bedankt, jullie zijn lief.
Gast- Gast
Gecondoleerd, Storm.
Hoi.
Hoi.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Gecondoleerd Storm
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
heb je je ticker maar weer verwijderd Rush?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Gecondoleerd Storm
Gecondoleerd Storm en heel veel sterkte!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Nee hoezo?Serpentijn schreef:heb je je ticker maar weer verwijderd Rush?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: