DagCafé
+17
Chocolate Cookie
aniet
Jordana
Leine
Sjaantje
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Snack a Jack
Jade
GreenGrass
May
Bimbam
Erin
Burn
ExpressoB
21 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
ExpressoB schreef:Maura schreef:Tot 20.00u, EB. Dat stond er ook.
oh nee haha dat bedoelde ik niet, tot wanneer werk je daar nog
Na morgen nog vijf werkdagen. Waarvan ik één werkdag weer in A'dam zit.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Tot wanneer moet je?!
Ik ga op vrijdag altijd naar een omaatje van 81 die ik nu een jaar of 5 ken. Ga met haar boodschappen doen etc.
Morgen moet ze naar fysio en ziekenhuis, dan ga ik ook altijd met haar mee.
Wat tof dat je dat doet. Is het een omaatje of je eigen oma?
Gast- Gast
Jolee schreef:ExpressoB schreef:Tot wanneer moet je?!
Ik ga op vrijdag altijd naar een omaatje van 81 die ik nu een jaar of 5 ken. Ga met haar boodschappen doen etc.
Nee niet mijn eigen oma, die leeft helaas niet meer :'(
Dat is de moeder van de vader van de kinderen waar ik ruim 1,5jaar heb opgepast. Eerst was 'opa'(haar man) er ook nog maar die is vorig jaar oktober overleden.....
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Jolee schreef:ExpressoB schreef:Tot wanneer moet je?!
+1
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Maura schreef:Hoe later op de avond, hoe schoner het volk, Alex?
Als jij het zegt
Hoe is het met je?
Gast- Gast
Alex schreef:Maura schreef:Hoe later op de avond, hoe schoner het volk, Alex?
Als jij het zegt
Hoe is het met je?
Ik zeg het.
Met mij gaat het wel goed. Wel mijn ogen op half zeven hangen, want ik ben al een tijdje in de running vandaag. Maar het was het weer helemaal waard. Wat een geweldige cursus dat assertiviteitsgebeuren. Zie dingen in geheel ander licht.
Hoe is het met jou?
Gast- Gast
Fijn dat het goed (beter?) met je gaat. Hoe is het nu met werk? Al iets anders gevonden?
Met mij gaat het hetzelfde. Ik blijf maar in die dip hangen.
Met mij gaat het hetzelfde. Ik blijf maar in die dip hangen.
Gast- Gast
Vervelend zeg, dat je in een dip blijft hangen. Ik snap het wel, maar kan er verder eigenlijk geen zinnig woord over zeggen. Sowieso een !
Mijn werk loopt over een week af en ik ben nog niet zover om verder te solliciteren. Ik zit een beetje vast. Ik geniet enorm van alles wat ik nog mag doen, zoals naar A'dam, maar kan er zo niet tegen dat ik morgen gewoon weer moet werken. Mijn collega's zeggen allemaal dat ik TM een poepie moet laten ruiken door over een week met een geweldige vervolgbaan aan te komen, maar ik heb niet zoveel vertrouwen in mezelf. Ik durf gewoon niet te solliciteren, omdat ik me nergens goed genoeg voor vind. Maar ik wil het callcenterwereldje wel ontvluchten, want dat is gewoon k-werk. (Vind ik hè, niet dat anderen straks denken dat ik beledigend ben o.i.d.)
Ik ben nu in therapie + de cursus en dat brengt vooral nieuwe inzichten. Dat zegt dat ik het allemaal niet verkeerd bedoel, maar dat ik het anders moet verwoorden. Zoals vandaag namen we mijn onderbuurman als voorbeeld, tijdens de cursus, en toen zei ik "troep" en er werd me even geleerd dat ik geen "troep" mag zeggen, maar het feitelijk moet houden. Echt top om zoiets te leren. Dus benoemen van "Parasol, bieromhulsels, kratten". Blijf concreet. En dus ga ik morgen even oefenen om concreet te blijven.
Mijn werk loopt over een week af en ik ben nog niet zover om verder te solliciteren. Ik zit een beetje vast. Ik geniet enorm van alles wat ik nog mag doen, zoals naar A'dam, maar kan er zo niet tegen dat ik morgen gewoon weer moet werken. Mijn collega's zeggen allemaal dat ik TM een poepie moet laten ruiken door over een week met een geweldige vervolgbaan aan te komen, maar ik heb niet zoveel vertrouwen in mezelf. Ik durf gewoon niet te solliciteren, omdat ik me nergens goed genoeg voor vind. Maar ik wil het callcenterwereldje wel ontvluchten, want dat is gewoon k-werk. (Vind ik hè, niet dat anderen straks denken dat ik beledigend ben o.i.d.)
Ik ben nu in therapie + de cursus en dat brengt vooral nieuwe inzichten. Dat zegt dat ik het allemaal niet verkeerd bedoel, maar dat ik het anders moet verwoorden. Zoals vandaag namen we mijn onderbuurman als voorbeeld, tijdens de cursus, en toen zei ik "troep" en er werd me even geleerd dat ik geen "troep" mag zeggen, maar het feitelijk moet houden. Echt top om zoiets te leren. Dus benoemen van "Parasol, bieromhulsels, kratten". Blijf concreet. En dus ga ik morgen even oefenen om concreet te blijven.
Gast- Gast
Goedemorgen dames!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Lotus schreef:Hoi Serpentijn!
Hoi!
Lekker geslapen?
Jade- Ratel
Nee, ik heb niet zo'n goede nacht gehad. En jij?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:Nee, ik heb niet zo'n goede nacht gehad. En jij?
Opzich wel.. maar voel me een beetje ziek vandaag.
Jade- Ratel
Ow, dat is vervelend. Kun je een beetje rustig aan doen vandaag?
Lotus- Ratel
Goedemorgen. Serp en Lotus
Ondanks mijn maandelijkse periode ben ik toch afgevallen! Ben zo blij hahah. Het motiveert mij weer verder heerlijk!
Vandaag ff de boodschapjes doen maar het regent hier En verder zie ik wel.
Ondanks mijn maandelijkse periode ben ik toch afgevallen! Ben zo blij hahah. Het motiveert mij weer verder heerlijk!
Vandaag ff de boodschapjes doen maar het regent hier En verder zie ik wel.
Gast- Gast
Dankjewel, TD! En wat fijn dat je bent afgevallen!
Het regent hier ook. Heel hard.
Het regent hier ook. Heel hard.
Lotus- Ratel
Ja voelt echt weer goed want was telkens weer niet en dan baal je zo maar nu ben ik blij
En heir regent het niet hard maar wel genoeg om er zeiknat van te worden
En heir regent het niet hard maar wel genoeg om er zeiknat van te worden
Gast- Gast
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: