Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare reactie van m'n vriend

5 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Susan wo 5 okt 2011 - 7:04

Hij wil niemand op zijn feest die hij niet kent? Wat ontzettend ongastvrij. Als je iemand uitnodigt die graag haar nieuwe vriend meebrengt dan is het toch niet meer dan normaal dat diegene welkom is?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  SoGood wo 5 okt 2011 - 7:05

Hahaha, nee mijn zusje en mijn vriend zijn net broer en zus. De ene keer dikke vrienden en de andere keer maken ze ruzie. Mijn vriend heeft nooit gezegd dat dit vriendje niet welkom is hoor, alleen dat hij het raar/niks vond. Ze schelen ook nogal wat in leeftijd.

Net ging hij weg maar kwam terug omdat ie wat was vergeten en ik zat hier te janken uit boosheid. Toen zei hij dat ie te ver was gegaan en dat hij niet zo goed wist waarom hij zo reageerde. Hij had het idee dat ie dat vriendje de hele avond moest entertainen ofzo. Onzin natuurlijk maar goed. Hij zei dat ik hem maar even met rust moest laten hierin, dat het goed kwam en dat het hem speet.

Nu krijg ik weer een sorry sms.

Mijn vriend is meestal heel redelijk en volwassen, ik kan me dus niet voorstellen waarom dit zo'n issue werd?


Oftopic: Iemand die weet op welk knopje ik moet duwen op de laptop, als ik nu ergens een woordje aan wil passen in het midden van de tekst, wordt er overheen getypt.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  SoGood wo 5 okt 2011 - 7:06

Susan schreef:Hij wil niemand op zijn feest die hij niet kent? Wat ontzettend ongastvrij. Als je iemand uitnodigt die graag haar nieuwe vriend meebrengt dan is het toch niet meer dan normaal dat diegene welkom is?

Ja tuurlijk, en hij is ook zo normaal, dus ik vraag me dan af waar dit ineens vandaan komt.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 7:07

Lavendel schreef:ik vind het echt superraar. Je hebt toch vaker op feestjes dat je nieuwe partners niet kent.

Birgit hoe gaat dat bij jullie dan, wil je bijvoorbeeld dan dat zijn collega's die jij niet kent niet komen? Of partners van vrienden die je nog niet kent?

Het gaat om partners van vrienden. Mijn beste vriendin hoopt tegen die tijd een date mee te kunnen nemen, maar zij is daggast en onze daggasten zijn vooral naaste familieleden. Ik zou het erg lastig vinden als daar iemand tussen zit die we net of eigenlijk nog helemaal niet kennen. We zijn overdag met ongeveer 20 personen, 's avonds op het feest maakt het me niet uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Susan wo 5 okt 2011 - 7:07

Hij heeft niet stiekem gevoelens voor je zusje of zo? Ik vind dat hij echt heel raar doet, ook na die excuses. Ik bedoel, hoezo moet je hem maar even hierin met rust laten, dit gaat toch helemaal nergens over? Hij doet net alsof dit voor hem een enorm gevoelig punt is, terwijl dat echt nergens op slaat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 7:07

Sogood: op insert drukken volgens mij.

Wel lief dat je vriend zijn excuses aan geboden heeft, maar ik blifj het vreemd vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Tania wo 5 okt 2011 - 7:08

Sogood schreef:Hahaha, nee mijn zusje en mijn vriend zijn net broer en zus. De ene keer dikke vrienden en de andere keer maken ze ruzie. Mijn vriend heeft nooit gezegd dat dit vriendje niet welkom is hoor, alleen dat hij het raar/niks vond. Ze schelen ook nogal wat in leeftijd.

Net ging hij weg maar kwam terug omdat ie wat was vergeten en ik zat hier te janken uit boosheid. Toen zei hij dat ie te ver was gegaan en dat hij niet zo goed wist waarom hij zo reageerde. Hij had het idee dat ie dat vriendje de hele avond moest entertainen ofzo. Onzin natuurlijk maar goed. Hij zei dat ik hem maar even met rust moest laten hierin, dat het goed kwam en dat het hem speet.

Nu krijg ik weer een sorry sms.

Mijn vriend is meestal heel redelijk en volwassen, ik kan me dus niet voorstellen waarom dit zo'n issue werd?


Oftopic: Iemand die weet op welk knopje ik moet duwen op de laptop, als ik nu ergens een woordje aan wil passen in het midden van de tekst, wordt er overheen getypt.

Insert

Misschien had je vriend gewoon een beetje vervelende dag, stress op z'n werk ofzo. En reageerde hij dat toevallig nu even op dit onderwerp af.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 7:08

Als mijn vriend zo zou reageren zou ik er wel iets achter zoeken. Nu ben ik ook een jaloers kreng hoor, en zijn er weinig dingen die hem iets doen dus bij zo'n reactie zou ik wel even vragen waar dat gedrag vandaan komt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  SoGood wo 5 okt 2011 - 7:13

Nee, hij heeft echt geen gevoelens voor haar, dat geloof ik echt niet. Met rust laten omdat ik zo boos op hem werd. Zo kent hij me niet.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  SoGood wo 5 okt 2011 - 7:22

Ik ben echt een bitch. Ik heb net z'n moeder gebeld om te gaan vragen wat dit betekent. Zijn vader kan soms ook uit het niets ineens zo vreemd op een situatie reageren. Ik moest ik haar sowieso nog hebben dus dat komt mooi uit. Ze belt me zo terug want was aan het douchen. Goh, en mijn vader heb ik er ook al bij betrokken. En jullie. Tja.. Dan moet ie ook maar niet zo idioot doen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 7:24

Whahaha, morgen weet de hele familie het Laughing
Of werkt dat bij jullie niet zo?
Sorry flauw ... ik hoop hij je een duidelijke uitleg kan geven waar deze reactie vandaan kwam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  SoGood wo 5 okt 2011 - 7:27

Nee hoor, ik kan heel goed met zijn moeder praten. Ik heb een hele lieve schoonmoeder. Zij ziet mij een beetje als haar dochter, lief he. smile
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 8:06

Hahaha sorry Sogood maar je typt op een bepaalde manier dat ik bijna denk dat je een borrel te veel op hebt. Misschien zeg ik nu iets heel raars.

Ik snap de reactie van je vriend ook niet goed hoor, daar niet van. Misschien komt je vriend nog met een verklaring, maar gelukkig ziet hij nu al wel een beetje in dat hij niet helemaal terecht zo deed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 8:08

Powerbabe schreef:Hahaha sorry Sogood maar je typt op een bepaalde manier dat ik bijna denk dat je een borrel te veel op hebt. Misschien zeg ik nu iets heel raars.
Hahaha huh? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 8:10

Sogood schreef:Ik ben echt een bitch. Ik heb net z'n moeder gebeld om te gaan vragen wat dit betekent. Zijn vader kan soms ook uit het niets ineens zo vreemd op een situatie reageren. Ik moest ik haar sowieso nog hebben dus dat komt mooi uit. Ze belt me zo terug want was aan het douchen. Goh, en mijn vader heb ik er ook al bij betrokken. En jullie. Tja.. Dan moet ie ook maar niet zo idioot doen.

Je vriend reageert inderdaad vreemd, maar ik moet je zeggen dat ik dit niet minder vreemd vind ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 8:13

Storm schreef:
Powerbabe schreef:Hahaha sorry Sogood maar je typt op een bepaalde manier dat ik bijna denk dat je een borrel te veel op hebt. Misschien zeg ik nu iets heel raars.
Hahaha huh? Very Happy
Misschien komt het omdat ik een borrel teveel op heb. Haha nee geintje. Maar gewoon normaal is sogood altijd heel rationeel, redelijk gesloten over haar relatie met haar vriend (ik heb in ieder geval nog nooit zo'n topic van je gezien) en nu nouja.. haha het ligt dus duidelijk aan mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 8:14

Mama_van2 schreef:
Sogood schreef:Ik ben echt een bitch. Ik heb net z'n moeder gebeld om te gaan vragen wat dit betekent. Zijn vader kan soms ook uit het niets ineens zo vreemd op een situatie reageren. Ik moest ik haar sowieso nog hebben dus dat komt mooi uit. Ze belt me zo terug want was aan het douchen. Goh, en mijn vader heb ik er ook al bij betrokken. En jullie. Tja.. Dan moet ie ook maar niet zo idioot doen.

Je vriend reageert inderdaad vreemd, maar ik moet je zeggen dat ik dit niet minder vreemd vind ?
Ik snap haar wel...ik bespreek soms ook dingen over mijn vriend met mijn schoonmoeder. Heus niet alles, maar wel als we heftige ruzie hebben gehad over iets en ik wil gewoon een luisterend oor...zij kent haar zoon het beste, dus zij kan goed inschatten waarom hij reageert in een situatie. Verder blijft ze er altijd buiten trouwens, ze geeft alleen advies.

En ik bespreek ook wel het e.e.a met mijn ouders soms.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 8:25

Ik bespreek ook wel het een en ander met mijn ouders en schoonmoeder maar toch zou ik haar er niet over opbellen, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 8:26

Powerbabe schreef:Ik bespreek ook wel het een en ander met mijn ouders en schoonmoeder maar toch zou ik haar er niet over opbellen, haha.
Dat deed ze dan ook niet, ze had haar schoonmoeder toevallig al aan de telefoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 8:30

Nouja ik lees het wel een beetje anders. Ze zegt ik ben echt een bitch, ik heb net zijn moeder gebeld om te vragen wat het betekent. Nouja maakt ook niet uit. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 8:33

O oke, ik heb zelf verkeerd gelezen zie ik. Nee ik zou mijn schoonmoeder er denk ik ook niet speciaal voor opbellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  SoGood wo 5 okt 2011 - 8:34

Zo, even 3 kwartier met m'n schoonmoeder gekletst. Haha, nee ik heb geen borrel op, is het zo erg dan?! :shock: Very Happy
Ik was wel heel erg boos moet ik zeggen, misschien dat ik daarom geen subtiele zinnen meer kon maken. ;-) Anyway.. Zij begreep er ook niets van, wel merken we dat het de laatste 2 weken wat minder goed met hem gaat. Dit heeft een duidelijke oorzaak waar hij al iets van 6 jaar mee te kampen heeft, niet iets heel ernstigs maar wel vervelend voor hem. Gisteren hebben we het hier ook nog lang over gehad. We denken dat het een beetje teveel voor hem is geworden allemaal en dat hij daarom heel onredelijk op bepaalde dingen gaat reageren. Ik denk ook niet dat het echt iets te maken heeft met het vriendje van mijn zusje.. Maar goed. Dit geeft hem nog steeds geen enkele reden om zo achterlijk te doen natuurlijk, ik ben nog steeds boos.

Z'n moeder gaat met hem praten komend weekend, niet alleen over dit voorval maar over de hele situatie.

Mijn vriend is over het algemeen een ontzettende lieverd, soms kan hij wel moeilijk/zeikerig zijn maar niet op deze manier. Ik merkte net wel dat hij is geschrokken. Ik accepteer dit absoluut niet maar ik probeer wel een beetje in mijn achterhoofd te houden dat hij het moeilijk heeft met andere issues waar hij geen grip op heeft en kan houden en die terugkerend zijn. Soms heeft dat invloed op onze relatie..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  SoGood wo 5 okt 2011 - 8:36

Ik heb haar niet speciaal opgebeld, we hebben het 30 minuten over leuke dingen gehad.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 8:38

Ah nee zo erg is het niet, ik las gewoon je reacties op die manier omdat je normaal niet zo reageert.

Vervelend voor je vriend dat hij niet lekker in zijn vel zit. Hopelijk gaat het snel beter met hem.
Vervelend ook dat het zijn weerslag op jullie relatie heeft, maar misschien wel een fijne gedachte dat je weet dat dat de oorzaak is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 5:45

En, hoe is het nu?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare reactie van m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Rare reactie van m'n vriend

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum