Jaaaaa hoor...
+10
Verde
Niekske
Sarah1985
ExpressoB
CCC
Rumble
Star007
Makamba
Melis_je
VeryCherry
14 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Jaaaaa hoor...
Dat is niet leuk Nieske!
Ik baal omdat mijn vriend vannacht niet thuiskomt. Hij was naar een vriend toe en kreeg voor de deur daar autopech. Iets met de brandstofslang of zo. Maar de auto staat nu daar ergens bij de garage en ze hadden morgen pas tijd om er naar te kijken/het te maken dus nu blijft hij bij die vriend slapen.
Ik baal omdat mijn vriend vannacht niet thuiskomt. Hij was naar een vriend toe en kreeg voor de deur daar autopech. Iets met de brandstofslang of zo. Maar de auto staat nu daar ergens bij de garage en ze hadden morgen pas tijd om er naar te kijken/het te maken dus nu blijft hij bij die vriend slapen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik wil klagen!
Ik baal van mijn nieuwe stageplaats.. Het is een beetje een zooitje!
En ik baal omdat ik nu alweer moe ben van het werken!
Ik baal van mijn nieuwe stageplaats.. Het is een beetje een zooitje!
En ik baal omdat ik nu alweer moe ben van het werken!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ben moe!!! Wil slapen!! Zucht sorry! Hmmm denk dat ik zo maar even een warme douche ga nemen. Daar knap je meestal wel van op!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Zijn er nog meer lieverds die willen klagen?
Jaaaaa. Ik wil even klagen dat ik me beetje rot voel vandaag. Ik ben vertrokken uit het huis van mijn ex en mij en ga vannacht voor het eerst in mijn nieuwe crib slapen. En nu mis ik hem.. Ik kan niet tegen afscheid en ik kan er niet tegen dat we allebei zitten te janken. En nu ben ik weer in de war, bah bah.
Gast- Gast
jaa ik baal van al die zieken op het werk....
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ja vreselijk irritant ja! Ik krijg dan altijd het gevoel alsof ze mij niet belangrijk genoeg vinden ofzo. Heel naar gevoel.Niekske schreef:Ik klaag dat er heel veel mensen afzeggen voor mijn verjaardag met echt stomme excuses... drukke week gehad, 'ik kijk even of ik het haal', 'ik kijk even wat de rest doet'... kom op zeg, zoveel moeite is het toch niet om even een uurtje langs te komen om mij een plezier te doen!
Gast- Gast
Niekske wat vervelend. Ik kan me voorstellen dat je dat een rot gevoel geeft.
Jolee wat naar! Zijn jullie pas uit elkaar gegaan?
Jolee wat naar! Zijn jullie pas uit elkaar gegaan?
Gast- Gast
We zijn sinds juli al uit elkaar, maar ik hebben al die tijd nog samengewoond omdat ik nog geen woonruimte had. Is gewoon even raar en eenzaam. Maarja, moet een grote meid zijn, komt wel goed.
Gast- Gast
Ik kan me heel goed voorstellen dat het raar en eenzaam voelt. Lijkt me niet zo gek. Moeilijke situatie hoor. Sterkte!
Gast- Gast
Tea, je werkt het ook wel een beetje in de hand door hem te gaan bellen en het hem te vragen . Ik heb ook wel wat te klagen... Ik ben nog zo ziekig . Vandaag op een slakkentempo naar het dorp gelopen, ik wilde perse naar buiten. Medicijn voor mijn zusje gehaald en toen zeker een half uur op een bankje zitten uitrusten voor ik weer terug kon pffff. Vanavond had ze cursus waar ik model voor ben en ik wilde ook niet afzeggen want het is ook gewoon leuk. Heb het nog goed uit kunnen zitten eigenlijk. Heb ook bijna de halve dag geslapen haha. Maar als ik me zo ziek voel dan voel ik me echt alleen. Heb daar normaal geen last van maar zal je precies zien dat er allemaal zielige liedjes op de radio zijn enzo, blegh... [/klaagmodus]
Gast- Gast
Thanks, Yvaine! Ik lig in ieder geval lekker in mijn nieuwe bed Bridget Jones te kijken.
Gast- Gast
Thanks meiden, jullie lieve reacties doen me wel goed!
Voor de rest: sterkte! Eenzaamheid is me bekend em een vervelende stage plek ook! Verwende jezelf lekker met een hete douche/bad met heel veel schuim enzo en je kan hier lekker klagen als je wil! Dat heeft iedereen af en toe nodig
Voor de rest: sterkte! Eenzaamheid is me bekend em een vervelende stage plek ook! Verwende jezelf lekker met een hete douche/bad met heel veel schuim enzo en je kan hier lekker klagen als je wil! Dat heeft iedereen af en toe nodig
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Blegh! Even puur Hollands klagen op het weer; IK WIL GEEN REGEN!!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Jaaaaa, gelukt! :-D
» Jaaaaa, eindelijk is het zover!
» En ja hoor....
» Ja hoor, het is weer zo ver!
» iPhone 4S: ik hoor hen niet, zij mij wel
» Jaaaaa, eindelijk is het zover!