Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jaaaaa hoor...

+10
Verde
Niekske
Sarah1985
ExpressoB
CCC
Rumble
Star007
Makamba
Melis_je
VeryCherry
14 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 20:34

yvonne schreef:Ik heb sinds vorige week nieuwe buren en vanaf vrijdag zijn ze constant aan het schuren,boren,spijkers slaan, ergens mee over de muur aan het krabben. Ze beginnen het liefst om 7:30 en gaan rustig door tot 21:30. s'Avonds gaan ze iedere keer bezig in de kamer naast mijn zoon zijn kamer. Die ligt nu tijdelijk weer op mijn kamer. Maar ff hier klagen want ik sta op het punt om er heen te gaan. Maar dat is ook weer een beetje stom.

Vind ik niet. Leg uit dat je een kleintje hebt en of ze op bepaalde tijden wat rekening kunnen houden hiermee. Heb je ze al ontmoet? Anders zou ik me eerst even voorstellen op een aardige manier en dan over je zoontje beginnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 20:34

VeryCherry schreef:Oh, ik zette constant de muziek en de bass op zo'n volume dat hij wel doorhad dat ik het deed vanwege hem.

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Rumble di 4 okt 2011 - 20:36

Tea-Leaf schreef:MAG IK EVEN MIJN GAL SPUWEN?

Ben gisteren begonnen mijn kledingkast op te ruimen, en te sorteren op 'bewaren' 'in de verkoop' 'kringloop' en 'weggooien'

Vanmorgen om 7uur wilde ik fanatiek alles uit de kast halen en op bed leggen. Valt de stang waar ik mijn kleding aan op hang er af ( alwéér! Gisteravond ook al. ). Overal een klerezooi. Zucht.
Nu wil ik de stang weer ophangen, maar die plastic dingetjes die er aanzitten wil ik vastmaken met schroeven. Ik kan best boren toch? Mijn vriend gelijk bellen "neeee dat kan je niet, doe ik vanavond wel" Rolling Eyes
Jullie nog wat te klagen?

laughcry
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  VeryCherry di 4 okt 2011 - 20:37

Tea-Leaf schreef:
VeryCherry schreef:Oh, ik zette constant de muziek en de bass op zo'n volume dat hij wel doorhad dat ik het deed vanwege hem.

lol!

Soms ben ik ineens niet meer zo aardig Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 20:37

Ja Nucia, letterlijk en figuurlijk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 20:38

VeryCherry schreef:
Tea-Leaf schreef:
VeryCherry schreef:Oh, ik zette constant de muziek en de bass op zo'n volume dat hij wel doorhad dat ik het deed vanwege hem.

lol!

Soms ben ik ineens niet meer zo aardig Wink

Dat hoeft ook niet altijd, alleen maar aardig zijn is ook zo saai.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  VeryCherry di 4 okt 2011 - 20:39

Whahahaha das waar Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 20:42

Vervelend Yvonne! Ik zou inderdaad ook kennis met de buren gaan maken en dan misschien over je zoontje beginnen.
Lastige situatie, want het klussen moet natuurlijk wel gebeuren, maar het zou wel fijn zijn als ze wat minder lang doorgingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 20:52

Ik heb ze een paar keer voorbij zien komen. Ze zeggen niks.Ook niet als wij wel gedag zeggen. Ze weten dat ik een kind heb maaar schijnbaar kan ze dat maar weinig schelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  VeryCherry di 4 okt 2011 - 20:53

Dan zou ik er helemaal heengaan Yvonne smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 21:14

Nou idd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  CCC di 4 okt 2011 - 22:54

OMG, zou zo het verhaal van mijn vriend kunnen zijn. Dat ik maar even moet wachten totdat hij er is... Gewoon lekker doen hoor! :P

Hier eigenlijk geen klachten, baal alleen een beetje van mijn soort ex-werkgever die niet reageerd op de brieven van de advocaat... Word een lang verhaal dit, maar verder vandaag een beetje relaxen en zo naar een vriendin toe!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  ExpressoB wo 5 okt 2011 - 0:17

Nog gelukt met je kledingkast?! Die stang hangt bij mij ook niet goed meer! maar zolang die het nog houd... hoop ik maar dan.

Klagen; Dat ik zometeen naar de tandarts moet en daar een bloedhekel aan heb.
Heb pijn en voel me niet lekker en heb ontzettend klote geslapen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Sarah1985 wo 5 okt 2011 - 0:44

ik klaag over mijn schoonmoeder, die zit te zeuren dat haar man mijn schoonvader z'n last van zijn duim heeft en het zo zielig is voor hem. Hem zelf hoor je er niet over. Ze vind het ook zo erg enzo. En als we haar vertellen van mijn vader zegt ze hij heeft ook altijd wat. Evil or Very Mad Nee daar zit ik op te wachten
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 1:57

ExpressoB schreef:Nog gelukt met je kledingkast?! Die stang hangt bij mij ook niet goed meer! maar zolang die het nog houd... hoop ik maar dan.

Klagen; Dat ik zometeen naar de tandarts moet en daar een bloedhekel aan heb.
Heb pijn en voel me niet lekker en heb ontzettend klote geslapen.

Nee, ik heb de halve kast vernaggeld door verkeerde gaten te boren en de binnenkant is ook nog iets beschadigd. Maar de stang hangt wel weer en ik kan nu ein-de-lijk aan mijn kledinguitzoeksessie beginnen.

Ik was me toch een potje chagerijnig, had bijna een wijntje genomen om te ontstressen Embarassed

Expresso: dat je je maar snel beter mag voelen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 2:01

Trouwens: het is behoorlijk wat uitzoekwerk maar ik doe mijn beste de leuke dingen uiterlijk vrijdag bij V&A te zetten hier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 2:05

Tea-Leaf schreef:
ExpressoB schreef:Nog gelukt met je kledingkast?! Die stang hangt bij mij ook niet goed meer! maar zolang die het nog houd... hoop ik maar dan.

Klagen; Dat ik zometeen naar de tandarts moet en daar een bloedhekel aan heb.
Heb pijn en voel me niet lekker en heb ontzettend klote geslapen.

Nee, ik heb de halve kast vernaggeld door verkeerde gaten te boren en de binnenkant is ook nog iets beschadigd. Maar de stang hangt wel weer en ik kan nu ein-de-lijk aan mijn kledinguitzoeksessie beginnen.

Ik was me toch een potje chagerijnig, had bijna een wijntje genomen om te ontstressen Embarassed

Expresso: dat je je maar snel beter mag voelen!

Goed hoor dat het je toch gelukt is om die stang weer op te hangen en het zelf hebt geprobeerd! Woman rules! haha.

Maar veel succes met het uitzoeken van je kleding!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 2:20

Plezier? laughcry

Heb wel een soort van plan: alle kleding die ik sowieso wil houden en blijf dragen gaan terug in de kast.
De rest stop ik in tassen en daarna zoek ik die tassen uit, wat ik er van verkoop, weggeef of wegflikker :P

Ik denk dat ik me wel heel erg lekker ga voelen als ik klaar ben.

Sarah: altijd fijn zo'n schoonloeder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 2:37

Zweet zweet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 2:42

Ik heb te klagen dat ik straks een paar dagen naar Spanje ga en alleen handbagage meeneem en nu al 8,9 kg in mijn koffertje heb zitten, maar mijn handtas met portemonnee, paspoort, enz en boek er nog in moet en ik dus over de 10 kg ga... Ik heb al het overbodige al uit mijn koffertje gegooid en ga met 3 lagen kleren over elkaar het vliegtuig in, maar toch heb ik nog te veel bij me...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 2:44

Bobbie schreef:Ik heb te klagen dat ik straks een paar dagen naar Spanje ga en alleen handbagage meeneem en nu al 8,9 kg in mijn koffertje heb zitten, maar mijn handtas met portemonnee, paspoort, enz en boek er nog in moet en ik dus over de 10 kg ga... Ik heb al het overbodige al uit mijn koffertje gegooid en ga met 3 lagen kleren over elkaar het vliegtuig in, maar toch heb ik nog te veel bij me...

Hihi, echt een vrouwenprobleem. Leuk dat je naar Spanje gaat! Kan je niet wat dingen daar kopen die je dan nu niet mee hoeft te nemen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Niekske wo 5 okt 2011 - 3:25

Ik klaag dat er heel veel mensen afzeggen voor mijn verjaardag met echt stomme excuses... drukke week gehad, 'ik kijk even of ik het haal', 'ik kijk even wat de rest doet'... kom op zeg, zoveel moeite is het toch niet om even een uurtje langs te komen om mij een plezier te doen!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Verde wo 5 okt 2011 - 3:29

Bobbie schreef:Ik heb te klagen dat ik straks een paar dagen naar Spanje ga en alleen handbagage meeneem en nu al 8,9 kg in mijn koffertje heb zitten, maar mijn handtas met portemonnee, paspoort, enz en boek er nog in moet en ik dus over de 10 kg ga... Ik heb al het overbodige al uit mijn koffertje gegooid en ga met 3 lagen kleren over elkaar het vliegtuig in, maar toch heb ik nog te veel bij me...

Bij sommige vliegmaatschappijen mogen vrouwen altijd nog een handtas meenemen naast evt andere handbagage. Zou even checken op de site van jouw maatschappij of dat ook zo is, scheelt weer proppen Wink
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 3:36

Niekske schreef:Ik klaag dat er heel veel mensen afzeggen voor mijn verjaardag met echt stomme excuses... drukke week gehad, 'ik kijk even of ik het haal', 'ik kijk even wat de rest doet'... kom op zeg, zoveel moeite is het toch niet om even een uurtje langs te komen om mij een plezier te doen!

hug Dat is heel erg balen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 4:36

Niekske schreef:Ik klaag dat er heel veel mensen afzeggen voor mijn verjaardag met echt stomme excuses... drukke week gehad, 'ik kijk even of ik het haal', 'ik kijk even wat de rest doet'... kom op zeg, zoveel moeite is het toch niet om even een uurtje langs te komen om mij een plezier te doen!

Oh dat is wel balen Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaaaa hoor... - Pagina 2 Empty Re: Jaaaaa hoor...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum