Beter seksleven door scheren schaamhaar
+6
_Femme
Shisha
Marin
VeryCherry
Bimbam
Rush
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Beter seksleven door scheren schaamhaar
M`n vriend heeft wel borsthaar, maar niet zo`n mat ofzo
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind dit oke (en de man ook haha)
En dit is hem net niet.
En dit is hem net niet.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vond en vind het echt enorm gay dat hij dat deed
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja zo is het wel mooi idd!Shisha schreef:Ik vind dit oke (en de man ook haha)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
whooeee daar wordt ik echt warm van zeg.. wat een vent
Gast- Gast
Poeh wat een hitte opeens hier zeg :o
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vind dat haar niet mooi bij die vent hoor, word er ook niet warm van. Zijn lijf vind ik daarentegen wel erg mooi maar dan moet hij wel even z'n borst waxen :-) Ik houd zelf trouwens niet van helemaal kaal bij vrouwen, dat vind ik kinderlijk. Brazilian wax vind ik mooier.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb liever dat haar zonder dat lichaam van die vent. Ik heb niets met six packs, bah. Borsthaar daarentegen vind ik wel sexy.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb het zelf helemaal kaal of een streep(je). Het voelt lekkerder en frisser en ja, ik vind het fijner tijdens de seks.
Maar als je het niet of nauwelijks scheert, ook prima. Ieder voor zich toch?
Maar als je het niet of nauwelijks scheert, ook prima. Ieder voor zich toch?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Extreem veel rug- en borsthaar vind ik veel smeriger
Dat is ook heel vies ja.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:VeryCherry schreef:Extreem veel rug- en borsthaar vind ik veel smeriger
Dat is ook heel vies ja.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind die foto en dat soort foto's echt zooo gay.
Niets mannelijks aan, vooral dat schaamhaar boven de broek.. brrr
Niets mannelijks aan, vooral dat schaamhaar boven de broek.. brrr
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Joy_ schreef:Tea-Leaf schreef:VeryCherry schreef:Extreem veel rug- en borsthaar vind ik veel smeriger
Dat is ook heel vies ja.
Extreem veel he. Een beetje vind ik wel lekker
Gast- Gast
Ik vind rughaar echt niet mooi.. En bilhaar.. Maarja, kan niemand verplichten te scheren/waxen hè
Gast- Gast
Hij mag van mij alles scheren, behalve dat streepje haar van zijn navel naar beneden. Dat vind ik zo schattig
Gast- Gast
Doe mij maar een six pack, klein beetje borsthaar en een sexy streepje. Oh wacht, dat heeft mijn vriend ook..
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Amazzonia schreef:Ik vind rughaar echt niet mooi.. En bilhaar.. Maarja, kan niemand verplichten te scheren/waxen hè
Echt mooi vind ik 't ook niet, maar vind 't ook echt niet erg dat m'n vriend wel echt veel rughaar heeft. Vindt ie zelf al kut genoeg. En 't houdt handig vast tijdens de seks
Marin- Lady Post-a-lot
Rughaar ben ik ook niet zo'n fan van.. Maarja kan de kerel natuurlijk ook niks aan doen. Ik houd ook niet echt van dikkere, vormloze mannen (met borsten) of juist hele magere). Muhah wat erg eigenlijk, arme mannen.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Joy_ schreef:Amazzonia schreef:Ik vind rughaar echt niet mooi.. En bilhaar.. Maarja, kan niemand verplichten te scheren/waxen hè
Echt mooi vind ik 't ook niet, maar vind 't ook echt niet erg dat m'n vriend wel echt veel rughaar heeft. Vindt ie zelf al kut genoeg. En 't houdt handig vast tijdens de seks
Ieuwll
Als hij het kut vindt, waarom doet hij er dan niks mee? Waxen ofzo Mijn vriend heeft het ook maar heb hem er nog niet over gehoord.. Ik wil hem geen complex aanpraten dus ik hou mn mond maar, het is tenslotte zijn lichaam
Gast- Gast
Hahaha het was een grapje, alhoewel het op zich wel werkt ja
Hij heeft het wel eens geschoren, maar dat gaat enorm jeuken natuurlijk. Waxen lijkt me echt enorm pijnlijk, en van mij hoeft dat ook echt niet, het interesseert me echt niet, vind 'm toch wel sexy
Hij's een beetje zoals Harry uit SATC eigenlijk, beetje zelfde uiterlijk en haar everywhere but his head (hij wordt al kaal), en ook zo'n lieve goedzak
Hij heeft het wel eens geschoren, maar dat gaat enorm jeuken natuurlijk. Waxen lijkt me echt enorm pijnlijk, en van mij hoeft dat ook echt niet, het interesseert me echt niet, vind 'm toch wel sexy
Hij's een beetje zoals Harry uit SATC eigenlijk, beetje zelfde uiterlijk en haar everywhere but his head (hij wordt al kaal), en ook zo'n lieve goedzak
Marin- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Hij mag van mij alles scheren, behalve dat streepje haar van zijn navel naar beneden. Dat vind ik zo schattig
Dat is zo sexy
Gast- Gast
June schreef:ProudMama schreef:Hij mag van mij alles scheren, behalve dat streepje haar van zijn navel naar beneden. Dat vind ik zo schattig
Dat is zo sexy
+1
Gast- Gast
haha ik zeg gewoon tegen mijn vriend als ik vind dat hij ergens haar moet weghalen hoor
Vooral in de zomer moet hij echt zijn okselhaar kort houden. Ik vind okselharen wel zo ranzig haha. Als hij dan zijn arm om mij heenslaat ben ik altijd bang dat ik zo'n natte bos haar in mijn nek krijg. (okee dit is mijn eigen gekke kronkel, want zo erg is het helemaal niet hahaha.. maar toch.. brr das echt mijn angst )
Verder vind hij zijn borsthaar soms te lang en dan trimt hij dat, maar dan doet hij dat op zo'n korte stand dat hij bijna allemaal weg is dat vind ik wel jammer.. maar ach, weekje later is het weer hot.. En balhaar dat mag ook echt niet..
Wat een zielige vent heb ik zeg haha, hij is bijna haar loos op zijn hoofd na
Vooral in de zomer moet hij echt zijn okselhaar kort houden. Ik vind okselharen wel zo ranzig haha. Als hij dan zijn arm om mij heenslaat ben ik altijd bang dat ik zo'n natte bos haar in mijn nek krijg. (okee dit is mijn eigen gekke kronkel, want zo erg is het helemaal niet hahaha.. maar toch.. brr das echt mijn angst )
Verder vind hij zijn borsthaar soms te lang en dan trimt hij dat, maar dan doet hij dat op zo'n korte stand dat hij bijna allemaal weg is dat vind ik wel jammer.. maar ach, weekje later is het weer hot.. En balhaar dat mag ook echt niet..
Wat een zielige vent heb ik zeg haha, hij is bijna haar loos op zijn hoofd na
Gast- Gast
Anniej_S schreef:June schreef:ProudMama schreef:Hij mag van mij alles scheren, behalve dat streepje haar van zijn navel naar beneden. Dat vind ik zo schattig
Dat is zo sexy
+1
+2
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Losbandig seksleven als je kinderen hebt
» Schaamhaar harsen
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Tevreden met je seksleven?
» Schaamhaar harsen
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Tevreden met je seksleven?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: