Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spannend!

+6
Lady4
Zonnetje
Plien84
Marin
Paper Crown
Rush
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Spannend! - Pagina 2 Empty Re: Spannend!

Bericht  Lady4 di 4 okt 2011 - 9:46

Wat spannend Jolie! Ik hoop echt dat het gaat lukken. Laat het wel even weten hoor!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Coco di 4 okt 2011 - 21:05

Wat heerlijk Jolie, echt rustgevend. Ik woon alweer bijna 11 jaar in steden, maar wij hebben ook een flink stuk grond buitenaf (helaas wel aan de andere kant van het land, anders zou ik er alle vrije dagen zijn) met nu nog een bungalow(tje), voorheen boerderij. Daar kom ik altijd helemaal tot rust en de kinderen kunnen er echt heerlijk spelen...merk toch echt dat ik in de stad meer stress ervaar.

Ook een prachtige stijl wat jullie willen bouwen, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 1:09

Bedankt voor de enthousiaste reactie. Wat leuk Nois dat jullie een buitenhuisje hebben, kan me voorstellen dat het heerlijk is. Jij hebt eigenlijk de geweldige combinatie van stad en landelijk.

Makelaar had vanochtend al mijn vriend gebeld om te vragen of hij akkoord ging met het tegenbod of zelf een nieuw bod wilde uitbrengen. Helaas zat hij net in bespreking en heeft gevraagd of makelaar hem later in de middag kan terugbrengen. Hij gaat dan een tegenbod uitbrengen. Blijft dus spannend!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 2:28

zonnetje schreef:Wat leuk en spannend allemaal, Jolie2! Wat een groot stuk land hebben jullie dadelijk en wat een mooi huis gaan jullie er op zetten! Mijn vriend en ik hebben vandaag ons appartement verkocht en gaan nu ook op zoek naar een huis. Ik vind het ook zo spannend! Het is de eerste keer dat ik een huis ga kopen. Ik kan echt uren op Funda doorbrengen, dus ik kan me voorstellen hoe spannend het is als jullie met bieden bezig zijn en een tegenbod van de tegenpartij ontvangen hebben. Mijn vriend kan ook veel beter rustig blijven dan ik. Hij is ook beter in onderhandelen, dus dat komt goed uit.

Heel veel plezier ermee en geniet ervan!

Zonnetje voor jou ook super leuk en spannend! Naar wat voor iets zijn jullie opzoek? Heb je al een huis bezichtigd? Wil je anders wat plaatjes van huizen posten die je mooi vindt?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 4:14

Vriend weer een bod gedaan (hij gaat maar niet hoger, terwijl we het wel kunnen missen maar wil dat bedrag dan apart zetten voor tijdelijke inrichting). Anyway de makelaar zei dat ze er graag met ons uitkomen en morgen komt de makelaar naar de zaak van mijn vriend. Ik ga er ook naar toe, dus dan zullen we er hopelijk uit gaan komen. Ben al voorzichtig in de gloria.

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 5 okt 2011 - 5:42

Spannend! Ziet er mooi uit hoor Jolie! Wat gaan jullie doen als het wel gesloopt gaat worden? In de tuin in een caravan of toch bij je ouders voor een korte tijd? Of een andere optie?
Alvast veel geluk gewenst met je mooie plekje smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zonnetje wo 5 okt 2011 - 9:20

Jolie2 schreef:Vriend weer een bod gedaan (hij gaat maar niet hoger, terwijl we het wel kunnen missen maar wil dat bedrag dan apart zetten voor tijdelijke inrichting). Anyway de makelaar zei dat ze er graag met ons uitkomen en morgen komt de makelaar naar de zaak van mijn vriend. Ik ga er ook naar toe, dus dan zullen we er hopelijk uit gaan komen. Ben al voorzichtig in de gloria.

Spannend zeg! Dat klinkt alsof jullie er wel uit gaan komen samen.

Ik hou wel van wat nieuwere huizen met een wat strakkere stijl, al moet het ook gezellig zijn. Ik weet niet hoe ik de foto's van Funda hier neer kan zetten zonder dat jullie kunnen zien welk huis het is. Maar de huizen waar wij van houden en die voor ons betaalbaar zijn, zijn tweekappers of driekappers of de hoek van een rij, maar dan wel een huis met wat uitstraling, bijvoorbeeld door een speels hoekje, een garage/oprit ernaast.

Veel succes gewenst morgen!
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 2:45

zonnetje schreef:
Jolie2 schreef:Vriend weer een bod gedaan (hij gaat maar niet hoger, terwijl we het wel kunnen missen maar wil dat bedrag dan apart zetten voor tijdelijke inrichting). Anyway de makelaar zei dat ze er graag met ons uitkomen en morgen komt de makelaar naar de zaak van mijn vriend. Ik ga er ook naar toe, dus dan zullen we er hopelijk uit gaan komen. Ben al voorzichtig in de gloria.

Spannend zeg! Dat klinkt alsof jullie er wel uit gaan komen samen.

Ik hou wel van wat nieuwere huizen met een wat strakkere stijl, al moet het ook gezellig zijn. Ik weet niet hoe ik de foto's van Funda hier neer kan zetten zonder dat jullie kunnen zien welk huis het is. Maar de huizen waar wij van houden en die voor ons betaalbaar zijn, zijn tweekappers of driekappers of de hoek van een rij, maar dan wel een huis met wat uitstraling, bijvoorbeeld door een speels hoekje, een garage/oprit ernaast.

Veel succes gewenst morgen!

Zonnetje, dat klinkt ook erg leuk! Je kan de foto's van funda kopieren en opslaan op je computer en vanuit daar weer hier uploaden. Ben benieuwd hoe jullie huizenjacht gaat.

Wij hebben waarschijnlijk het huis, het is nog niet helemaal rond, maar wel zo goed als. Mijn vriend is echt heel erg goed in onderhandelen. Ik zat er echt vol bewondering bij. We kopen het huis waarschijnlijk 125.000 euro onder de originele vraagprijs, terwijl hij twee weken geleden een van zijn zaken voor de hoofdprijs heeft verkocht. Als het goed is gaan we er in februari in. De feestdagen en de maanden ervoor zijn voor ons echt topdrukte dus dan hebben we absoluut geen tijd om te verhuizen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 4:27

O, dat zou wel super cool nieuws zijn!

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 6 okt 2011 - 6:36

Spannend Jolie! Dat zou wel erg leuk zijn!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Zonnetje do 6 okt 2011 - 9:09

Echt heel fijn Jolie dat het bijna rond is! Wat goed dat je vriend zoveel van de prijs heeft afgekregen!
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 4:44

Weet niet of het iemand interesseert, maar ik ben zelf zo enthousiast dat ik er over wil blijven praten. Contract is opgesteld en gaan we na het weekend tekenen. Daarna naar de bank, maar zoals het er nu uitziet moet het met de hypotheek wel goedkomen.

Ons huis staat nu een week officieel in de verkoop en we hebben al twee kijkers. We zijn nu de boel aan het verven, zodat het er spik en span uitziet. Ik hoop dat ons huis snel wordt verkocht, want dan kunnen we in februari of misschien januari al in ons nieuwe huis. Dat is echt al bijna!

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 13 okt 2011 - 4:50

Ik vind het wel leuk om je updates te lezen Jolie! Very Happy

Wat klinkt het allemaal veelbelovend! Echt superfijn om te lezen. Hopelijk krijgen jullie de hypotheek rond en krijgen jullie jullie eigen huis ook snel verkocht. Vind je het niet ongelofelijk spannend en onwerkelijk allemaal?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 4:56

Snoes schreef:Ik vind het wel leuk om je updates te lezen Jolie! Very Happy

Wat klinkt het allemaal veelbelovend! Echt superfijn om te lezen. Hopelijk krijgen jullie de hypotheek rond en krijgen jullie jullie eigen huis ook snel verkocht. Vind je het niet ongelofelijk spannend en onwerkelijk allemaal?

Ja ik vind het heel spannend! Mijn vriend houdt zijn hypotheek gewoon, we gaan pas een nieuwe hypotheek aan samen als we gaan bouwen. Mijn vriend wil per se een overbruggingshypotheek voor het geval dat we ons huis niet binnen 4 maanden verkocht krijgen. 4 maanden klinkt heel kort, maar we wonen in een erg gewilde buurt. Voor het geval het niet lukt, hebben we dus een overbruggingshypotheek nodig. Verder worden de overwaarde van het huis waarin we nu wonen en een schenking in het nieuwe huis gestopt. Ik vind het echt super spannend, ook omdat we geregistreerd partnerschap aangaan. Ik durf eigenlijk nog niet te geloven dat dit waarschijnlijk echt werkelijkheid wordt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 5:30

Maar het is je van harte gegund!! En ik vind het alleen maar leuk om te lezen.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 13 okt 2011 - 5:34

Al die technische hypotheekzaken zeggen mij niets, maar lees je updates met plezier. Het is een hele mooie stap voor jullie toekomst smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Snoes do 13 okt 2011 - 17:07

Ik kan me voorstellen dat je het superspannend vindt hoor. Toen wij op huizenjacht waren en uiteindelijk ons huis hebben gekocht, vond ik het ook allemaal superspannend.

Maar het is je heel erg gegund, dat in ieder geval! Geniet maar van alle voorpret Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Eliesje do 13 okt 2011 - 20:16

Gefeliciteerd!
Super zeg, geniet ervan Wink
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Zonnetje vr 14 okt 2011 - 1:04

Gefeliciteerd! En het blijft inderdaad spannend, maar wel heel leuk spannend, tenminste dat vind ik. Veel succes ermee!
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 0:17

.

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 16 nov 2011 - 1:04

Jolie2 schreef:.
Ik dacht: Oh leuk, een update! Maar helaas Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: