Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough? Empty Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough?

Bericht  PiP di 4 okt 2011 - 0:24

Ik ben alweer bezig om een lijstje te maken voor Sinterklaas(jaja) en dan ook meteen voor haar verjaardag.
Nu wil ik er ook iets van klei opzetten, maar welke van de 2 merken is fijner of beter? Of is er nog een ander merk?

En heeft iemand een aanrader? Er staan leuke dingen in het Intertoysboek van PlayDoh, zoals de Banketbakkers Speelset (link), maar daar is ze denk ik nog te klein voor. Ik wil iets waar ze sliertjes mee kan persen, figuurtjes mee kan maken een een deegrollertje ofzo.
Als ik met de marsepein bezig ben wil ze ook altijd met de deegroller over de marsepein rollen Laughing


PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough? Empty Re: Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough?

Bericht  PiP di 4 okt 2011 - 2:02

Geen van jullie kinderen die wel eens met klei speelt?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough? Empty Re: Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough?

Bericht  Dolphinne di 4 okt 2011 - 2:25

Ik heb zelf hier play-doh en een set van art-kids.
De klei van play-doh vind ik veel fijner voor mijn zoontje.

Die set van art-kids is ook vrij goedkoop. De klei is daarvan heel plakkerig en krijg je moeilijker van zijn handen of van tafel.
Heb die set toen gekocht voor de accessoires (pers met figuurtjes), maar we gebruiken dus de play doh klei.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough? Empty Re: Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough?

Bericht  Mirror di 4 okt 2011 - 2:30

Ik vind play-doh ook een beter klei-merk. Droogt minder snel uit vind ik. Ik heb voor J's tweede verjaardag een ton vol figuurtjes, klei en van die duw-dingetjes gekregen en dat is nog steeds een succes. Ook deegrollertjes en alle soorten vormpjes waar je de klei doorheen kunt duwen! smile
Mirror
Mirror
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough? Empty Re: Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough?

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 2:37

Hier ook play doh.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough? Empty Re: Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough?

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 3:57

Ik heb ook goede ervaring met play doh.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough? Empty Re: Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough?

Bericht  PiP di 4 okt 2011 - 4:03

Dan ga ik ook voor Play Doh!

Wat denken jullie van die banketbakkersset? Zal ze daar te jong voor zijn? Ze is dan 2

Ik heb trouwens nu ook een paar minipotjes van Play Doh, alleen die kruimelde laatst wel wat.
Ik heb ze een half jaar geleden gekocht en nu voor de 2e keer geopend, omdat ze er de vorige keer nog maar weinig mee deed. Nu vind ze het wel leuk. Maar hoort dat zo? En klopt het dat je er iets water bij kan doen om het weer wat plakkeriger te krijgen? Dat zei mijn man namelijk.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough? Empty Re: Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough?

Bericht  LMCurious di 4 okt 2011 - 5:23

Ik maak even gebruik van je topic pip met een andere klei vraag:
Ik vroeg me af met dit soort sets enzo, dan gaan de kleuren toch heel snel door elkaar enzo. kopen jullie dan steeds nieuwe klei erbij? Ik heb tot nu toe maar een paar keer gekleid met Joris, maar we hebben nu alleen rollers en losse uitsteek figuurtjes. maar als ik dan zo'n taarten set zie, of een van de vele andere die er zijn....dan denk ik dat is toch vragen om te mengen?
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough? Empty Re: Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough?

Bericht  moepie di 4 okt 2011 - 6:10

Pip; E. heeft voor haar verjaardag een hele leuke set van Playdo gehad. Een emmer met van alles erin, van die persdingen, vormpjes, rollers, en klei erbij. Erg leuk en gelijk ideaal om op te bergen.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough? Empty Re: Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough?

Bericht  Dolphinne di 4 okt 2011 - 6:20

Je kunt idd met een paar druppels water de klei weer soepel maken.

Lmc, de kleuren gaan idd door elkaar als ik hem zijn gang laat gaan. Hij mag hier meestal 2 potjes uitzoeken met kleuren waar hij mee wil spelen. Die gaan dan dus ok half door elkaar, maar het is genoeg om mee te spelen.
Hem maakt het toch niet veel uit of de klei door elkaar gaat of niet en zolang hij plezier heeft vind ik het ook niet erg.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough? Empty Re: Welk merk klei, Play Doh of Kids Dough?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum