Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+23
May
cupcake23
Pompoen
Rovine
Leine
Toet
Burn
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Raindrop
Serena
Rush
Jordana
Suus
Chocolate Cookie
GreenGrass
Sjaantje
Sushi
Caroow
Erin
ExpressoB
Marin
27 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  TwistedAngel wo 5 okt 2011 - 6:44

Maple ik heb nog een half huis over.. (dan blijf ik zelf op de andere helft :P)
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes wo 5 okt 2011 - 6:45

Goedeavond!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:46

ExpressoB schreef:Maple: je hebt geen recht op een urgentie verklaring??
Ja, als ik een kind zou hebben. Misschien moet ik nog maar even met m'n benen wijd, dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:47

Snoes schreef:Goedeavond!
cheers cheers cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes wo 5 okt 2011 - 6:48

Storm schreef:
Snoes schreef:Goedeavond!
cheers cheers cheers
Very Happy Wat een ontvangst!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:49

Heeeyyy Stormpje !!!! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:50

Lavendel schreef:Jee Maple.. wat er allemaal bij komt kijken als een huwelijk stukgaat /samenwonende relatie kapot gaat.. Daar denk ik vaak niet eens zo over na, ik denk vaak als het niet meer willen kappen dan. Maar ik snap dat het ontzettend ingewikkeld is en het je ook tegenhoudt in het stappen nemen/ knopen doorhakken.
Wonen je ouders in de buurt? Weten zij wat er gaande is tussen jou en je man en jou noodzaak om eventueel tijdelijk terug te komen?
Ze wonen in d ebuurt maar ze weten er niets van. Ik wil ze eigenlijk pas op de hoogte stellen als ik me er zelf goed bij voel dat zij het weten, dat is nu nog niet zo. Vooral eigenlijk ook omdat ik zelf nog geen idee heb wara we nu staan en wat er vanaf hier gaat gebeuren. Stel dat we bij elkaar besluiten te blijven, ik wil m;n man niet tegenover hen in een negatief daglicht zetten.
Mijn vader heeft ooit te kennen gegeven: eens het huis uit, altijd het huis uit. Maar sowieso... toen ik nog thuiswoonde heb ik thuis ook veel frustraties gehad, de band tussen mijn vader en mij is vroeger slecht geweest door dingen die over en weer gebeurd zijn, en het heeft ons juist ademruimte gegeven doordat ik het huis uit ging. Denk daarom ook niet dat het ene goed idee zou zijn als ik terug ging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:50

Ja, mijn twee vriendinnetjes zijn online! I love you haha dan ben ik altijd blij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Jordana wo 5 okt 2011 - 6:50

Lavendel schreef:Oke..ik vond je niet vervelend, maar leuk dat je weer terug bent! Hoop dat het allemaal goed met je gaat weer!

Mee eens. Fijn dat je terug bent smile
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:50

Lavendel schreef:Oke..ik vond je niet vervelend, maar leuk dat je weer terug bent! Hoop dat het allemaal goed met je gaat weer!

Lief van je smile



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:50

TwistedAngel schreef:Maple ik heb nog een half huis over.. (dan blijf ik zelf op de andere helft :P)

Haha, da's lief! Ligt eraan waar je woont :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:51

Storm schreef:Ja, mijn twee vriendinnetjes zijn online! I love you haha dan ben ik altijd blij.

bounce bounce bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes wo 5 okt 2011 - 6:51

Storm schreef:Ja, mijn twee vriendinnetjes zijn online! I love you haha dan ben ik altijd blij.
Ah wat lief I love you

Ik vind dat we binnenkort eens moeten afspreken, samen met Stuit! Ik wil Stuit nodig nog wat beter leren kennen, heb haar maar 2 keer gezien en de laatste keer érg kort. En we zouden nog altijd samen slapen Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB wo 5 okt 2011 - 6:52

Maple schreef:
ExpressoB schreef:Maple: je hebt geen recht op een urgentie verklaring??
Ja, als ik een kind zou hebben. Misschien moet ik nog maar even met m'n benen wijd, dan.

Hmmzz ja heb geen idee wie/wanneer je er recht op hebt. Maple: foei haha, vind dat trouwens ook geen uitspraak voor jou
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB wo 5 okt 2011 - 6:53

Storm: heb je al je keuze gemaakt? mee met je vriend of naar je vriendin/vrienden.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:54

ExpressoB schreef:Storm: heb je al je keuze gemaakt? mee met je vriend of naar je vriendin/vrienden.
Ik heb inderdaad al een keuze gemaakt. Ik ga mee met mijn vriend zaterdag. Ik dacht dat mijn vriendin boos zou zijn, maar gelukkig vond ze het geen probleem! Dat vind ik echt heel tof van haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:54

Maar Maple, stel, jij zou wel het huis kunnen houden of heel gemakkelijk een huisje kunnen huren, zou je dan eerder de stap zetten? Want zoiets 'mag' natuurlijk -hoe logisch ook- niet de reden zijn om een beslissing niet door te zetten of uit te stellen.

Ik zeur altijd net zolang aan het hoofd van vrienden etc die samenwonen (of dat gaan doen of iets kopen) totdat ze zich hebben ingeschreven bij een woningbouw. Het is zo handig om dat achter de hand te hebben, ook al heb je het misschien nooit nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:54

ExpressoB schreef:
Maple schreef:
ExpressoB schreef:Maple: je hebt geen recht op een urgentie verklaring??
Ja, als ik een kind zou hebben. Misschien moet ik nog maar even met m'n benen wijd, dan.

Hmmzz ja heb geen idee wie/wanneer je er recht op hebt. Maple: foei haha, vind dat trouwens ook geen uitspraak voor jou
Sja, ik heb het op m;n werk vandaag ook al ene paar keer gezegd en toen werd er idd ook al raar gekeken. Dat dóé je toch niet... Nee, ben heus niet serieus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:54

Snoes schreef:
Storm schreef:Ja, mijn twee vriendinnetjes zijn online! I love you haha dan ben ik altijd blij.
Ah wat lief I love you

Ik vind dat we binnenkort eens moeten afspreken, samen met Stuit! Ik wil Stuit nodig nog wat beter leren kennen, heb haar maar 2 keer gezien en de laatste keer érg kort. En we zouden nog altijd samen slapen Very Happy
Dat vind ik ook! Ik denk dat ik dan de hele dag krom lig van de buikpijn van het lachen met jullie....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:55

Reva schreef:

Ik zeur altijd net zolang aan het hoofd van vrienden etc die samenwonen (of dat gaan doen of iets kopen) totdat ze zich hebben ingeschreven bij een woningbouw. Het is zo handig om dat achter de hand te hebben, ook al heb je het misschien nooit nodig.
Eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB wo 5 okt 2011 - 6:56

Storm schreef:
ExpressoB schreef:Storm: heb je al je keuze gemaakt? mee met je vriend of naar je vriendin/vrienden.
Ik heb inderdaad al een keuze gemaakt. Ik ga mee met mijn vriend zaterdag. Ik dacht dat mijn vriendin boos zou zijn, maar gelukkig vond ze het geen probleem! Dat vind ik echt heel tof van haar.

Nou zie je! Zo zie je maar weer Wink druk gemaakt om niks. Veel plezier zaterdag!
Ik wou ook steeds mee naar een bedrijfsfeest van mijn vriend maar daar mochten de partners nooit mee (N)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Jordana wo 5 okt 2011 - 6:57

Ik heb me laatst ook maar ingeschreven :$ Was mijn vriend kwaad om dat ik het zonder hem had gedaan..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:58

Storm schreef:
Snoes schreef:
Storm schreef:Ja, mijn twee vriendinnetjes zijn online! I love you haha dan ben ik altijd blij.
Ah wat lief I love you

Ik vind dat we binnenkort eens moeten afspreken, samen met Stuit! Ik wil Stuit nodig nog wat beter leren kennen, heb haar maar 2 keer gezien en de laatste keer érg kort. En we zouden nog altijd samen slapen Very Happy
Dat vind ik ook! Ik denk dat ik dan de hele dag krom lig van de buikpijn van het lachen met jullie....

Ja leuk !!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin wo 5 okt 2011 - 6:58

Goedenavond!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB wo 5 okt 2011 - 6:58

Maple schreef:
ExpressoB schreef:
Maple schreef:
ExpressoB schreef:Maple: je hebt geen recht op een urgentie verklaring??
Ja, als ik een kind zou hebben. Misschien moet ik nog maar even met m'n benen wijd, dan.

Hmmzz ja heb geen idee wie/wanneer je er recht op hebt. Maple: foei haha, vind dat trouwens ook geen uitspraak voor jou
Sja, ik heb het op m;n werk vandaag ook al ene paar keer gezegd en toen werd er idd ook al raar gekeken. Dat dóé je toch niet... Nee, ben heus niet serieus.

Ik weet ook heus wel dat je niet serieus bent! Je wilt heel graag een kindje en dat dat er nog steeds niet van gekomen is vind ik erg.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum