DagCafé
+23
May
cupcake23
Pompoen
Rovine
Leine
Toet
Burn
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Raindrop
Serena
Rush
Jordana
Suus
Chocolate Cookie
GreenGrass
Sjaantje
Sushi
Caroow
Erin
ExpressoB
Marin
27 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Oh die is leuk zeg! Duur?
Ik wil ook een keer naar een kringloop. Heb wel een spooky (zegt iedereen ) onmenselijk zware hangkandelaar van W.estfriese B.eurs, maar weet niet of dat hetzelfde is. Ik ben echt verliefd op dat ding en iedereen vind hem eerst altijd eng en daarna kunnen ze hem wel waarderen
Ik wil ook een keer naar een kringloop. Heb wel een spooky (zegt iedereen ) onmenselijk zware hangkandelaar van W.estfriese B.eurs, maar weet niet of dat hetzelfde is. Ik ben echt verliefd op dat ding en iedereen vind hem eerst altijd eng en daarna kunnen ze hem wel waarderen
Laatst aangepast door Reva op wo 5 okt 2011 - 0:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zwart/donker blauw zo'n beetje ... dan zou ik hem zwart doen eerder maar dat is hij nu al bijna dus laat hem nog maar ff zo. Kan altijd nog.
Gast- Gast
Reva schreef:Oh die is leuk zeg! Duur?
Ik wil ook een keer naar een kringloop. Heb wel een spooky (zegt iedereen ) onmenselijk zware hangkandelaar van W.estfriese B.eurs, maar weet niet of dat hetzelfde is. Ik ben echt verliefd op dat di.g en iedereen vind hem eerst altijd eng en daarna kunnen ze hem wel waarderen
Eh nee niet duur want was voor 4 vorken en 3 lepeltjes plus dat 2 euro kwijt....volgens mij was hij 1 euro en de vorken en zo 1,50 dat ze zei
Gast- Gast
Dat is zeker niet duur!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dat zijn nog is leuke prijzen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jakkes! ik moet om 14.10 bij de tandarts zijn en ben er nu al misselijk van:S
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ja precies
(en soms he ligt er aan wie er werken, krijg ik het nog ietsie goedkoper mee als ze weten dat ik de dochter van ben Al was dat nu niet volgens mij)
(en soms he ligt er aan wie er werken, krijg ik het nog ietsie goedkoper mee als ze weten dat ik de dochter van ben Al was dat nu niet volgens mij)
Gast- Gast
Welja... Ik had net bedacht dat ik zo na mijn lunch wel even naar buiten kan gaan, regent het. Laat maar weer dan.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Door 2 beschuitjes??Reva schreef:Ik heb twee beschuitjes op. Had er zo'n trek in.. Beetje jammer dat ik wel al gelijk aan mijn max qua koolhydraten zit daardoor.
Gast- Gast
Storm schreef:Door 2 beschuitjes??Reva schreef:Ik heb twee beschuitjes op. Had er zo'n trek in.. Beetje jammer dat ik wel al gelijk aan mijn max qua koolhydraten zit daardoor.
Hmm ja dat dacht ik ook al.
Gast- Gast
Waarvoor moet je naar de tandarts, EB?
Balen, Bimbam!
Hoi Storm, hoe gaat het met je?
Balen, Bimbam!
Lotus- Ratel
Ja, 8.5 per stuk. Veel he? Maar het was het waardTheedoosje schreef:Storm schreef:Door 2 beschuitjes??Reva schreef:Ik heb twee beschuitjes op. Had er zo'n trek in.. Beetje jammer dat ik wel al gelijk aan mijn max qua koolhydraten zit daardoor.
Hmm ja dat dacht ik ook al.
ExpressoB, succes straks!
Gast- Gast
[quote="Lotus"]Waarvoor moet je naar de tandarts, EB?
Voor controle maar ben al een tijd niet geweest, zal straks een vragen wanneer het was.
Zal wel een jaar geleden zijn. Ik schijt 'm altijd zo he voor de tandarts, nou ja niet voor hem hahaha.
Tnx Reva.
Ik eet soms wel 3beschuiten op een dag, lekker hoor. Heb er vanmorgen 1 op en 2 boterhammen, ik dacht laat ik maar even goed eten, stel dat ik een gaatje heb en dan kan ik straks niks meer eten!
Voor controle maar ben al een tijd niet geweest, zal straks een vragen wanneer het was.
Zal wel een jaar geleden zijn. Ik schijt 'm altijd zo he voor de tandarts, nou ja niet voor hem hahaha.
Tnx Reva.
Ik eet soms wel 3beschuiten op een dag, lekker hoor. Heb er vanmorgen 1 op en 2 boterhammen, ik dacht laat ik maar even goed eten, stel dat ik een gaatje heb en dan kan ik straks niks meer eten!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Niet zo goed. Ik zit behoorlijk met mezelf en mijn situatie in de knoop op dit moment. Maar vandaag gaat het redelijk, omdat ik veel te doen heb en Stuiterbal dadelijk op bezoek komt. Dan heb ik afleiding.Lotus schreef:
Gast- Gast
Er is toch met de tandarts iets van een regel dat je eens in de zoveel tijd voor controle moet omdat je anders niet verzekerd bent? Of hallucineer ik..
Beschuit is ook niet slecht hoor ExpressoB
Gast- Gast
@EB: succes straks! Ik houd er ook nooit zo van. Moet maandag weer voor controle.
@Storm: Wat vervelend dat het niet zo goed gaat. Ik hoop dat je een beetje kunt genieten als Stuiterbal straks komt!
@Storm: Wat vervelend dat het niet zo goed gaat. Ik hoop dat je een beetje kunt genieten als Stuiterbal straks komt!
Lotus- Ratel
Reva schreef:Er is toch met de tandarts iets van een regel dat je eens in de zoveel tijd voor controle moet omdat je anders niet verzekerd bent? Of hallucineer ik..
Geen idee, maar bij mijn tandarts is het zo dat als je een bepaalde tijd niet komt dat ze je dan uit hun klantenbestand halen (hmm klantenbestand bij een tandarts? nouja, je snapt vast wel wat ik bedoel). Kreeg ik laatst een brief van, dus toen heb ik toch maar even een afspraak gemaakt.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: