DagCafé
+23
May
cupcake23
Pompoen
Rovine
Leine
Toet
Burn
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Raindrop
Serena
Rush
Jordana
Suus
Chocolate Cookie
GreenGrass
Sjaantje
Sushi
Caroow
Erin
ExpressoB
Marin
27 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Uhu, echt vanuit het niets. Saai hoor
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Trouwens VC, ik moest nog aan je denken toen ik op vakantie was, heb namelijk kersenlimonade gekocht
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Oeh is dat lekker?
Ja vind ik wel. Maar ik hou sowieso van limonade dus ik ben niet erg objectief.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Maple schreef:'t Is rustig hier!
Ja! Maar ik blijf tikken, maar niemand ziet me. Onzichtbaar!
Gast- Gast
Bimbam schreef:Ja vind ik wel. Maar ik hou sowieso van limonade dus ik ben niet erg objectief.
Whahaha
Goedenavond!
Hoe is het met jullie? Ik moet nog warm eten, maar ben te lui om de magnetron aan te doen Heb de hele dag gewerkt, en het was best rustig, dus daar ben ik echt moe van geworden..
Hoe is het met jullie? Ik moet nog warm eten, maar ben te lui om de magnetron aan te doen Heb de hele dag gewerkt, en het was best rustig, dus daar ben ik echt moe van geworden..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Verdomme! Ik weet het niet meer hoor, wat die man van mij nou wil of wat er überhaupt in z'n koppie omgaat..
Gast- Gast
Maple:
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Maple: Ik weet niet of ik nu iets heel raars zeg, maar misschien weet hij het zelf ook niet zo goed? What happend?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ik heb geen idee wat er in zn hoofd om gaat, ik krijg het er ook niet uit. Hij wilde het nog proberen, we waren heel positief ook maar nu ineens laat hij echt in alles merken dat hij het niet meer weet. Creëert echt een enorme afstand tussen ons samen.
Gast- Gast
Potver Maple!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Lastig Maple, dat helpt helemaal niet natuurlijk..
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Eigenlijk ben ik vandaag best wel een beetje trots op mezelf. Ik was vandaag vrij (en morgen ook) en ik ben niet alleen naar de apotheek geweest, maar ook naar de huisarts en de bank. Vervolgens ben ik bezig gegaan in huis. Ik heb de badkamer, koelkast, keuken schoongemaakt en bed verschoont, gewassen, brief op de bus gedaan etc. Dat is al meer dan er afgelopen anderhalve week uit mijn handen is gekomen. Niet dat het hier nu zooooo ongelofelijk smerig was, maar wel een troepje qua papieren e.d.
Gast- Gast
Zo, goed bezig Maura!
Er komt niks uit mijn handen vandaag, ik voel me ellendig
Er komt niks uit mijn handen vandaag, ik voel me ellendig
Caroow- Lady Post-a-lot
Mijn wang doet pijn omdat ik een doos erop heb laten vallen, ik ben een week overtijd en ik heb een nagel te kort geknipt
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik moest een zware doos van een hoge stapel pakken, maar ik kon er net niet bij. Het was in de vriezer, dus ik had het koud en wilde daarom snel en had geen zin om een krukje te pakken. Ik had een karretje bij me, en die gebruikte ik daarom maar als opstapje. Maar die reed weg en toen viel die doos uit mijn handen
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Ik moest een zware doos van een hoge stapel pakken, maar ik kon er net niet bij. Het was in de vriezer, dus ik had het koud en wilde daarom snel en had geen zin om een krukje te pakken. Ik had een karretje bij me, en die gebruikte ik daarom maar als opstapje. Maar die reed weg en toen viel die doos uit mijn handen
Het is wel een succesverhaal voor een blooperflimpje. Sorry, ik moest er wel even om lachen. Maar kan me voorstellen dat, dat ontzettend pijn doet. Hopen dat het morgen al wat beter is!
Gast- Gast
Ik hoop dat het minder rood is, want het is ook wel heel dom. Ik heb het ook aan niemand verteld op het werk, ik vond het echt te dom van mezelf
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: