Sgool
+25
Muurvlindertje
Caramba
Guus
Paper Crown
VeryCherry
Possom
Steep
SuperGrover
loesje
Penny Blossom
Rush
mzcharlotte
Toet
girli
RYW
Susan
CCC
Caroow
Kabouter
Snoes
Lady Starstruck
Jordana
Rumble
mickey
Sushi
29 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Sgool
Ik heb iemand op hyves die steeds dingen plaats als 'met me baby na het concentratieburoo gweest: me baby is groowt gechroeit'.
Ik denk dan, ben jij wel oud genoeg voor een baby?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Storm schreef:Ik zeg voor jou! Tfoe man sahabi!
Waaaat zeg je chica?
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
wat érg....ik vind dat zielig voor het kind.Caroow schreef:Ik heb iemand op hyves die steeds dingen plaats als 'met me baby na het concentratieburoo gweest: me baby is groowt gechroeit'.
Gast- Gast
Ik kan daar dus ook helemaal niks mee, snap ook niet waarom je zoiets zou doen. Waarom niet normaal Nederlands?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:wat érg....ik vind dat zielig voor het kind.Caroow schreef:Ik heb iemand op hyves die steeds dingen plaats als 'met me baby na het concentratieburoo gweest: me baby is groowt gechroeit'.
Misschien is diegene wel zwaar dyslectisch, weet jij veel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dat zou kunnen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.Susan schreef:Storm schreef:wat érg....ik vind dat zielig voor het kind.Caroow schreef:Ik heb iemand op hyves die steeds dingen plaats als 'met me baby na het concentratieburoo gweest: me baby is groowt gechroeit'.
Gast- Gast
Een soort van leidinggevende, degene die tussen mij en leidinggevende staat, schrijft ook zo. Heb komt misschien raar over, maar daardoor neem ik haar ietwat minder serieus. Prima, als je jezelf in je privéleven fijn voelt bij dergelijke woordkeuzes, maar kom, ze is 33 jaar.
Gast- Gast
Mijn nichtje zet ook de meest monsterlijke taalkundige vreselijkheden op facebook over haar kinderen, met hetzelfde soort spelfouten, maar haar kinderen zijn haar leven en ze zou echt alles voor ze doen. Ik heb geen medelijden met haar kinderen, geen seconde, en ze kan op haar manier prima moederen als je het mij vraagt.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Op msn gebruik ik vaak geen interpunctie/hoofdletters bij kleine zinnen. Als ik echt een verhaal typ wel.
Ik vraag me dan echt af of het luiheid is of domheid.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Op msn gebruik ik vaak geen interpunctie/hoofdletters bij kleine zinnen. Als ik echt een verhaal typ wel.
Huh? Vraag jij van jezelf af of dat luiheid of domheid is?
Ik typ ook wel eens op msn een zin zonder punt aan het eind. Is heus niet dom Da's gewoon luiheid.
Sushi- Kletskop
Nee, van al die mensen die die berichten sturen die ik hier voorbij zie komen.Suuske schreef:girli schreef:Op msn gebruik ik vaak geen interpunctie/hoofdletters bij kleine zinnen. Als ik echt een verhaal typ wel.
Ik typ ook wel eens op msn een zin zonder punt aan het eind. Is heus niet dom Da's gewoon luiheid.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Nee, van al die mensen die die berichten sturen die ik hier voorbij zie komen.Suuske schreef:girli schreef:Op msn gebruik ik vaak geen interpunctie/hoofdletters bij kleine zinnen. Als ik echt een verhaal typ wel.
Oh op die manier
Sushi- Kletskop
Storm schreef:Dat zou kunnen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.Susan schreef:Storm schreef:wat érg....ik vind dat zielig voor het kind.Caroow schreef:Ik heb iemand op hyves die steeds dingen plaats als 'met me baby na het concentratieburoo gweest: me baby is groowt gechroeit'.
Nee, ik weet heel zeker dat ze dat niet is. Ze doet het ook altijd dik/dun/schuin.. Zoiets:
Ik heet Piet en ik denk dat dit echt heel hip is, ook al ben ik bijna vijfentwintig.
Het is dus ook geen luiheid, want dat kost best wat werk. Ze is gewoon een beetje in het verleden blijven hangen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Dat zou kunnen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.Susan schreef:Storm schreef:wat érg....ik vind dat zielig voor het kind.Caroow schreef:Ik heb iemand op hyves die steeds dingen plaats als 'met me baby na het concentratieburoo gweest: me baby is groowt gechroeit'.
Mijn tante maakt ook dit soort spelfouten. Zij is zo dyslectisch, dat ze zelfs namen verkeerd schrijft. Maar dat maakt haar echt geen slechtere moeder.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ze was heel goed op school met dictee en schrijven, en moest mij daar altijd mee helpen. Het lijkt me dus echt heel onwaarschijnlijk dat ze dyslectisch is.
Caroow- Lady Post-a-lot
Stuur ze allemaal naar dit forum, dan worden ze vanzelf op hun nummer gezet en voilà, les geleerd/probleem opgelost!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ja en als je iemand er op aanspreekt krijg je een bak stront over je heen of een opmerking zoals 'Ja maar ik ga hier niet m`n best doen op schrijven'.mzcharlotte schreef:Stuur ze allemaal naar dit forum, dan worden ze vanzelf op hun nummer gezet en voilà, les geleerd/probleem opgelost!
Uh right.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zag dat dat er iemand BAM typte. Wat betekend dat? Dat woord komt namelijk regelmatig voorbij op mijn facebook, maar ik durf dan niet zo goed te vragen wat het betekend.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Bewust Alleenstaande Moeder?
Of gewoon Bam, jonguh! van New Kids? :-)
Of gewoon Bam, jonguh! van New Kids? :-)
Rush- Lady Post-a-lot
ik ben dyslectisch en schrijf daardoor ook veel dingen niet goed maar is dat zoooo erg dan??
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Rush schreef:Ja en als je iemand er op aanspreekt krijg je een bak stront over je heen of een opmerking zoals 'Ja maar ik ga hier niet m`n best doen op schrijven'.mzcharlotte schreef:Stuur ze allemaal naar dit forum, dan worden ze vanzelf op hun nummer gezet en voilà, les geleerd/probleem opgelost!
Uh right.
Nja, ik kan geen forummer (meer) noemen die vreselijk schrijft.
mzcharlotte- Ratel
Nou ik welmzcharlotte schreef:Rush schreef:Ja en als je iemand er op aanspreekt krijg je een bak stront over je heen of een opmerking zoals 'Ja maar ik ga hier niet m`n best doen op schrijven'.mzcharlotte schreef:Stuur ze allemaal naar dit forum, dan worden ze vanzelf op hun nummer gezet en voilà, les geleerd/probleem opgelost!
Uh right.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Nou ik welmzcharlotte schreef:Rush schreef:Ja en als je iemand er op aanspreekt krijg je een bak stront over je heen of een opmerking zoals 'Ja maar ik ga hier niet m`n best doen op schrijven'.mzcharlotte schreef:Stuur ze allemaal naar dit forum, dan worden ze vanzelf op hun nummer gezet en voilà, les geleerd/probleem opgelost!
Uh right.
Echt? Dan heb ik er vast een blind oog voor ontwikkeld haha!
mzcharlotte- Ratel
Hahahaha. Geen tientallen ofzo. Maar er zijn wel een paar die hoofdletters, punten en komma`s niet zo belangrijk vinden.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: