Sgool
+25
Muurvlindertje
Caramba
Guus
Paper Crown
VeryCherry
Possom
Steep
SuperGrover
loesje
Penny Blossom
Rush
mzcharlotte
Toet
girli
RYW
Susan
CCC
Caroow
Kabouter
Snoes
Lady Starstruck
Jordana
Rumble
mickey
Sushi
29 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Sgool
Even een zeurtopic.
Ik ben aan het msn'en (ja, serieus) met een meisje dat ik al een paar jaar niet heb gesproken. Ze vroeg me net of ik nog op 'sgool' zit. En ze vindt het op haar werk 'egt' leuk.
Is toch erg?
Ik ben aan het msn'en (ja, serieus) met een meisje dat ik al een paar jaar niet heb gesproken. Ze vroeg me net of ik nog op 'sgool' zit. En ze vindt het op haar werk 'egt' leuk.
Is toch erg?
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Re: Sgool
Ik kan me daar ook behoorlijk aan ergeren ja. Mijn nichtje doet dat ook, ze is 15. Volgens mij is dat stoer of zo... Op hyves heeft ze ook regelmatig engelse zinnen in haar www, maar daar klopt dan ook maar de helft van.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dat soort dingen echt tenenkrommend! Op twitter kom ik soms ook dingen tegen als 'secer' of 'besig'. Ik vraag me af of het luiheid is of domheid..
Gast- Gast
Ik moet zeggen dat ik bij een meisje van 15 nog denk: "Oké.... kan...", maar degene waar ik nu mee msn is geloof ik 22 jaar... Ik vind dat echt raar.
Sushi- Kletskop
Ik vraag dat me ook af. Ik zou zo graag tegen haar zeggen dat ze die dingen fout typt, maar dan ben ik een zeikerd en dat wil ik niet. Daarom kom ik hier ff zeurenJoan schreef:Ik vind dat soort dingen echt tenenkrommend! Op twitter kom ik soms ook dingen tegen als 'secer' of 'besig'. Ik vraag me af of het luiheid is of domheid..
Oh en ze gebruikt ook geen hoofdletters en interpunctie.
Sushi- Kletskop
Ik ken ook meisjes van rond de twintig die zo schrijven. Ik vind het echt zo jammer.
Gast- Gast
Ik ken een meid van 22 die als volgt berichtjes stuurt:
(..)dan ng wea 2,5 dagjjj werke. Daarna lekkrr midweekjj weg met mii sgatjuhhhh: Wil juh nooit meer kwijt! Jij&ik foreverr!
(..)dan ng wea 2,5 dagjjj werke. Daarna lekkrr midweekjj weg met mii sgatjuhhhh: Wil juh nooit meer kwijt! Jij&ik foreverr!
Gast- Gast
Van de ene kant zou ik ook denken "ja dat kan", maar van de andere kant: ze zit op de middelbare school, dan krijg je toch fatsoenlijk nederlands en engels geleerd?? Ik vraag me ook inderdaad af of het luiheid is of domheid...
mickey- Kletskop
Oeh dat is ook irritant!! Zie het hier ook vaak, vind dat echt lastig lezen. Maar ik zeg er inderdaad ook nooit iets van, voel me dan ook zo'n zeikerd.Suuske schreef:Ik vraag dat me ook af. Ik zou zo graag tegen haar zeggen dat ze die dingen fout typt, maar dan ben ik een zeikerd en dat wil ik niet. Daarom kom ik hier ff zeurenJoan schreef:Ik vind dat soort dingen echt tenenkrommend! Op twitter kom ik soms ook dingen tegen als 'secer' of 'besig'. Ik vraag me af of het luiheid is of domheid..
Oh en ze gebruikt ook geen hoofdletters en interpunctie.
mickey- Kletskop
Hahahaha dat is echt te erg!! Ik ken ook iemand die altijd berichtjes van deze strekking op Facebook zet.Yoyo schreef:Ik ken een meid van 22 die als volgt berichtjes stuurt:
"lkkr leie in met me moeder en me sgatjuhs!"
Sushi- Kletskop
sgatje, je weet tog dat dat stoer is om so te sgrijvuh
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Dat was het toen ze 15 was.. Dat is nu dus echt NOT DONE. Haha. Het komt zo ontzettend onnozel over.
Maaruh, je weet zelluf, je bent mii sgatjuh, wjnmk! Gaan we fv shoppe ofseuh...
Gast- Gast
ja ok swa ik weet jonguhNucia schreef:sgatje, je weet tog dat dat stoer is om so te sgrijvuh
maar se moet tog gwoon ff normaal doen jeweettog!!
Sushi- Kletskop
Yoyo schreef:Dat was het toen ze 15 was.. Dat is nu dus echt NOT DONE. Haha. Het komt zo ontzettend onnozel over.
NTB!!!!!!!!!!!!
Sushi- Kletskop
Iemand die was bij mij getrauwd..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij was het toen ook een poosje in om steeds afwisselend met een hoofdletter en dan een kleine letter te schrijven. En dan stond het er vaak ook nog schuin en dikgedrukt.
WiJ GaAn LeKkEr KoFfIe DrInKen GeZeLlIg He.
Vond ik toen ook behoorlijk irritant.
WiJ GaAn LeKkEr KoFfIe DrInKen GeZeLlIg He.
Vond ik toen ook behoorlijk irritant.
Laatst aangepast door Lady Starstruck op ma 3 okt 2011 - 8:40; in totaal 1 keer bewerkt
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Oeh, daar zou ik me ook mateloos aan kunnen ergeren.
Maar serieus Suuske, msn joh? Ik ben dat verleerd denk ik
Maar serieus Suuske, msn joh? Ik ben dat verleerd denk ik
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Echt verschrikkelijk als mensen dat doen. Ik vraag me ook echt af waarom mensen dat doen?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Msn is oldskool jonguh!
Ik heb sinds een paar weken een hele mooie laptop en toen zag ik ineens dat daar "Windows Live Messenger" op zit (wat een fancy naam, is toch gewoon msn ) en dus ging ik weer eens kijken.
Moet zeggen dat er niet erg veel aan vind. Ik wil gewoon achter de laptop zitten en dan besluiten dat ik een half uur iets anders ga doen en nu voel ik me dus een soort van verplicht om dat te melden aan mijn msn-matties (ben even afwassen, brb!") en dat vind ik echt heel irritant
Ik heb sinds een paar weken een hele mooie laptop en toen zag ik ineens dat daar "Windows Live Messenger" op zit (wat een fancy naam, is toch gewoon msn ) en dus ging ik weer eens kijken.
Moet zeggen dat er niet erg veel aan vind. Ik wil gewoon achter de laptop zitten en dan besluiten dat ik een half uur iets anders ga doen en nu voel ik me dus een soort van verplicht om dat te melden aan mijn msn-matties (ben even afwassen, brb!") en dat vind ik echt heel irritant
Sushi- Kletskop
Suuske schreef:ja ok swa ik weet jonguhNucia schreef:sgatje, je weet tog dat dat stoer is om so te sgrijvuh
maar se moet tog gwoon ff normaal doen jeweettog!!
Eeeey sma, ff chill met je bil want ik weet tog waar je huis woont!!!!
Kom me segge noooooooooh
Rumble- Prater
ik zweer ik zweer ik weet waar jou huis woont meisjuh, fok niet met mij man, fok niet, fok niet!
Edit: Ik heb geloof ik iets te veel interpunctie gebruikt...
Edit: Ik heb geloof ik iets te veel interpunctie gebruikt...
Sushi- Kletskop
Talk to the haaaaand!! Pssssh
Kga slapuh. Ben kapot moe jonguh. BAM.
Kga slapuh. Ben kapot moe jonguh. BAM.
Rumble- Prater