Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen? Empty Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen?

Bericht  loesje zo 18 sep 2011 - 5:07

hand en voet afdrukken dat heb ik al eens gedaan en vingerverf wil hij opeten dus ook niet zo'n succes.
iemand iedeen?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen? Empty Re: Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 5:44

misschien zelf klei maken? Dan is het ook niet erg als hij het op eet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen? Empty Re: Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen?

Bericht  Susan zo 18 sep 2011 - 5:48

Play-Doh is ook niet giftig, het gaat er meer om dat ze erin kunnen stikken als ze het in hun mond doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen? Empty Re: Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen?

Bericht  Susan zo 18 sep 2011 - 5:52

Ik heb wel eens koekjesdeeg met ze gemaakt en versierd met rozijntjes, Smarties en lettertjes en daarna gebakken. Ezra wilde vooral het deeg opeten en Yrsa de versieringen, maar het idee was leuk. laughcry
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen? Empty Re: Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen?

Bericht  PapillonRose zo 18 sep 2011 - 6:52

Ik heb toevallig vandaag een poging gewaagd om haar te laten kleuren. Had van die dikke stiften met dikke punt en gekleurde blaadjes. Ze vond het volgens mij wel leuk!

Echt kleuren heeft ze niet veel gedaan, vooral blaadjes verfrommelen en een beetje met de stiften spelen. Toch heeft ze ook nog wel een beetje met de stiften over het papier geveegd. Dus we hebben de eerste tekening al om in te plakken!

Ik moest alleen wel goed opletten dat ze de stiften niet in haar mond deed, want ze stopt graag alles in haar mond. Maar ik zat er uiteraard de hele tijd bij, dus ik kon op tijd ingrijpen :P Met vingerverf durf ik het trouwens nog niet aan, dat gaat ze volgens mij meteen opeten..
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen? Empty Re: Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:55

PR: wij gebruiken potloden, dan kan ze niks ondertekenen als ze naast het papier kleurt en als ze ze in de mond steekt maakt het ook niet uit. Onze dochter vindt het geweldig om te kleuren. Nadeel is wel dat ze nu ook met pennen overal op wil tekenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen? Empty Re: Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen?

Bericht  PapillonRose zo 18 sep 2011 - 6:58

Potloden moet ik inderdaad ook nog kopen! Had nu alleen stiften, maar dacht ik probeer het gewoon. Gelukkig was de ondergrond hier afwasbaar, want haar eetblad en de tafel waren ook aardig gekleurd Cool Van de week nog maar even potloden erbij kopen, kan ze zich nog meer uitleven (hoef ik niet steeds de stift weg te halen als hij richting mond gaat).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen? Empty Re: Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen?

Bericht  Filoria zo 18 sep 2011 - 7:01

Met zulke jonge kinderen zou ik proberen niet teveel aan het eindproduct te denken, maar vooral lekker met onschuldige materialen rommelen. Een bolletje wol of een flesje met een beetje rijst erin kan al heel mooi zijn.
Vandaag heb ik met Tomas een oude rol pakpapier kapot gescheurd. Daar zijn we drie kwartier mee bezig geweest en hij vond het prachtig Very Happy Zoiets kun je ook prima met een dreumes doen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen? Empty Re: Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 7:38

Bij de Action hebben ze fijne, dikke kleurpotloden die makkelijk voor jonge kindjes aan te pakken zijn, kosten volgens mij nog geen euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen? Empty Re: Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen?

Bericht  Blue flower zo 18 sep 2011 - 8:19

Ik heb van de week sanmen met mijn zoon van net 9 maanden gekleurd met krijt, voor zijn juffen van het kdv (dag van de leidster) en moet zeggen dat krijt is echt super, het is vetkrijt dus je kan het makkelijk schoonmaken en mijn zoon heeft alleen maar gelachen, zo leuk vond hij het. Ennn ik vond het resultaat echt heel mooi geworden.

We hadden de gekleurde hartjes van het kdv gekregen en die moesten we samen met je kindje versieren, dus ik heb hem een wit blaadje gegegeven waar hij op mocht kleuren en dat op de gekleurde hartjes geplakt, fototje erbij en klaar smile

Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen? Fotoyp
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen? Empty Re: Nav wat kun je met een 12 maanden oude dreumes knutselen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum