Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk kadootje voor thuiskomst na jaar reizen?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Leuk kadootje voor thuiskomst na jaar reizen? Empty Leuk kadootje voor thuiskomst na jaar reizen?

Bericht  TukTuk za 1 okt 2011 - 20:57

Wist even niet zo goed waar dit topic onder zou vallen, dus maar even in algemeen!

Vriendin van mij is samen met haar vriend een jaar op reis geweest en komt volgende week weer thuis, ze zijn in Azië en Zuid-Afrika geweest. Nu wilde ik een leuk kadootje kopen voor hun thuiskomst..
Ik zat te denken aan een pakketje met allemaal aziatische en zuid afrikaanse etenswaren, om zo het reis gevoel nog een beetje vast te houden, maar weet niet of dat leuk is..

Heeft er iemand anders nog leuke ideeen?
Ben altijd zo'n twijfelkont met dit soort dingen..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk kadootje voor thuiskomst na jaar reizen? Empty Re: Leuk kadootje voor thuiskomst na jaar reizen?

Bericht  Monte zo 2 okt 2011 - 4:24

Dat vind ik best een leuk idee. Of anders misschien een cadeaubon om een mooi fotoboek te laten maken van al hun herinneringen daar.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk kadootje voor thuiskomst na jaar reizen? Empty Re: Leuk kadootje voor thuiskomst na jaar reizen?

Bericht  Jente10 zo 2 okt 2011 - 4:31

Vind het leuk idee en die van Monte ook!

Ik dacht van misschien kun je ook het 'omgekeerde' doen. Ze hebben veel Nederlandse dingen vast wel gemist dus misschien een pakketje met Nederlandse producten die ze lekker vinden. Drop, kaas, stroopwafels, dat soort dingen.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk kadootje voor thuiskomst na jaar reizen? Empty Re: Leuk kadootje voor thuiskomst na jaar reizen?

Bericht  mickey zo 2 okt 2011 - 5:13

Ik weet inderdaad niet of ze blij zijn als ze een pakketje krijgen met eten en drinken dat ze een jaar lang gehad hebben. Misschien vinden ze het juist leuker om iets te krijgen wat ze al een jaar hebben gemist. Ik weet dat ik na een vakantie altijd erg blij wordt van de dingen die ik gemist heb, omdat ze op vakantie niet te krijgen waren.
afgelopen jaar was dat Nutella...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk kadootje voor thuiskomst na jaar reizen? Empty Re: Leuk kadootje voor thuiskomst na jaar reizen?

Bericht  TukTuk zo 2 okt 2011 - 7:39

Ja ik dacht eerst ook aan juist hollandse dingen.. Maar ik dacht dan van "ja dat kunnen ze toch wel makkelijk krijgen, dus dat hoeven ze niet meer te missen". (Wilde naar de Thaise toko hier, daar hebben ze ook echt aziatische dingen, dus bedoelde niet het supermarkt spul zeg maar) Maar idd, Hollandse dingen ze zullen dat ook wel gemist hebben..
Hmm twijfel! Misschien een combi Laughing
Ik miste toen ik op reis was ook wel bepaalde dingen als kaas etc, maar zodra ik thuis was miste ik juist wel echt de Thaise dingen..

Vind die cadeaubon ook een leuk idee!
Hmmm.. Wat lastig! Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk kadootje voor thuiskomst na jaar reizen? Empty Re: Leuk kadootje voor thuiskomst na jaar reizen?

Bericht  Marin zo 2 okt 2011 - 7:46

Ik vind dat juist wel een grappig idee. Die stroopwafels kunnen ze hier idd wel kopen!

M'n vriend heeft vanavond bij Blue Elephant gegeten in Bangkok, een toprestaurant. En wat blijkt.. die producten zijn dus gewoon bij de AH te koop! Zoiets zou ik dan dus doen. Je zou best een leuk pakketje samen kunnen stellen met mooie chopsticks, en wat etenswaar, en mochten ze in Vietnam geweest zijn, weet ik ook nog een geweldig kook-fotoboek van een kennis van mij: http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/vietnam/1001004010211205/index.html

Voor m'n broertje heb ik een foto album gemaakt (maar voor hen is een bon denk ik leuker) en een bon voor een groot canvas voor een foto van zijn reis!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk kadootje voor thuiskomst na jaar reizen? Empty Re: Leuk kadootje voor thuiskomst na jaar reizen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum