Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

is dit leuk voor een kindje van 1 jaar

5 plaatsers

Ga naar beneden

is dit leuk voor een kindje van 1 jaar Empty is dit leuk voor een kindje van 1 jaar

Bericht  mauwmauw vr 8 jul 2011 - 7:31

thomas de trein
ik wil dit kopen voor V zijn verjaardag in oktober,er staat dat het vanaf 18maanden is,dus hij zal dan nog niet helemaal snappen wat hij er mee moet,maar ik vind het ook zonde als hij alles voor precies zijn leeftijd krijgt.maar vroeg me af of dit wel leuk is,of dat ze er ook met 18 maanden nog niet goed mee kunnen spelen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit leuk voor een kindje van 1 jaar Empty Re: is dit leuk voor een kindje van 1 jaar

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 7:40

Wij hebben 'm ook, hij snapt het inderdaad nog niet, maar dat komt vanzelf wel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit leuk voor een kindje van 1 jaar Empty Re: is dit leuk voor een kindje van 1 jaar

Bericht  mauwmauw vr 8 jul 2011 - 7:41

FoolishSam schreef:Wij hebben 'm ook, hij snapt het inderdaad nog niet, maar dat komt vanzelf wel smile
ja ik denk dat ik die gewoon voor hem koop,hij zal wel genoeg krijgen waar hij wel al wat mee kan.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit leuk voor een kindje van 1 jaar Empty Re: is dit leuk voor een kindje van 1 jaar

Bericht  Parisienne vr 8 jul 2011 - 8:29

Waarschijnlijk zal hij eerst alle wagentjes gaan ontdekken door ze in zijn mond te stoppen Wink De tijd dat hij er echt mee gaat spelen en het gaat snappen wat hij er precies mee kan doen komt vanzelf wel. Dat is hetzelfde als met het Little People speelgoed.. ze spelen vaak eerst met de poppetjes, kauwen/sabbelen erop.. het echte spelen komt pas later.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit leuk voor een kindje van 1 jaar Empty Re: is dit leuk voor een kindje van 1 jaar

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 18:41

Ik zou persoonlijk nog even wachten daarmee, zo iets is veel leuker om met een 2de verjaardag te geven want vanaf die leeftijd ongeveer zullen ze daar mee gaan spelen.
Voor nu kan je beter duplo of little people geven, of iets van een loopauto of zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit leuk voor een kindje van 1 jaar Empty Re: is dit leuk voor een kindje van 1 jaar

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 18:46

Ik zou het gewoon kopen!

Hier heb ik de duplu boederij XXL pack voor T. zijn eerste verjaardag klaarstaan. Ik heb hem bij een aanbieding spotgoedkoop kunnen kopen, en kon het niet laten om hem te laten liggen Embarassed. Daarnaast vind ik duplo heel erg leuk en leerzaam. T, zal dan ook echt nog niet met de boederij spelen, maar eerder de blokjes en beestjes (gaan ontdekken).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit leuk voor een kindje van 1 jaar Empty Re: is dit leuk voor een kindje van 1 jaar

Bericht  Parisienne vr 8 jul 2011 - 20:59

@ Zomersproetjes: waar was die aanbieding?! Ik probeer Duplo altijd in de gaten te houden wat betreft aanbiedingen, maar kan nooit echt leuke/goede aanbiedingen vinden.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit leuk voor een kindje van 1 jaar Empty Re: is dit leuk voor een kindje van 1 jaar

Bericht  Annemie za 9 jul 2011 - 2:20

Ik vind die trein erg leuk, mijn zoontje heeft ook bijna alleen maar speelgoed gekregen waar hij (nog) niks mee kan, zoals duplo en peuter playmobil, maar dat komt vanzelf.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit leuk voor een kindje van 1 jaar Empty Re: is dit leuk voor een kindje van 1 jaar

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 3:07

Parisienne schreef:@ Zomersproetjes: waar was die aanbieding?! Ik probeer Duplo altijd in de gaten te houden wat betreft aanbiedingen, maar kan nooit echt leuke/goede aanbiedingen vinden.

Laatsbij de whekamp. Ik kreeg een voucher opgestuurd van de whekamp voor €10,- welke ik alleen die week kon besteden als ik boven de €50,- bestelde, daarnaast was er 15% korting op duplo, en ik had nog €50,- waardebonnen liggen voor wehkamp die ik had opgespaard doormiddel van deelname aan marktonderzoeken. Ik hoefde uiteindelijk alleen de verzenkosten van €4,95 te betalen. Dus dat was wel erg leuk voor iets wat normaal dacht ik €74,95 kost.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit leuk voor een kindje van 1 jaar Empty Re: is dit leuk voor een kindje van 1 jaar

Bericht  Parisienne za 9 jul 2011 - 6:02

Zomersproetjes schreef:
Parisienne schreef:@ Zomersproetjes: waar was die aanbieding?! Ik probeer Duplo altijd in de gaten te houden wat betreft aanbiedingen, maar kan nooit echt leuke/goede aanbiedingen vinden.

Laatsbij de whekamp. Ik kreeg een voucher opgestuurd van de whekamp voor €10,- welke ik alleen die week kon besteden als ik boven de €50,- bestelde, daarnaast was er 15% korting op duplo, en ik had nog €50,- waardebonnen liggen voor wehkamp die ik had opgespaard doormiddel van deelname aan marktonderzoeken. Ik hoefde uiteindelijk alleen de verzenkosten van €4,95 te betalen. Dus dat was wel erg leuk voor iets wat normaal dacht ik €74,95 kost.

Inderdaad erg leuk! Very Happy Ik ga eens wat webshops e.d. in de gaten houden voor korting op Duplo bijvoorbeeld. Ook al is het maar 10/15 procent.. is toch altijd leuk! Duplo is namelijk gewoon erg duur, helaas.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit leuk voor een kindje van 1 jaar Empty Re: is dit leuk voor een kindje van 1 jaar

Bericht  ekjir@M za 9 jul 2011 - 18:45

Ik heb een hele hoop duplo via Marktplaats gekocht. Alles in een kussensloop gedaan en gewassen. Hij heeft nu toch nog niet door of het nieuw is of niet.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit leuk voor een kindje van 1 jaar Empty Re: is dit leuk voor een kindje van 1 jaar

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 19:30

Dat zou ik ook heel makkelijk doen, ik haal ook heel veel speelgoed van MP af. Duplo heb ik in overvloed, toen T geboren werd heb ik heel veel duplo gevraagd. Dit had ik liever i.p.v. kleertjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit leuk voor een kindje van 1 jaar Empty Re: is dit leuk voor een kindje van 1 jaar

Bericht  Dolphinne zo 10 jul 2011 - 0:20

Ik zou het ook gewoon voor zijn 1e verjaardag vragen/kopen.
Mijn zoontje heeft een houten treinset (vd hema) voor zijn geboorte al gekregen. Het heeft toen de eerste tijd nog wel in de kast gelegen, maar hij speelt er nu heel erg veel mee. (Denk dat ik het ergens tussen de 1,5 en 2 jaar tevoorschijn heb gehaald)
In het begin bouwde ik dan de baan en ging hij met de treintjes eroverheen rijden. Tegenwoordig probeert hij ook zelf banen te bouwen (alleen lukt het nog niet om hem ook weer aan elkaar te maken Wink). Dus meestal bouwen we gezellig samen. Heb een tijdje geleden ook zelf uitbreidingen gekocht van de Ikea, dus de banen gaan de hele kamer door Very Happy.

Ik vind die van Thomas de trein ook heel erg leuk, maar die passen volgens mij niet op andere houten banen. Anders zou ik daar mss nog wel wat van bijvragen voor zijn verjaardag. Hij is helemaal gek op Thomas!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit leuk voor een kindje van 1 jaar Empty Re: is dit leuk voor een kindje van 1 jaar

Bericht  mauwmauw zo 10 jul 2011 - 0:48

ik ga voor de trein baan en dan heb ik ook al gelijk wat ideetjes voor sinterklaas en de rest voor zijn verjaardag(uitbreiding setjes ervan)
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit leuk voor een kindje van 1 jaar Empty Re: is dit leuk voor een kindje van 1 jaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum