DagCafé
+19
TNMN
Jordana
Kaboutertje
Droopy28
VeryCherry
Champagne
Lotus
ExpressoB
Jade
Erin
Raindrop
TwistedAngel
Snoes
Rush
Chocolate Cookie
Suus
Burn
Leine
GreenGrass
23 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Uhm, tsja haha dat is een lastige. Als ik voor die keuze stond zou ik met mijn vriend meegaan.
Bij beide langs gaan is geen optie? Ff bij je friends langs en dan mee naar het feest van je vriends werk.
Bij beide langs gaan is geen optie? Ff bij je friends langs en dan mee naar het feest van je vriends werk.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nee dat is helaas echt geen optie Exp.B. Dat feest van mijn vriend begint al om 19.00 ongeveer.
Gast- Gast
Als ik mijzelf bekijk ik vind die feestje ook belangrijk had mijn partner mee gaat.. En wat ik ook roep werk gaat voor vriendinnen (misschien heel fout) Maar dat soort feestje zijn belangrijk..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Hij zei inderdaad al dat het best belangrijk is dat de partner meegaat met dit soort gelegenheden...bahhh baal er zo van he, dat dat feest nu net op die datum is.Jordana schreef:Als ik mijzelf bekijk ik vind die feestje ook belangrijk had mijn partner mee gaat.. En wat ik ook roep werk gaat voor vriendinnen (misschien heel fout) Maar dat soort feestje zijn belangrijk..
Gast- Gast
Kan je niks aan doen toch Storm? Anders leg je het haar uit en maakt je snel een nieuwe afspraak?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Hee Storm
Ik zou ook met M meegaan.. Ook leuk om gelijk zijn nieuwe collega's te zien en hem te vergezellen.
Ik zou ook met M meegaan.. Ook leuk om gelijk zijn nieuwe collega's te zien en hem te vergezellen.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Storm schreef:Hij zei inderdaad al dat het best belangrijk is dat de partner meegaat met dit soort gelegenheden...bahhh baal er zo van he, dat dat feest nu net op die datum is.Jordana schreef:Als ik mijzelf bekijk ik vind die feestje ook belangrijk had mijn partner mee gaat.. En wat ik ook roep werk gaat voor vriendinnen (misschien heel fout) Maar dat soort feestje zijn belangrijk..
Ik zou hoe moeilijk ook het feest met je vrienden afzeggen.. En met haar anders snel een andere datum prikken..
En als ik het moet aanpassen zeggen he
Jordana- Ratel
En als je het nou uitlegd aan hun..
Jordana- Ratel
Inderdaad... Dat zullen ze wel begrijpen toch... Lijkt me?Jordana schreef:En als je het nou uitlegd aan hun..
Chocolate Cookie- Ratel
Ik zou iniedergeval wel eerlijk zijn en geen smoes verzinnen.
Want dan sta je echt niet lekker op een feest als je dat wel doet..
Jordana- Ratel
Ik zeg altijd maar; als het echt goede vrienden zijn, dan begrijpen ze het wel.
ExpressoB schreef:Ik zeg altijd maar; als het echt goede vrienden zijn, dan begrijpen ze het wel.
Maar ook daar kan je je echt lelijk in vergissen.
Jordana- Ratel
Dat is onzin natuurlijk, ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat mijn vriendin gekwetst zou zijn. We hebben elkaar al een hele tijd niet gezien.ExpressoB schreef:Ik zeg altijd maar; als het echt goede vrienden zijn, dan begrijpen ze het wel.
Gast- Gast
Storm heeft ook gelijk.. Sommige mensen kunnen dat echt helemaal verkeerd oppakken
Jordana- Ratel
Ja tuurlijk kan ze teleurgesteld zijn maar boos / kwaad erom worden, dat zou ik nooit kunnen. Heb dergelijks iets meegemaakt en mijn vriendin zei dat ze het jammer vond maar begreep het wel. Is eigenlijk al wel een aantal keer voorgevallen.
Storm schreef:Dat is onzin natuurlijk, ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat mijn vriendin gekwetst zou zijn. We hebben elkaar al een hele tijd niet gezien.ExpressoB schreef:Ik zeg altijd maar; als het echt goede vrienden zijn, dan begrijpen ze het wel.
Verplaatst je dan in haar?! Hoe zou jij het vinden/ hoe zou jij je voelen als het andersom gebeurde! Maak hieruit op je keuze.
Ik ga maar eens slapen! Weltruste allemaal!
Chocolate Cookie- Ratel
Truste CC
Storm: Ik zou het toch eerlijk afzeggen.. Een mailtje of anders bel je haar op.. Met ja mijn vriend heeft een feestje van de zaak en het is belangrijk dat ik mee ga
Storm: Ik zou het toch eerlijk afzeggen.. Een mailtje of anders bel je haar op.. Met ja mijn vriend heeft een feestje van de zaak en het is belangrijk dat ik mee ga
Jordana- Ratel
Stuit: Voor morgen?
Jordana- Ratel
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40