Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
@ S@nneke; Ik had niet echt klachten, alleen achteraf gezien moest ik vaak naar de wc. Wij waren aan het kamperen en vond het best vervelend dat ik vaak naar het toiletgebouw moest lopen, vandaar dat het me echt opviel. Voor de rest echt totaal geen klachten.
@ Alyssa; Wat ontzettend vervelend nieuws. Kan me voorstellen dat je even de tijd nodig hebt om dit nieuws te verwerken.
@ Yasmine; Hoe gaat het met je, ben je al klaar met de pillenkuur?
@ Jelin; Zeker zonde van het geld, een boete. Maar voor het eerst sinds 7 jaar is eigenlijk best netjes!
@ Majo; Welkom!
@ Filoria; Knap dat je het kan volhouden.
@ Amber; Veel plezier vandaag.
@ CCC; Geniet er maar lekker van. En ik hoop je ook snel weer tegen te komen ;-)
@ Triesje1983; Heel veel sterkte!
Ik ga straks naar Sanadome incl overnachting met mijn man. Dit nog vanwege onze (4e) trouwdag. Had alleen niet zulk mooi weer verwacht. Maar er is ook een buitengedeelte, dus dat komt wel goed.
@ Alyssa; Wat ontzettend vervelend nieuws. Kan me voorstellen dat je even de tijd nodig hebt om dit nieuws te verwerken.
@ Jelin; Zeker zonde van het geld, een boete. Maar voor het eerst sinds 7 jaar is eigenlijk best netjes!
@ Majo; Welkom!
@ CCC; Geniet er maar lekker van. En ik hoop je ook snel weer tegen te komen ;-)
Ik ga straks naar Sanadome incl overnachting met mijn man. Dit nog vanwege onze (4e) trouwdag. Had alleen niet zulk mooi weer verwacht. Maar er is ook een buitengedeelte, dus dat komt wel goed.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Alyssa: Meis, wat vervelend dat je Pco hebt... Het is logisch dat je er even helemaal doorheen zit, dit had je niet verwacht en al helemaal niet gehoopt. Het moet even een plekje krijgen.
Choco: Wat goed!!! Gefeliciteerd!!! Wat is die reactie van je vriend leuk zeg
Yasmine: Balen dat er niks duidelijk is geworden uit die test...
Majo: Welkom hier! Nette cyclus heb je!
Triesje: Wat erg... Gecondoleerd... Hoe is je man eronder? Heel veel sterkte. Maak je niet druk over hoeveel je hier reageerd, je hebt wel wat anders aan je hoofd, dat snappen we allemaal heel goed. Wat is je cyclus lang zeg nu! Weet je al wat ze van plan zijn daarmee?
All: Vandaag is dag 27. En ik voel nog niks, geen rare zwangerschaps-achtige klachten en ook geen dingen die ik normaal heb als ik ongesteld moet worden. We wachten dus maar rustig af... Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Wij gaan vanmiddag op kraamvisite, ik heb er helemaal zin in!
Choco: Wat goed!!! Gefeliciteerd!!! Wat is die reactie van je vriend leuk zeg
Yasmine: Balen dat er niks duidelijk is geworden uit die test...
Majo: Welkom hier! Nette cyclus heb je!
Triesje: Wat erg... Gecondoleerd... Hoe is je man eronder? Heel veel sterkte. Maak je niet druk over hoeveel je hier reageerd, je hebt wel wat anders aan je hoofd, dat snappen we allemaal heel goed. Wat is je cyclus lang zeg nu! Weet je al wat ze van plan zijn daarmee?
All: Vandaag is dag 27. En ik voel nog niks, geen rare zwangerschaps-achtige klachten en ook geen dingen die ik normaal heb als ik ongesteld moet worden. We wachten dus maar rustig af... Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Wij gaan vanmiddag op kraamvisite, ik heb er helemaal zin in!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Weegschaal schreef:@ S@nneke; Ik had niet echt klachten, alleen achteraf gezien moest ik vaak naar de wc. Wij waren aan het kamperen en vond het best vervelend dat ik vaak naar het toiletgebouw moest lopen, vandaar dat het me echt opviel. Voor de rest echt totaal geen klachten.
@ Majo; Welkom!
Het buitengedeelte daar is ook leuk, met heerlijke ligstoelen!
Heel veel plezier, geniet ervan!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Koffieleut schreef:
Spannend zeg!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
whaaa CCC super jij ook zwanger!!
gefeliciteerd.. volgens mij zijn we ook ongeveer evenlang zwanger.
Ben nu ook 5 weken..
Succes met alles en hopelijk blijf je je goed voelen!
gefeliciteerd.. volgens mij zijn we ook ongeveer evenlang zwanger.
Ben nu ook 5 weken..
Succes met alles en hopelijk blijf je je goed voelen!
Elmo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11
Thnx weegschaal! Hoop dat je weer snel zwanger bent!
Koffieleut: thnx! haha ja leuk he! moet er zelf ook nog steeds om lachen!
Elmo: thnx! Idd... ik denk dat we ongeveer gelijk lopen, via een calculator op het internet gaf hij aan dat ik nu 4 weken en 5 dagen moet zijn maar mijn ticker geeft dus nu al 5 weken aan. Is dus nog even afwachten hoelang nou precies!
Koffieleut: thnx! haha ja leuk he! moet er zelf ook nog steeds om lachen!
Elmo: thnx! Idd... ik denk dat we ongeveer gelijk lopen, via een calculator op het internet gaf hij aan dat ik nu 4 weken en 5 dagen moet zijn maar mijn ticker geeft dus nu al 5 weken aan. Is dus nog even afwachten hoelang nou precies!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Weegschaal, klinkt goed zeg! Even heerlijk weg en ontspannen
Koffieleut, spannend zeg, ik zal toch stiekem een beetje voor je duimen hoor!
Mayo, welkom hier, idd nette cylcus!
Filoria, spannend meis en goed dat je zoveel geduld hebt, zou dat toch wel moeilijk vinden denk ik.
Pff hopelijk is de dag snel om. Er is nog geen klant in de winkel geweest iedereen loopt buiten ib het mooie weer.
Filoria, spannend meis en goed dat je zoveel geduld hebt, zou dat toch wel moeilijk vinden denk ik.
Pff hopelijk is de dag snel om. Er is nog geen klant in de winkel geweest iedereen loopt buiten ib het mooie weer.
Gast- Gast
Puggle schreef:Weegschaal, klinkt goed zeg! Even heerlijk weg en ontspannen
Sterkte vandaag. Hopelijk komen er nog wat klanten, anders gaat de dag wel erg langzaam.
Ik heb zo familiedag, heb er eigenlijk niet zoveel zin in haha.
Je eisprong komt er alweer bijna aan, spannend
Amber-- Ratel
Veel plezier! Hopen dat het iets leuks word wat je gaat doen.
Als het goed is over 2 a 3 dagen. Ik krijg morgen weer een meting en dan moet het eitje rond 2 cm zijn en hij springt bij 2,2 ongeveer en hij groeit 2 mm per dag ik begin als ik thuis kom met de ovulatietesten.
Als het goed is over 2 a 3 dagen. Ik krijg morgen weer een meting en dan moet het eitje rond 2 cm zijn en hij springt bij 2,2 ongeveer en hij groeit 2 mm per dag ik begin als ik thuis kom met de ovulatietesten.
Gast- Gast
CCC, haha wat grappig hoe je vriend reageerde.
Majo, welkom hier. Ik wil ook volgende week zondag testen. Toevallig.
Filoria, oke, nee ik heb nergens last van, maarja soms ga je toch erop letten en ik vroeg me af of het al kon. Spannend bij jou. Ik hoop dat je gevoel dit keer echt klopt.
Triesje, jeetje wat maken jullie nu veel mee. Gecondoleerd. Hoe gaat het met je man? Is voor hem ook heel heftig lijkt me.
Weegschaal, thnx. Hoe was het in sanadome?
Koffieleut, spannend. Ik duim voor je. Wanneer wil je gaan testen?
Puggle, spannend, ben benieuwd. Veel plezier vanavond en succes voor morgen.
Amber, hoe was de familie dag?
Ik heb vandaag een heel eind gefietst. was heerlijk!
Majo, welkom hier. Ik wil ook volgende week zondag testen. Toevallig.
Filoria, oke, nee ik heb nergens last van, maarja soms ga je toch erop letten en ik vroeg me af of het al kon. Spannend bij jou. Ik hoop dat je gevoel dit keer echt klopt.
Triesje, jeetje wat maken jullie nu veel mee. Gecondoleerd. Hoe gaat het met je man? Is voor hem ook heel heftig lijkt me.
Weegschaal, thnx. Hoe was het in sanadome?
Koffieleut, spannend. Ik duim voor je. Wanneer wil je gaan testen?
Puggle, spannend, ben benieuwd. Veel plezier vanavond en succes voor morgen.
Amber, hoe was de familie dag?
Ik heb vandaag een heel eind gefietst. was heerlijk!
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Hallo meiden,
Ik ben er weer. Familiedag was gezellig, zijn wezen klootschieten, altijd lachen haha. En daarna een lekker buffet gehad. Nu lui op de bank.
@ puggle, heb je je werkdag overleefd.
@ Koffieleut, spannend.
@ Sanne, voor jou ook al weer bijna testen.
Pff ik kan de dagen nu wel vooruit kijken. Van je eisprong tot testen duurt voor mijn gevoel altijd zo lang.
Ik ben er weer. Familiedag was gezellig, zijn wezen klootschieten, altijd lachen haha. En daarna een lekker buffet gehad. Nu lui op de bank.
@ puggle, heb je je werkdag overleefd.
@ Koffieleut, spannend.
@ Sanne, voor jou ook al weer bijna testen.
Pff ik kan de dagen nu wel vooruit kijken. Van je eisprong tot testen duurt voor mijn gevoel altijd zo lang.
Amber-- Ratel
Klinkt als een leuke dag amber! En de dagen gaan idd langzaam als je zit te wachten
Gast- Gast
Wij hebben vandaag lekker en stukje geskeelerd en nu net zijn we even naar de kermis geweest. Ik durfde alleen nergens in, want ja, je weet maar nooit (ik hou namelijk het meest van de attracties die hard, hoog en minstens dertig keer over de kop gaan.... )
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Wij hebben vandaag lekker en stukje geskeelerd en nu net zijn we even naar de kermis geweest. Ik durfde alleen nergens in, want ja, je weet maar nooit (ik hou namelijk het meest van de attracties die hard, hoog en minstens dertig keer over de kop gaan.... )
Haha ik zie je al helemaal gaan in die wilde attracties kreeg je je man toch mee?
Gast- Gast
Amber, idd bijna testen. ik wil wachten tot zondag. die laatste weken duren inderdaad langer dan de eerste 2 weken.
kermis leuk. voor mij kan het ook niet snel en hard genoeg gaan.
kermis leuk. voor mij kan het ook niet snel en hard genoeg gaan.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
haha ik ben echt een mietje op de kermis, durf sowieso niet in iets wat over de kop gaat en een spookhuis durf ik ook niet in..
Amber-- Ratel
Ik durf ook niet in een spookhuis hoor brrr
Sanneke, nog een weekje afwachten dus. Spannend hoor!
Gast- Gast
Puggle schreef:Ik durf ook niet in een spookhuis hoor brrr
haha gelukkig maar ben ik niet de enigste
Amber-- Ratel
Puggle schreef:Muppetje schreef:Wij hebben vandaag lekker en stukje geskeelerd en nu net zijn we even naar de kermis geweest. Ik durfde alleen nergens in, want ja, je weet maar nooit (ik hou namelijk het meest van de attracties die hard, hoog en minstens dertig keer over de kop gaan.... )
Haha ik zie je al helemaal gaan in die wilde attracties kreeg je je man toch mee?
Ja hij is meegegaan. Heb nog en hele leuke sjaal gekocht, was maar twee euro
Muppetje- Ratel
Bedankt voor jullie lieve woorden meiden!
Ik ben wel over de ergste schok heen, maar ik ben wel nog gewoon steeds intens verdrietig. Ik heb het nu even allemaal kunnen laten bezinken en wil nu gaan proberen het een plekje te geven. Ik wil hier sowieso positief instappen. Dit weekend hebben mijn vriend en ik dit gespreksonderwerp bewust wat vermeden, we wilden gewoon lekker samen zijn, genieten van elkaar en even zo min mogelijk zorgen hebben. Morgen weer back to reality, ik hoop dan ook echt dat ik het gewoon snel een plekje kan geven.
CCC, ik had je al gefeliciteerd, maar ook hier nog even. Echt superleuk voor je meid!
Majo, welkom meid! Je hebt altijd al wel een mooie cyclus gehad zo te zien, dat is in ieder geval al een begin .
Triesje, gecondoleerd meid! En binnenkort mag je eindelijk naar de gyn, toch?
Koffieleut, spannend voor jou hoor! Ga je deze week wel testen of wacht je even af? Ik duim voor jou!
Amber, voor jou ook weer spannende weken! Ik hoop op een hele duidelijke positieve test !!!
@ All: Woensdag gaan we het zaad van mijn vriend binnenbrengen en dan mag ik vrijdag bellen voor de resultaten. Nouja, meestal is het gekend na 2 à 3 dagen, dus ik ga vrijdag gewoon al proberen te bellen. Hoop dan in ieder geval dat dat wel goed is, dat is dan toch weer een zorg minder.
Ik ben wel over de ergste schok heen, maar ik ben wel nog gewoon steeds intens verdrietig. Ik heb het nu even allemaal kunnen laten bezinken en wil nu gaan proberen het een plekje te geven. Ik wil hier sowieso positief instappen. Dit weekend hebben mijn vriend en ik dit gespreksonderwerp bewust wat vermeden, we wilden gewoon lekker samen zijn, genieten van elkaar en even zo min mogelijk zorgen hebben. Morgen weer back to reality, ik hoop dan ook echt dat ik het gewoon snel een plekje kan geven.
CCC, ik had je al gefeliciteerd, maar ook hier nog even. Echt superleuk voor je meid!
Majo, welkom meid! Je hebt altijd al wel een mooie cyclus gehad zo te zien, dat is in ieder geval al een begin .
Triesje, gecondoleerd meid! En binnenkort mag je eindelijk naar de gyn, toch?
Koffieleut, spannend voor jou hoor! Ga je deze week wel testen of wacht je even af? Ik duim voor jou!
Amber, voor jou ook weer spannende weken! Ik hoop op een hele duidelijke positieve test !!!
@ All: Woensdag gaan we het zaad van mijn vriend binnenbrengen en dan mag ik vrijdag bellen voor de resultaten. Nouja, meestal is het gekend na 2 à 3 dagen, dus ik ga vrijdag gewoon al proberen te bellen. Hoop dan in ieder geval dat dat wel goed is, dat is dan toch weer een zorg minder.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Wij hebben vandaag lekker en stukje geskeelerd en nu net zijn we even naar de kermis geweest. Ik durfde alleen nergens in, want ja, je weet maar nooit (ik hou namelijk het meest van de attracties die hard, hoog en minstens dertig keer over de kop gaan.... )
Ja hij is meegegaan. Heb nog en hele leuke sjaal gekocht, was maar twee euro
Kijk dat zijn leuke prijsjes
Gast- Gast
Ik zal duimen voor de uitslag alyssa. Maar dat zal heus wel goed zitten hoor!
Gast- Gast
Alyssa schreef:
Dankjewel lief van je
meiden ik ga slapen, welterusten!!
Amber-- Ratel
Yasmine: In je topic over persoonlijk vragen heel veel mensen zich af wat de uitslag van je test was....
Puggle: Niks aan die koopzondagen. Heb je nog wat te doen gehad?
Weegschaal: Ik wil woensdag gaan testen, als ik dan nog niet ongesteld ben. Vandaag is dag 28 en ik merk nog niks.... Het was ook heerlijk weer om te fietsen, wij zijn gister ook lekker op de fiets naar vrienden gegaan.
Amber: Dat vind ik ook echt de langste periode, helemaal omdat ik mezelf dan helemaal gek kan maken met vanalles wat ik voel...
Alyssa: Fijn dat het ietsje beter met je gaat!
All: Vandaag dus dag 28 en ik merk nog helemaal niks. Erg spannend dus... Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was (en positiekleding ging kopen )... Gisteren zijn we op kraamvisite geweest bij vrienden van ons. Zij hebben 2 weken geleden een zoontje gekregen, echt zo'n schatje
Puggle: Niks aan die koopzondagen. Heb je nog wat te doen gehad?
Weegschaal: Ik wil woensdag gaan testen, als ik dan nog niet ongesteld ben. Vandaag is dag 28 en ik merk nog niks.... Het was ook heerlijk weer om te fietsen, wij zijn gister ook lekker op de fiets naar vrienden gegaan.
Amber: Dat vind ik ook echt de langste periode, helemaal omdat ik mezelf dan helemaal gek kan maken met vanalles wat ik voel...
Alyssa: Fijn dat het ietsje beter met je gaat!
All: Vandaag dus dag 28 en ik merk nog helemaal niks. Erg spannend dus... Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was (en positiekleding ging kopen )... Gisteren zijn we op kraamvisite geweest bij vrienden van ons. Zij hebben 2 weken geleden een zoontje gekregen, echt zo'n schatje
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Spannend Koffieleut en Alyssa, ik duim voor jullie allebei
Mijn temperatuur was vanmorgen weer gestegen, gisteren en eergisteren 37,0, nu 37,3... Ik weet niet of dat wat betekent, opvallend is t wel...
Mijn temperatuur was vanmorgen weer gestegen, gisteren en eergisteren 37,0, nu 37,3... Ik weet niet of dat wat betekent, opvallend is t wel...
Muppetje- Ratel
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: