Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 6 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Amber- za 1 okt 2011 - 7:44

@ filoria, nee ze zijn van sensitest. Gisteren was streepje na opdrogen nog heeeel licht en nu is hij echt weer spierwit. Dus moet wel mijn eisprong zijn geweest. Dus nu maar weer 2 weken wachten pffff haha.

Knap hoor dat je het zolang vol kunt houden om niet te testen.

Vandaag hele dag bij mijn zus en zwager geholpen met verhuizen en morgenmiddag hebben we familiedag.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Filoria za 1 okt 2011 - 7:51

amber22 schreef:Knap hoor dat je het zolang vol kunt houden om niet te testen.
Haha, nou ik moet het eerst maar eens zien uit te houden de komende twee weken! Rolling Eyes Die test die ik nog heb liggen lijkt me wel te roepen: 'joehoe, haal me uit de verpakking, dan zal ik je eens wat dikke vette streepjes laten zien!' laughcry
Wauw.. wat nou als ik er jaren over doe om zwanger te worden en ik heb dit elke maand... dan word ik gek!

Veel plezier met je familiedag, wat gaan jullie doen?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Susan za 1 okt 2011 - 7:53

Filoria schreef:
Haha, nou ik moet het eerst maar eens zien uit te houden de komende twee weken! Rolling Eyes Die test die ik nog heb liggen lijkt me wel te roepen: 'joehoe, haal me uit de verpakking, dan zal ik je eens wat dikke vette streepjes laten zien!' laughcry
Wauw.. wat nou als ik er jaren over doe om zwanger te worden en ik heb dit elke maand... dan word ik gek!

Je gaat er heus niet jaren over doen om zwanger te raken en zowel, dan kost het je 5 euro per maand max. Test nou maar gewoon.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Amber- za 1 okt 2011 - 7:55

Filoria schreef:

Haha.. inderdaad het kan je helemaal gek maken, ik ken het helaas.

Geen idee wat me morgen gaan doen. Het is van de familie van mijn man en dat wordt elk jaar door iemand anders georganiseerd. We krijgen alleen tijd door en waar me moeten zijn.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria za 1 okt 2011 - 8:38

Amber: tof! Ben benieuwd wat ze voor je in petto hebben.

Susan schreef:
Filoria schreef:

Je gaat er heus niet jaren over doen om zwanger te raken en zowel, dan kost het je 5 euro per maand max. Test nou maar gewoon.
Dat klinkt dwingerig zeg. Heb je wel meegekregen dat ik een geschiedenis heb van heel onregelmatige cyclussen? Soms zat er bij mij drie maanden tussen twee menstruaties. Nu is die periode gelukkig wat korter, maar er is nog steeds geen regelmaat te ontdekken. En dat ik nu denk dat ik zwanger ben, tja dat heb ik ook wel vaker gehad.
En ik vind 5 euro per maand al best wel zonde. Mijn man trouwens ook. Dat geld sparen we liever zodat we het straks daadwerkelijk aan de baby kunnen besteden Wink
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  LMCurious za 1 okt 2011 - 8:50

* breekt in *

Hey Filoria, ik lees nou pas dat jullie bezig zijn voor een 2e kindje. wat leuk! Zijn jullie al lang bezig dit keer? Ik zal voor je duimen dat je gevoel dit keer wel gelijk heeft!

* breekt weer uit *
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Filoria za 1 okt 2011 - 9:00

Leuk dat je reageert LMC! We zijn bezig sinds juli, nog niet zo lang dus smile

Hoe snel was jij eigenlijk zwanger van je dochter?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  LMCurious za 1 okt 2011 - 9:13

ehm, dat was ongeveer een half jaar.
We hadden toen meer zoiets van als het gebeurd is het ok, maar heb toen nergens op gelet. Als ik direct zwanger zou zijn was ik met onze bruiloft 8wkn zwanger. Dus dat zou misschien leuk zijn, maar misschien ook wel niet vanwege misselijkheid. Dus we hebben toen echt niet opgelet.
Ik denk haast zeker te weten meteen weer de eerste maand zwanger te zijn geweest (had een heeeeeeeeeeeel licht streepje) een dag te vroeg getest, en toen begon ik wat bloed te verliezen, dus dacht toch gewoon ongesteld te worden, wilde het afwachten. Dit werd toen echter zo heftig en met zodanige krampen dat ik denk een mk gehad te hebben. (voelde hetzelfde als bij mn eerste mk) Maar heb dus nooit echt een duidelijke test gehad. Ik ben hierna veel bloed blijven verliezen, en heb toen bloedarmoede gekregen. Dus toen was ik te moe om ook maar iets te ondernemen op dit vlak. Wink Ik heb het 2 maanden laten lopen toen, en daarna 3 mnd ijzer geslikt voor het weer op pijl was. Toen dat eenmaal zover was was ik ook direct weer zwanger.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Bericht  Filoria za 1 okt 2011 - 9:21

Wat fijn dat je meteen zwanger bent geworden toen je ijzer weer goed was!

Maar wel jammer dat we nu niet allebei een dochter op dezelfde dag hebben gekregen, dat was wel mooi geweest he :p

Er waren trouwens nog een of twee mama's die een kindje hadden gekregen op 27 november 2008 toch? Maar die zitten hier niet, of wel? Weet jij dat?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  LMCurious za 1 okt 2011 - 9:32

ja maar jij zou nog veel langer wachten. Daar hebben we het toen wel al eens over gehad ook met frolic. Die was toen ook rond die periode uitgerekend in elk geval. maar jij had eerst van alles te doen en moest nog wachten tot 2011 ipv 2010, dus ja....dat duurde me toch echt te lang.

Ehm, ja er was nog iemand....maar dat jongetje was toen wel te vroeg geboren. Pascalle, weet ff niet meer hoe dr zoontje heette...R.yan geloof ik. En verder waren er veel in het 2008 topic die allemaal op de 27e bevallen waren in elk geval verdeeld over verschillende maanden.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 za 1 okt 2011 - 9:47

Lieve meiden,

sorry dat ik zo enorm slecht aanwezig ben hoor...
Nu is er afgelopen dinsdag weer een neefje van mijn man overleden, waardoor ik weer barweinig online ben... En als ik online ben, ben ik geestelijk niet echt aanwezig en eigenlijk alleen maar m'n mail aan het checken...

Het neefje van mijn man dat is overleden, heeft een auto-ongeluk gehad en afgelopen dinsdag hebben ze de stekkers eruit getrokken. De artsen konden niks meer voor hem doen. Binnen 4 minuten is hij overleden.
Aanstaande woensdag hebben we de crematie, waar we met de trein naartoe moeten, omdat vorige week vrijdag onze auto stuk is gegaan en we nog geen nieuwe auto hebben...

Kortom nogal wat dingen die hier nu spelen, dus vandaar dat ik er nog steeds niet ben... Sorry....

P.S.: Vandaag is alweer dag 205 van mijn cylus...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 10:11

Gecondoleerd Triesje, wat een pech hebben jullie toch!!!
Wat gaan ze nu doen met je ontzettend lange cyclus?
Zo kunnen ze je toch niet laten lopen? Of wel?

Gast
Gast

Bericht  CCC za 1 okt 2011 - 10:17

Filoria schreef:Aaaaww wat lief van die smsjes.

Voel je je ook al echt zwanger, ondanks dat je nog niet zoveel klachten hebt?

Even iets heel sufs, maar ik zie dat onze tickers dezelfde achtergrond hebben. Nu ze zo onder elkaar staan :p
Na-aperd!

Nee, ik voel me totaal niet zwanger. We hadden het er net samen over, het lijkt net of ik een test heb gedaan en dat het over een ander gaat. Zo apart! Maar we hebben al wel heel veel gepraat over bepaalde dingen en mijn vriend is toch wel iets overbezorgd. Hij heeft na het werk het hele internet afgestruind naar gezonde voeding, do's en dont's tijdens de zwangerschap ed. Het is allemaal lief, maar hij moet niet te overbezorgd worden want dan word ik een beetje benauwd vrees ik smile

Ik had trouwens de afgelopen weken (begon op vakantie al) enorme gevoelige borsten, nu is dat iets minder... Went ook wel naar mijn idee, maar verder wat moe maar niks schokkends. Kan sowieso een gat in de dag slapen, dus weet ook nog niet echt of het hierdoor komt. Daarbij ben ik ook stiekem wel een beetje bang dat het een miskraam bijv. word omdat ik nergens last van heb. Maar goed, die onzekerheid hoort er denk ik wel een beetje bij.

Haha! Ja ik zie het, onze ticker is idd hetzelfde qua achtergrond, was me nog niet eens opgevallen! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  CCC za 1 okt 2011 - 10:21

Jeetje Triesje... Gecondoleerd. Jullie hebben ook een heftig jaar samen zeg. Heel veel sterkte de komende tijd!

Filoria: gewoon testen wanneer het goed voelt voor jou/ jullie! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Susan za 1 okt 2011 - 10:22

Volgens mij hebben heel veel vrouwen als ze net een positieve test hebben nog geen klachten, of alleen nog maar heel vage klachten die ze zonder test nooit in verband hadden gebracht met een zwangerschap. Misschien krijg je nog klachten, misschien niet, maar het is geen reden voor ongerustheid. Sowieso zijn die eerste weken voor iedereen raar en onwerkelijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 10:30

Ik sluit me bij Susan aan, ik voelde de eerste weken niks, en na een week of 6 sloeg de vermoeidheid in als een bom. Echt last van mijn borsten, misselijkheid of weet ik het wat heb ik niet gehad. Het is sowieso heel erg onwerkelijk, je hebt een test in je handen maar geen idee wat zich in je buik afspeelt.

Gast
Gast

Bericht  Susan za 1 okt 2011 - 10:34

Ik geloofde er de eerste keer ook geen barst van. Toen ik naar de eerste echo ging was ik echt bang dat ze zou zeggen dat er niets te zien was en dat ik helemaal niet zwanger was. Achteraf had ik toen echt al wel wat klachten, een rare eetlust en moeheid en zo, maar dat waren heel subtiele tekenen. De tweede keer herkende ik die wel meteen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC za 1 okt 2011 - 10:49

Thnx Susan & Parels... Maak me ook niet echt zorgen, maar natuurlijk denk je er wel overna zeg maar... Maar ik ga gewoon genieten hiervan.

Ik dacht altijd als ik positief zou hebben getest dat ik helemaal hyper zou worden, maar ben er heel rustig onder... Maar ben er wel superblij mee, loop ook continu met een lach op m'n gezicht... Voelt nu nog een beetje als ons geheim... Dat vind ik wel heel apart smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 11:00

Ja je zit in een roes, die ken ik nog!
Het is ook echt nog jullie geheimpje en dat is ook echt heel leuk!
Dat moet je koesteren hoor, want dat brengt echt een apartere band tussen jullie samen.

Hier geloofden mijn vriend en ik het allebei niet echt, totdat ik een spoedecho kreeg omdat ik veel bloedverlies had. Toen zagen we dat hartje kloppen en hadden we echt zoiets van 'goh!' Vanaf dat moment word je wel in een klap heel volwassen, dat was tenminste bij ons zo, er groeit echt verantwoordelijkheidsgevoel.

Volgens mijn vriend heeft moeder natuur het zo verzonnen dat je 9 maanden zwanger bent om aan het idee te kunnen wennen. Je groeit echt per maand en gaat er steeds meer naar toeleven, heel speciaal en ongelooflijk gek! Je krijgt straks gewoon een kindje van jullie sámen, met kenmerken van jullie beiden!

Gast
Gast

Bericht  CCC za 1 okt 2011 - 11:51

Wat vertel je dat mooi Parels!

Gelukkig dat de zwangerschap gewoon goed is verlopen tot nu toe, was toch wel even schrikken denk ik!

Ik heb ook wel het idee dat we meer naar elkaar toe groeien, de afgelopen 1.5 jaar hebben we elkaar goed leren kennen door allerlei tegenslagen en fouten die we hebben gemaakt. Ik had niet durven hopen/ dromen dat mijn vriend zo blij zou zijn met deze zwangerschap. Ik had gedacht dat hij er heel nuchter mee om zou gaan en het allemaal wel prima zou vinden totdat het er is. Vanavond zei hij heel trots, word tijd om een sigaartje op te steken om het te vieren. Maar wel in de tuin, anders zou ik de rook binnen krijgen. Hij zei net ook tegen me dat het echt ons geheimpje nu is en fluisterde dat ook tegen mijn buik... Jeetje.. wat een muts ben ik eigenlijk ook he.. Nooit gedacht dat ik er zo over zou praten en word er nog emotioneel van ook! haha

Naja goed, het word tijd deze topic te verlaten. Wil jullie meiden ook niet lastig vallen met mijn emotionele en blije gepraat over een zwangerschap. Ik hoop jullie binnenkort in het andere topic te zien! smile Natuurlijk blijf ik wel meelezen en zal nu en dan even snel reageren.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 za 1 okt 2011 - 21:05

@ triesje heftig allemaal veel sterkte!
@ ccc gefeliciteerd meis!

ff en vraagje: ben niet ongesteld geworden (in stopweek pil) maar heb net ook negatief getest dus ook niet zwanger.
Wat is wijsheid om nu te doen? dit heb ik ng nooit eerder gehad.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 21:22

Ik zou niet verder gaan met de volgende pilstrip maar even afwachten of t alsnog door gaat zetten.. Zo niet dan opnieuw testen.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje za 1 okt 2011 - 21:50

Gecondoleerd Triesje

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 21:51

Muppetje schreef:Gecondoleerd Triesje

+1, wat ontzettend naar!

Gast
Gast

Bericht  Amber- za 1 okt 2011 - 22:18

Gecondoleerd Triesje, Veel sterkte de komende tijd.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: