Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

weerdossier gezocht, wie kan me helpen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

weerdossier gezocht, wie kan me helpen? Empty weerdossier gezocht, wie kan me helpen?

Bericht  Teddyaapje vr 30 sep 2011 - 22:04

Hoi,

Met de vriendengroep hebben we een uitje op 26-11 en willen naar de winterefteling gaan, maar ik zou graag willen weten wat voor weer het voorgaande jaren was op die datum, ik heb al gegoogled maar kan niet vinden wat ik zoek...wie kan me helpen?

Het geeft natuurlijk geen garantie voor het weer van dit jaar maar dan hebben we een beetje een idee....

Bedankt alvast!

xx Teddy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

weerdossier gezocht, wie kan me helpen? Empty Re: weerdossier gezocht, wie kan me helpen?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 22:07

Ik denk dat je met zo'n weerdossier geen kant op kunt... Zeker met hoe het weer dit jaar is geweest. We hebben enorme extremen gehad, droogste voorjaar, koudste/natste zomer en nu weer is eind september/begin oktober de warmste sinds 1975 ofzo. Dus wie zegt dat november zich wel aan het normale Nederlandse weerbeeld houdt.
Zou gewoon met alle weertypen rekening houden, en dan maar blij zijn als het mooi weer is.

Gast
Gast

weerdossier gezocht, wie kan me helpen? Empty Re: weerdossier gezocht, wie kan me helpen?

Bericht  Teddyaapje vr 30 sep 2011 - 22:34

Maple schreef:Ik denk dat je met zo'n weerdossier geen kant op kunt... Zeker met hoe het weer dit jaar is geweest. We hebben enorme extremen gehad, droogste voorjaar, koudste/natste zomer en nu weer is eind september/begin oktober de warmste sinds 1975 ofzo. Dus wie zegt dat november zich wel aan het normale Nederlandse weerbeeld houdt.
Zou gewoon met alle weertypen rekening houden, en dan maar blij zijn als het mooi weer is.

Daar heb je gelijk in, maar toch valt t me op dat t voorgaande jaren rond deze tijd net zo'n heerlijk weer is als nu. Ik weet ook dat zo'n weerdossier geen garantie geeft voor dit jaar maar toch ben ik erg benieuwd. T gaat namelijk om een vrijgezellefeest en t zou jammer zijn als dit (letterlijk) in t water valt...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Toet za 1 okt 2011 - 1:05

http://www.knmi.nl/klimatologie/daggegevens/index.cgi

Maar je kunt er echt niet van op aan hoor, het is hier in nederland áltijd een gok, of je nou in april, juli, september of januari zit. En voorgaande jaren rond deze tijd was het helemaal niet zo'n heerlijk weer als nu.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Teddyaapje za 1 okt 2011 - 7:23

toetje_ schreef:http://www.knmi.nl/klimatologie/daggegevens/index.cgi

Maar je kunt er echt niet van op aan hoor, het is hier in nederland áltijd een gok, of je nou in april, juli, september of januari zit. En voorgaande jaren rond deze tijd was het helemaal niet zo'n heerlijk weer als nu.

Bedankt voor de link, ik zal dr zo eens naar kijken.

Mijn beste vriendin was woensdag jarig en we hebben de afgelopen jaren telkens in de korte broek en hempje buiten gezeten...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: