Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie kan mij helpen?

+7
Zora
Jade
Tazz
me1987
Liz
Penny Blossom
xxDila
11 plaatsers

Ga naar beneden

Wie kan mij helpen? Empty Wie kan mij helpen?

Bericht  xxDila di 29 nov 2011 - 10:13

Hey allemaal,

Ik heb momenteel tv & internet van Ziggo. Ik word erg slecht door hen geholpen en heb dus nu al vanaf het begin geen draadloos internet. Ze willen wel iemand langs sturen maar dat kost mij 100,00 euro voorrijkosten & daarna 45 uur per uur!!! :shock:
Ik ben er eigenlijk wel gewoon klaar mee.

Nu wil ik overstappen. Ik heb wat sites bekeken en had bijna de keus voor Tele2 gemaakt. Nu zie ik alleen op internet veel negatieve reacties..

Dus wie kan mij helpen? Ik wil een pakker met interactieve tv & internet.. Welk pakket hebben jullie? Van wie? Ben je tevreden etc..

Alvast bedankt! Very Happy
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mij helpen? Empty Re: Wie kan mij helpen?

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 10:20

Wij zitten bij Ziggo en nooit problemen gehad. Wat belachelijk dat ze er geld voor vragen zeg!

Gast
Gast

Bericht  Penny Blossom di 29 nov 2011 - 10:23

ik heb ook onwijs slechte ervaringen met tele2. Ik ben nu mobiel, morgen wil ik er evt. Wel uitgebreider op reageren.
We hebben nu al ruim 2 jaar upc, en nooit problemen mee gehad. Een keer de klantenservice gebeld, en daar werd ik zo vriendelijk en leuk geholpen! Daar werd ik toen heel vrolijk van!

'vroeger' toen ik nog thuis woonde ook upc gehad. Eenmaal storing gehad en daar werd ik ook telefonisch goed door geholpen.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Liz di 29 nov 2011 - 10:27

Ik ben van Ziggo overgestapt naar Online, betaal nu 15 euro per maand minder voor hetzelfde en wordt vele malen beter geholpen. De service bij online vind ik echt super.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  me1987 di 29 nov 2011 - 10:34

Toen ik nog thuis woonde hadden we ook Ziggo, altijd gedonder...
Toen ik op mezelf ging gekozen voor KPN.
Dit bevalt super en een hele fijne goede service. Dit was bij Ziggo absoluut niet zo...

Al ligt het er wel aan waar je woont, Ziggo heeft slecht bereik in het noorden van NL..

@Dila, jij woont toch ook in het noorden?
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  xxDila di 29 nov 2011 - 10:39

@ Balloon, dat vind ik dus ook belachelijk! En ik ga echt geen 145,00 euro betalen. Laat ze eerst maar eens doen..

@ Germini, ik kan helaas geen UPC ontvangen, ik val buiten hun gebied..
Ben wel benieuwd naar je ervaring met tele 2!

@ Liz, ik zal eens kijken wat online aanbied.. smile

@ me1987, Klopt. Ik woon in H.oogeveen. Mijn broer heeft Ziggo en vrijwel nooit problemen. Maar wel zo nu en dan blokjes beeld/slecht ontvangst.. Ik heb ook bij KPN gekeken, maar lees daar dus van dat je met die antennen ( moet je buiten hangen ofzo?) ook slecht ontvangst hebt met weer / vrachtauto's etc. En dan ook vooral in het noorden..
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Bericht  xxDila di 29 nov 2011 - 10:40

Liz, klopt het dat online, onder t-mobile valt?
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Bericht  Tazz di 29 nov 2011 - 10:53

Wij hebben alles van tele2, internet, tv, telefoon. En we zijn echt super tevreden! We zijn overgestapt van KPN, dat was echt drama. En Tele2 is ook nog eens goedkoop.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383

Bericht  Jade di 29 nov 2011 - 10:56

Ik heb ook Online! De service is perfect!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  me1987 di 29 nov 2011 - 10:57

@ Dila
Haha Grappig, ik woon in B.eilen.
Wij hebben altijd kpn gehad.
Eerst hadden we digitenne, maar dat beviel slecht.
Idd wat jij zegt met slecht ontvangst. Dit was vooral met slecht weer. In eerste instantie hoef je niks buiten te hangen, pas als het erg slecht is.
Sinds een jaar hebben wij interactieve tv van kpn, dit bevalt goed. Je hebt geen losse kastjes (behalve de ontvanger) Sinds wij interactieve tv hebben geen last met tv etc bij slecht weer.
Mijn vriend is zelf vrachtwagenchauffeur, komt ook geregeld thuis met vrachtwagen maar nog nooit klachten gehad met tv daardoor.
Ook wonen wij vlakbij een erg drukke weg, waar miss wel 50 á 100 vrachtwagens langskomen per 24 uur. Geen klachten
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 11:48

Ik zou ook overstappen. Twisted Evil Maar misschien kan ik je morgen even helpen met installeren. Of in ieder geval om het probleem te bespeuren?

Edit: Heb zelf Online. Maar ken sommige technische snufjes en zo niet heb ik hulptroepen. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Zora di 29 nov 2011 - 21:09

Wat apart dat je uberhaupt meteen zou moeten betalen. Kan me herinneren dat wij in het begin bij Ziggo ook problemen hadden, maar nooit wat hoeven te betalen.. stom zeg!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Zwerver di 29 nov 2011 - 21:17

Ik heb ziggo en ook echt nergens problemen mee!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Arwyn di 29 nov 2011 - 22:50

Wij hebben Ziggo en mijn ouders hebben er ook alles van. Wij hebben er nog nooit problemen mee gehad!
Alhoewel, volgens mij duurde het aansluiten hier wel even, maar dat is inmiddels 3jaar geleden dus daar weet ik niet zoveel meer van, haha.

Zou bijna zeggen dat vriendje de Ziggo monteur wel even wil komen kijken, maar die is nog steeds ziek, dus daar heb je ook niks aan..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  xxDila wo 30 nov 2011 - 1:14

@ Maura, de installatie opzich lukt wel. En dan heb ik 1 of 2 dagen draadloos internet, vervolgens kapt hij er weer mee. Dan kan ik het nog een aantal keren installeren, maar 1 of 2 dagen later stopt het weer. Ik heb zelfs al gevraagd om een nieuwe modum, maar die kon ik ook alleen krijgen tegen betaling.. bah! Evil or Very Mad

@Arwyn, Balen zeg, nog steeds! Gaat het al wel weer wat beter met hem?

@me1987, dan ga ik eens kijken bij de interactieve tv. Ik hoor inderdaad veel slechte ervaring over de digitenne!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 1:24

Laatst is er bij ons ook een monteur geweest, ook van Ziggo, maar dat viel gewoon onder de service. Was er niets aan de hand dan moesten we wel betalen, maar anders was het gratis. Sowieso waren de voorrijkosten 25 euro werd mij verteld, dus ik snap niet waar het verschil in prijs nu aan ligt?
Overigens bleek de monteur voor niets te komen, maar heeft hij het dusdanig geregeld dat we alsnog niets hoefden te betalen. Ik ben dus erg tevreden over Ziggo.

Het draadloze netwerk gaat hier trouwens via de router, welke níét door Ziggo verzorgd wordt. Dit heeft mijn broertje allemaal aangelegd. Misschien is dat het verschil, dat Ziggo internet regelt, maar dat het draadloze gebeuren je eigen verantwoordelijkheid is? (wij hebben nog een oude modem, weet niet of dat verschil maakt?)

Gast
Gast

Bericht  TukTuk wo 30 nov 2011 - 2:03

Wij hebben KPN, wel glasvezel dan, interactieve tv wat volgens mij ook via glasvezel loopt,en telefonie. Nog geen enkel probleem mee gehad. Zijn nu sinds vorige week opgestapt op goedkoper abonnement, was geen enkel probleem, en konden zelfs 6 maanden nog van de actie die nu geldt profiteren. (Bij nieuwe abonnee's is dat 12 maanden)

Wij gaan dan 51 euro per maand betalen (zonder de korting maar sturen wel 1 van de 2 ontvangers extra terug), nu was dat 74 euro.

Vond het wel een nadeel dat we best lang hebben moeten wachten tot de monteur alles kon komen aansluiten vorig jaar. Geloof dat het ruim een maand geduurd heeft, maar omdat wij zelf nog geen ervaring hadden met glasvezel etc, wilden we het graag wel door hun laten aansluiten.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  me1987 wo 30 nov 2011 - 4:39

@ Dila

Klopt de digitenne is erg slecht (voorheen altijd goed, geen klachten).
Omdat de digitenne zo slecht was zijn wij overgestapt op interactieve tv...
Wil nooit wat anders meer!! Is erg fijn om te hebben
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Moonlight wo 30 nov 2011 - 7:56

Goed topic dit om te lezen, mijn vader heeft Ziggo maar heeft spijt als haren op zijn hoofd maar hij woont in een dorp waar Ziggo "Alleenheerser" is. Ik ga zelf ook voor Interactieve TV van KPN als ik over 2mnd het huis uit ben smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: