Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

+14
Guus
Polly
bolus26
Juul
myloon
Tania
Inge
Miccie
Sarah1985
Roodkapje
banjer49
Catwoman79
Shisha
Pandora
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 19:52

Naar Salou

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 DelfinParkNeo

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Jongerenreis_salou

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 01

Wij kiezen voor hetzelfde hotel als we vorig jaar zijn geweest, we hebben daar echt een leuke vakantie gehad. Toen wij daar zaten was ook het WK bezig en die wedstrijden kijken was al gezellig. In het hotel was een hele hollandse hoek ingericht (met oranje vlaggen enzo) en met een grote beamer.
Volgend jaar is het EK en omdat we allebei van voetbal houden trekt dit hotel toch wel heel erg.

We hebben dit jaar in een iets luxer hotel gezeten en we dachten van te voren dat we daar waarschijnlijk volgend jaar ook wel heen zouden gaan, maar de omgeving viel daar een beetje tegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Miccie wo 5 okt 2011 - 19:58

Inge schreef:
Mila schreef:
Inge schreef:
Miccie schreef:Wij zijn net op huwelijksreis geweest.
We zijn eerst 5 dagen naar Los Angeles geweest en vervolgens doorgevlogen naar Frans Polynesie. Daar hebben we 4 eilandjes bezocht: Tahiti, Moorea, Tahaa en Bora Bora.
Ik heb er geen foto's van maar iedereen kent de foto's wel van de witte zandstranden en de palmbomen.
Het was een hele bijzondere reis.

Gaaf, wij zitten ook te twijfelen tussen Frans Polynesie
Of Seychellen of Fuji... naja hebben een hoop wat we zouden willen smile
Hoe lang is dat vliegen? Volgens mij is dat een behoorlijk end.

Op mijn lijstje staat tot nu toe Mexico en omgeving Caribische gebied, maar gaan rond december ons er verder in verdiepen.
Frans Polynesie is 20uur vliegen
Fuji volgens mij rond de 17uur
Seychellen 10uur

Als het Frans Polynesie of Fuji wordt doen we wel een tussenstop ergens van een paar dagen

Ook twijfelen we aan; Hongkong - Maleisië - Singapore

Naar Frans Polynesie is inderdaad ongeveer 20 uur. Vandaar dat wij ook eerst gestopt zijn op Los Angeles. Eerst even wennen aan het tijdverschil en daarna door. Terugweg wel in 1 x gedaan. Zijn we op vrijdag om 17:00 uur begonnen op Bora Bora en kwamen we zondagochtend om 9.00 uur in Nederland aan. Natuurlijk wel inclusief tijdsverschil van 12 uur.
Het is wel echt een paradijs voor net getrouwden. We kwamen ook alleen maar stelletjes tegen. We hebben maar 1 kind gezien.

Seychellen of Malediven vonden wij ook erg leuk, maar mijn man wilde ook heel graag naar Bora Bora dus zijn we die kant opgegaan. Dat doe je natuurlijk ook maar 1 x in je leven haha..
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Susan wo 5 okt 2011 - 21:38

Malta.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Paper Crown wo 5 okt 2011 - 23:02

Wij zijn naar Mexico geweest!

Wij wilden eerst naar de Malediven of naar de Sycellen, maar toen was het regenseizoen op de Sycellen. Wij hebben het fantastisch gehad in Mexico.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Jasmine wo 5 okt 2011 - 23:16

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcSmPUMlNPA_2-_UVlHmcmWcOjlxhLNtgZU8Bn7ABJyCrHoDRrRl_wtPBjRtAw

En de dag na onze bruiloft hebben een nachtje in de bruidssuite van dit hotel geslapen:
Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Efteling-hotel-kaatsheuvel.large

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Guus do 6 okt 2011 - 2:41

myloon schreef:
Goochempie schreef:wij gaan nog niet trouwen maar hebben het hier wel eens over gehad,

wij willen graag naar zuid afrika en een paar dagen Mauritius meepakken, maarrr willen graag in de vroege zomer trouwen en ons is aangerdaen door vrienden om in de late herfst daar naartoe te gaan.

dus zouden we erg graag een (mid)weekje met de hond naar vlieland gaan direct na de trouwdag en dan nog even doorsparen en doorleven om 5 maanden later onze droomreis te gaan maken.


Wij zijn begin September naar zuid-Afrika geweest (rondreis) en dat beviel ons prima. Het is daar dan nog wel winter/lente maar wij hebben prachtig weer gehad (25 graden ongeveer) met maar 1 dagje regen in Kaapstad.
Wanneer je later gaat wordt het daar alleen maar warmer, ik denk dat het minder prettig is om daar te zijn terwijl het zo eind 30 graden is.

Maar erg leuk dat jullie het in de planning hebben! Het is een super mooi land!

Ja, ons is Oktober aangeraden door iemand die daar gewoond heeft, maar weer blijft natuurlijk een gok!
en uiteindelijk denk ik dat een paar maandjes door sparen ook geen kwaad kan Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 3:08

Ik was in december en januari in Zuid-Afrika en toen was het heerlijk! Soms wel een beetj warm, maar dat waren bij ons precies de dagen dat we relaxdagen hadden ingepland dus kwam goed uit. Heerlijk aan het zwembad gelegen haha. Maar, het maakt niet zoveel uit wanneer je gaat, ga er heen! Het is een geweldig land I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Guus do 6 okt 2011 - 3:12

eerst maar eens trouwen!

nee wacht, eerst maar eens ten huwelijk gevraagd worden smile

en dat gebeurd pas als het realistisch is, financieel, en dat is nog laaaange niet!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 3:23

Of je moet maandag winnen Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 5:16

Het liefste naar de stille oceaan.

Ik ben vroeger (toen ik 8 jaar was) met mijn ouders meegeweest naar Samoa, Tonga, Fiji en de Cookislands en ik wil dat zo graag nog eens meemaken. Ik heb er nog prachtige herinneringen aan, maar als volwassenen maak je dat toch weer anders mee.

Eerst maar eens dik sparen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Guus do 6 okt 2011 - 5:24

Powerbabe schreef:Of je moet maandag winnen Very Happy.

jaaaa! als ik maandag win mag jij ook komen Very Happy

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Guus do 6 okt 2011 - 5:27

Punk'd schreef:Het liefste naar de stille oceaan.

Ik ben vroeger (toen ik 8 jaar was) met mijn ouders meegeweest naar Samoa, Tonga, Fiji en de Cookislands en ik wil dat zo graag nog eens meemaken. Ik heb er nog prachtige herinneringen aan, maar als volwassenen maak je dat toch weer anders mee.

Eerst maar eens dik sparen :P

lekker plonsen :P

klinkt wel goed!

ik ging met mn ouders naar engeland of duitsland
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 6:54

Goochempie schreef:
Punk'd schreef:Het liefste naar de stille oceaan.

Ik ben vroeger (toen ik 8 jaar was) met mijn ouders meegeweest naar Samoa, Tonga, Fiji en de Cookislands en ik wil dat zo graag nog eens meemaken. Ik heb er nog prachtige herinneringen aan, maar als volwassenen maak je dat toch weer anders mee.

Eerst maar eens dik sparen :P

lekker plonsen :P

klinkt wel goed!

ik ging met mn ouders naar engeland of duitsland

haha als er maar zee is.. Van mijn part de Oostzee Wink :P


haha jaa I was lucky.. Mijn paps en mams zijn net columbus hhaha Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Raindrop vr 7 okt 2011 - 2:16

We zijn er nog niet uit haha maar waarschijnlijk gaan we naar een warm land.

Het liefst willen we richting Seychellen/Frans Polynesie/Fiji. Maar Jamaica lijkt ons ook heel erg leuk. Mijn vriend is daar al geweest en die wilt zo graag terug. Dus dat lijkt ons ook wel een hele mooie huwelijksreis.

Maar we zien tegen die tijd wel smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum