Vochtplekken op muren rondom badkamer...
Pagina 1 van 1
Vochtplekken op muren rondom badkamer...
Het is volgens mij alombekend dat mijn woning aan elkaar hangt van foutjes. Inmiddels zie ik het meer als uitdaging om de foutjes uit de woning te halen, dan als serieus nadeel.
Bij het in elkaar zetten van de badkamer, nu klinkt het net als een bouwpakket, zijn we/ze 'vergeten' om de wanden te impregneren. Hierdoor is mijn wand bij het washok aan de onderkant altijd nat en krijg ik rare vochtvlekken op de wand van mijn slaapkamer.
Direct ben ik hiermee naar mijn vader gegaan. Hij gaf aan dat de wanden moeten worden geimpregneerd, maar dat het nu mosterd naar de maaltijd was, omdat het had moeten worden gedaan vóór het betegelen van de badkamer en het had moeten gebeuren op de wand welke nu betegeld is.
Het komt erop neer dat wanneer ik me douche, het water in de muren trekt en ik hierdoor vieze vochtplekken op plekken buiten de badkamer krijg.
Iemand een idee wat ik hiertegen kan doen? Want het simpel impregneren lukt volgens vader niet meer....
Bij het in elkaar zetten van de badkamer, nu klinkt het net als een bouwpakket, zijn we/ze 'vergeten' om de wanden te impregneren. Hierdoor is mijn wand bij het washok aan de onderkant altijd nat en krijg ik rare vochtvlekken op de wand van mijn slaapkamer.
Direct ben ik hiermee naar mijn vader gegaan. Hij gaf aan dat de wanden moeten worden geimpregneerd, maar dat het nu mosterd naar de maaltijd was, omdat het had moeten worden gedaan vóór het betegelen van de badkamer en het had moeten gebeuren op de wand welke nu betegeld is.
Het komt erop neer dat wanneer ik me douche, het water in de muren trekt en ik hierdoor vieze vochtplekken op plekken buiten de badkamer krijg.
Iemand een idee wat ik hiertegen kan doen? Want het simpel impregneren lukt volgens vader niet meer....
Gast- Gast
Re: Vochtplekken op muren rondom badkamer...
Het enige wat ik je kan aanraden om toch alle tegels eraf te halen, want als je dit laat zitten dan krijg je zoveel schimmel in huis, dat het voor jezelf ook ongezond wordt. Heel vervelend..
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Muren nieuwbouwwoning
» Muren nieuwbouwwoning
» welke kleur muren
» Hoe vaak schilderen jullie de muren?
» Muren aansmeren/Glad strijken
» Muren nieuwbouwwoning
» welke kleur muren