DagCafé
+24
Minx
GreenGrass
Erin
Champagne
Leine
TwistedAngel
Raindrop
Chocolate Cookie
Angela_1986
Susan
aniet
Rush
Serena
Suus
Snack a Jack
VeryCherry
Lotus
Qiara
Jade
May
Burn
Jordana
ExpressoB
Sjaantje
28 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ik moet zo nog even boodschappen doen. Geen zin. Maar ja, ook nog weinig in huis. Moet wat.
Maar lekker joh, heerlijk op het terras. Waarschijnlijk de laatste keer dit jaar.
Maar lekker joh, heerlijk op het terras. Waarschijnlijk de laatste keer dit jaar.
Gast- Gast
Ik ben er weer!!! Heb schandaaaaaaaalig geshopt Nu ff snel eten, Indonesisch, daarna gauw douchen en naar schoonouders, isschien dat ik o nog ff uitgebreider reageer.
ExB, niet dat ik de discussie gaande wil houden, maar het voelt af en toe of je mij de les wilt lezen in mijn eigen relatie. Wij maken onze keuzes nog altijd zelf en al zóúden we nog steeds op punt van scheiden staan en belsuiten samen naar onze schoonouders te gaan, dan nog is dat echt niet iets heel vreemds ofzo. 't Is niet dat mijn man en ik op voet van oorlog geleefd hebben de afgelopen week. Je bedoelt het ongetwijfeld goed, maar het komt soms wat raar over.
ExB, niet dat ik de discussie gaande wil houden, maar het voelt af en toe of je mij de les wilt lezen in mijn eigen relatie. Wij maken onze keuzes nog altijd zelf en al zóúden we nog steeds op punt van scheiden staan en belsuiten samen naar onze schoonouders te gaan, dan nog is dat echt niet iets heel vreemds ofzo. 't Is niet dat mijn man en ik op voet van oorlog geleefd hebben de afgelopen week. Je bedoelt het ongetwijfeld goed, maar het komt soms wat raar over.
Gast- Gast
Maura schreef:Ik moet zo nog even boodschappen doen. Geen zin. Maar ja, ook nog weinig in huis. Moet wat.
Nee, morgen weer
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Maura schreef:Ik moet zo nog even boodschappen doen. Geen zin. Maar ja, ook nog weinig in huis. Moet wat.
Nee, morgen weer
Dom van mij.
Aankomende vrijdag wordt het 12 graden met regen. Pak de snotlappen er maar vast bij.
Gast- Gast
Dat kan je je nu toch bijna niet voorstellen! Maar verkouden ben ik al (helaas...).
Suus- Lady Post-a-lot
Hoi!
Maple, ik deel je mening over ExB!
Wat heb je allemaal gekocht?
Veel plezier bij je schoonouders vanavond!
Maple, ik deel je mening over ExB!
Wat heb je allemaal gekocht?
Veel plezier bij je schoonouders vanavond!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Vanmiddag een bruiloft gezongen met het koor waar ik bij zit ! Ik had een solo en was echt kei zenuwachtig !!!!
Maar het ging super !!!!
Zo klaar maken voor vanavond !
Maar het ging super !!!!
Zo klaar maken voor vanavond !
Gast- Gast
Stuit! Ik wou net vragen hoe het was gegaan!
WAAR BLIJFT MIJN FILMPJE!
Burn- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Dat kan je je nu toch bijna niet voorstellen! Maar verkouden ben ik al (helaas...).
Als ik er niet middenin zou zitten, zou ik nooit geloven dat het op 1 oktober nog boven de 20 graden is. De temperatuur is de hele zomer al aan het rotzooien. Dan is het heel erg koud, dan broeierig warm. Tssss!
Gast- Gast
Fijn dat het zingen goed ging, Stuiterbal! Wat leuk dat je ook bij een koor zit Wat voor nummers zingen jullie?
Suus- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Maple, dat had je daarstraks ook al gezegd toch?
Ik ben dan ook al bijna 30 he... vergetelheid slaat toe
Gast- Gast
Burn schreef:Stuit! Ik wou net vragen hoe het was gegaan!
Ik heb niet gefilmd want er werd al gefilmd. Dus even wachten tot ik ZELF die beelden heb goed gekeurd....
Gast- Gast
Ben ik ook heel benieuwd naar!Stuiterbal schreef:Burn schreef:Stuit! Ik wou net vragen hoe het was gegaan!
Ik heb niet gefilmd want er werd al gefilmd. Dus even wachten tot ik ZELF die beelden heb goed gekeurd....
Suus- Lady Post-a-lot
Hahahaha okee!
Gelukkig dat het goed ging!
Ik moet zo oppassen, wie gaat er mee?
Gelukkig dat het goed ging!
Ik moet zo oppassen, wie gaat er mee?
Burn- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Fijn dat het zingen goed ging, Stuiterbal! Wat leuk dat je ook bij een koor zit Wat voor nummers zingen jullie?
Echt verschillend eigenlijk. Van kerk liederen tot pop nummers. En vanaf woensdag gaan we aan het kerst repertoire beginnen !!! Dat vind ik zelf echt het aller leukste
Gast- Gast
Haha oke...dacht alMaple schreef:Storm schreef:Maple, dat had je daarstraks ook al gezegd toch?
Ik ben dan ook al bijna 30 he... vergetelheid slaat toe
Gast- Gast
Haha, ja, kerstnummers vind ik ook altijd leuk, daar zullen wij ook wel binnenkort mee beginnen Hebben jullie een groot koor?Stuiterbal schreef:Suus schreef:Fijn dat het zingen goed ging, Stuiterbal! Wat leuk dat je ook bij een koor zit Wat voor nummers zingen jullie?
Echt verschillend eigenlijk. Van kerk liederen tot pop nummers. En vanaf woensdag gaan we aan het kerst repertoire beginnen !!! Dat vind ik zelf echt het aller leukste
Suus- Lady Post-a-lot
Okee stuit!
Burn- Lady Post-a-lot
Bij de AH is de cola in de aanbieding, maar al de rest van mijn boodschappen moet ik bij de Jumbo doen. Nu kan ik naar de AH gaan en dan naar de Jumbo. Maar dat voor maar één 4-pack? Doen jullie dat wel? Het scheelt maar 1.30 euro.
Gast- Gast
Suus schreef:Haha, ja, kerstnummers vind ik ook altijd leuk, daar zullen wij ook wel binnenkort mee beginnen Hebben jullie een groot koor?Stuiterbal schreef:Suus schreef:Fijn dat het zingen goed ging, Stuiterbal! Wat leuk dat je ook bij een koor zit Wat voor nummers zingen jullie?
Uhmm denk dat we nu ongeveer met een man of 20 zijn. Valt mee dus ! Ik wist niet dat jij ook in een koor zat wat leuk
Gast- Gast
Leuk Stuit!!
Oh... ik zit hier een heel bakje kentang kering (van de pittige indonesische aardappelsticks) leeg te eten, zoooo lekker... Maar ik moet maar ff gaan douchen denk ik, moeten straks weg
Oh... ik zit hier een heel bakje kentang kering (van de pittige indonesische aardappelsticks) leeg te eten, zoooo lekker... Maar ik moet maar ff gaan douchen denk ik, moeten straks weg
Gast- Gast
Ik zit vanavond thuis en eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Maar ik heb ook weer nergens zin in.
Gast- Gast
Maura, als de winkels bij elkaar in de buurt zitten zou ik het wel doen.. Anders niet!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: