Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+24
Minx
GreenGrass
Erin
Champagne
Leine
TwistedAngel
Raindrop
Chocolate Cookie
Angela_1986
Susan
aniet
Rush
Serena
Suus
Snack a Jack
VeryCherry
Lotus
Qiara
Jade
May
Burn
Jordana
ExpressoB
Sjaantje
28 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje wo 28 sep 2011 - 9:15

ExpressoB schreef:
Sjaantje schreef:Ik heb een paar jaar geleden ook zo'n rondje NL gedaan, hartstikke leuk! Ik had familie en vrienden waaronder 2 forumsters op mijn logeer-lijstje staan, alleen heb ik het niet tot Maura gered Sad omdat ik onderweg naar haar werd aangereden en dus weer naar huis kon SadJor, check je pm zometeen maar!

Oh wat is er precies gebeurd dan!?

Ik was onderweg naar Maura en toen reed er op de provinciale weg een vrachtwagenchauffeur achter me die dacht dat ik 'nog wel even gauw door oranje zou knallen zodat hij er ook nog door kon'. Zo was zijn eigen verklaring! Anyway, mijn kleine autootje was daardoor nog kleiner geworden (type harmonica) en dus total loss...
En Sjaan mocht met de taxi weer naar huis Sad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:15

Jordana schreef:
Maura schreef:
Jordana schreef:
Je mag het ook gewoon zelf tegen mij zeggen. Zover ik weet bijt ik nog steeds niet..

Nou, je hebt aardig wat weg van een pitbull momenteel. Ik ben zelfs bang van je. :P

Sorry, ik ben wat flauw. Evil or Very Mad

Ja pas maar op.. Ik houd echt wel vast...............
DagCafé 130

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:16

Storm schreef:
Maura schreef:
Storm schreef:
Maura schreef:
Storm schreef:En dit is overigens ook 1 van de redenen waarom ik alle ins en outs over mijn relatie niet meer op dit forum meldt...voor je het weet krijg je voor je voeten geworpen dat 'jouw relatie ook kut is' of wat dan ook.

Is dat serieus de reden waarom je dergelijke zaken niet meer deelt? Want dat is toch nergens voor nodig? Relaties zijn in mijn ogen, omdat ik er gewoon geen heb, af en toe erg kut en ben ik blij dat ik geen vent heb. :P
Ja wel een beetje, ik heb de laatste tijd gewoon gemerkt dat ik niet teveel persoonlijke info meer moet posten omdat er heel makkelijk 'misbruik' van gemaakt kan worden. Dingen (bijv. relatieproblemen) worden aangehaald in andere topics of in ruzies, en dat wil ik voorkomen.

Dat snap ik wel. Ook ik heb hier weleens last van (gehad) en mijn remedie is om alles 'ja en amen' te antwoorden. Jij weet toch hoe het werkelijk zit? Laat de rest dan maar lekker lullen. Want het is gewoon zwakte om dergelijke zaken erbij te willen halen.
Wat ik ook probeer te zeggen is dat je hier al best gauw een naam hebt omdat men je niet persoonlijk kent. Als je vaker over 1 onderwerp post, dan word je daar ook mee geassocieerd op een gegeven moment.

Geheel waar. Dat doe ik zelf ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB wo 28 sep 2011 - 9:16

Jordana schreef:
ExpressoB schreef:

Ja klopt maar onze leefsituaties zijn totaal anders!!! Zeg je dit ook tegen Jordana?
Mijn vriendin heeft ooit wel eens op gegeven moment gezegd dat ze niks nega. wilde horen over mijn relatie omdat haar relatie niet lekker liep

Je mag het ook gewoon zelf tegen mij zeggen. Zover ik weet bijt ik nog steeds niet..

Vraag het toch aan Maple

Storm: Ik kopte een opmerking inderdaad 'even terug'.

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:17

Ik ook hoor, Maura. Daarom weet ik het ook Wink

Go Maple, mooi gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Jordana wo 28 sep 2011 - 9:18

ExpressoB schreef:
Jordana schreef:
ExpressoB schreef:

Ja klopt maar onze leefsituaties zijn totaal anders!!! Zeg je dit ook tegen Jordana?
Mijn vriendin heeft ooit wel eens op gegeven moment gezegd dat ze niks nega. wilde horen over mijn relatie omdat haar relatie niet lekker liep

Je mag het ook gewoon zelf tegen mij zeggen. Zover ik weet bijt ik nog steeds niet..

Vraag het toch aan Maple

Storm: Ik kopte een opmerking inderdaad 'even terug'.


Je kan zelf toch ook gewoon een reactie naar mij geven ipv via maple..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje wo 28 sep 2011 - 9:18

Burn schreef:
Sjaantje schreef:
ExpressoB schreef:Wat spannend zeg dat je in oktober aan de beurt bent! Logisch dat je naar zoiets toeleeft!
Ja dat is wel heel erg kl.te als je niet meer zonder kunt! Even volhouden! je bent een taaie! hug

Ja dat kun je wel zeggen Wink

Burn, ik heb idd vakantie, maar toch nog genoeg op de planning. Want vakantie is bij mij op één of andere manier nooit het synoniem van 'niksdoen' Very Happy Maar waar mogelijk maak ik graag tijd voor je vrij! En als het nodig is heb ik wel een bedje of een bank voor je hoor, alleen als ik tegen die tijd in het ziekenhuis lig, wordt het lastig... dan zou je bij mij in bed moeten kruipen hahaha lang leve de bedhekjes!

Ooh! Ik wil je rustig een dag komen helpen hoor! Boeit me niets! Very Happy
Nouja, ik heb nu 7 week vakantie, maar ik ben er sowieso al 4 aan het werk van ongeveer 32 uur..
Very Happy Ik moet ws nog wat kleren shoppen, voorraadjes drogisterijspulletjes aanleggen, spullen klaarleggen om in te pakken, thuis orde in de chaos scheppen, auto moet nog gewassen worden (ja dat MOET! Very Happy ) Dus ik heb wel een kluslijst voor je liggen hoor! Twisted Evil
Nee gekkie, zo doen we dat niet! Als je langs wilt komen ben je van harte welkom en dan wordt er niet gewerkt!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB wo 28 sep 2011 - 9:18

Storm schreef:
Maura schreef:
Storm schreef:En dit is overigens ook 1 van de redenen waarom ik alle ins en outs over mijn relatie niet meer op dit forum meldt...voor je het weet krijg je voor je voeten geworpen dat 'jouw relatie ook kut is' of wat dan ook.

Is dat serieus de reden waarom je dergelijke zaken niet meer deelt? Want dat is toch nergens voor nodig? Relaties zijn in mijn ogen, omdat ik er gewoon geen heb, af en toe erg kut en ben ik blij dat ik geen vent heb. :P
Ja wel een beetje, ik heb de laatste tijd gewoon gemerkt dat ik niet teveel persoonlijke info meer moet posten omdat er heel makkelijk 'misbruik' van gemaakt kan worden. Dingen (bijv. relatieproblemen) worden aangehaald in andere topics of in ruzies, en dat wil ik voorkomen.

daar heb jij wel gelijk in Storm!! ben ik ook achter gekomen!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:19

Storm schreef:Ik ook hoor, Maura. Daarom weet ik het ook Wink

Wat weer een zelfkennis op woensdagavond! We zijn weer goed bezig! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn wo 28 sep 2011 - 9:20

Storm schreef:Go Maple, mooi gezegd.

+1!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:20

Maura schreef:
Storm schreef:Ik ook hoor, Maura. Daarom weet ik het ook Wink

Wat weer een zelfkennis op woensdagavond! We zijn weer goed bezig! :P
cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:22

Trouwens, wat ik wel even wil delen vanavond.

Ik ben vanochtend eindelijk naar de huisarts geweest. Ik heb mijn verhaal uitgelegd, gehuild, en hij nam me voor het eerst serieus. Heeft er ook mee te maken dat ik vooral nu echt inhoudelijk ben gegaan. Wat zijn mijn problemen, wil ik het oplossen en toen kwam hij met de oplossing die ik niet wilde, maar wel aangrijp. Aankomende woensdag heb ik mijn eerste gesprek met een psych in de huisartsenpraktijk. Ze is van het GGz maar daar gestalt om de drempel laag te hoduen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje wo 28 sep 2011 - 9:23

Maura hug Wat fijn dat je zo snel terechtkan!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB wo 28 sep 2011 - 9:23

Maple wil jij je bericht weghalen ajsb. pagina 66 laatste bericht
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  May wo 28 sep 2011 - 9:24

Goed zo Maura! Ben trots op je! hug
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Jordana wo 28 sep 2011 - 9:24

May schreef:Goed zo Maura! Ben trots op je! hug

+1
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:25

Sjaantje schreef:Maura hug Wat fijn dat je zo snel terechtkan!

Ze, de assistent, zei eerst:"18 oktober" en toen ik aangaf het echt niet tot 18 oktober te redden, toen heeft ze me onder voorbehoud op aankomende woensdag geplaatst. Ik hoop echt dat het doorgaat, want ik heb het hard nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:25

Wat goed, Maura. Knap dat je hulp gezocht hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB wo 28 sep 2011 - 9:28

Sjaantje: auto wassen?! je verteld net dat je auto total loss is :'(
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje wo 28 sep 2011 - 9:29

ExpressoB schreef:Sjaantje: auto wassen?! je verteld net dat je auto total loss is :'(
Ja hehe dat is 3,5 jaar geleden gebeurd Very Happy Inmiddels is dit alweer mijn 2e auto Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:31

Ik klaag al een paar weken dat ik me slechter in mijn vel voel zitten. Maar ik had continu de smoes dat ik vanwege het werk niets kon ondernemen. Tot ik vanochtend wakker werd en er iets in mij brak. Het afgelopen jaar heb ik gewerkt, gegeten, gedronken, geslapen, maar niets beleefd. En ik mis het leven en haat het geleefd worden. Dus nu is het tijd om dat te veranderen, want van mezelf ben ik eigenlijk best wel heel erg levendig.

Op het werk heb ik de teamleider van de technische dienst gelijk verteld wat er aan de hand was. Hij is er voor mij gaan zitten en heeft opties aangedragen wat hij voor mij gaat/kan doen. Zo gaan we kijken of ik de laatste weken van 40u naar 32u kan op kosten van mijn werkgever en hij heeft een afspraak geregeld bij het UZB, om te zorgen dat ik 17 oktober gewoon weer aan het werk kan.

Wat blijkt achteraf, hij heeft iemand in zijn team gehad met Borderline, dat wat ik ook heb, en hij kon er perfect op inspelen. Hij zei ook:"Het belangrijkste is dat je weer een dagritme krijgt", waarop ik zei:"Belangrijkste is dat ik hetzelfde verdien als hier" en toen zei hij "Vrijdag ga je naar mijn contactpersoon en op 17 oktober ga je weer gewoon aan het werk".

Dat vond ik wel zo lief....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB wo 28 sep 2011 - 9:31

ahhhhhhhhh ohhhhhhhhhh hahaha weet ik veel :P
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje wo 28 sep 2011 - 9:34

Hee Maura, dus toch geen Toos Werkloos?? Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:35

ExpressoB schreef:Maple wil jij je bericht weghalen ajsb. pagina 66 laatste bericht

Wil het best weghalen, maar kun je wel begrijpen waarom ik echt een soort van boos werd om jouw vraag of ik dat ook tegen Jordana zei, en om jouw opmerking daarna, over niks negatiefs meer willen horen? In de eerste plaats, stel jezelf niet gelijk aan Jordana. Jij en ik hebben wat gemsnt de afgelopen tijd maar daar blijft het ook bij, terwijl Jordana en ik echt vriendinnen zijn geworden. En in de tweede plaats snap ik niet waar je met die opmerking over je vriendin en geen negatieve dingen meer willen horen, heenwilde. Ik zou me ontzettend verdrietig voelen als een vriendin dat tegen mij over mijn relatie mij zei, en andersom zou ik het niet over mijn lippen kunnen krijgen om zoiets tegen een vriendin te zeggen. Ik snap ook niet wat je ermee bedoelde of waar je daarmee heenwilde.

Edit: Nu ik erover nadenk, ik vind eigenlijk dat ik weinig fouts heb gezegd, in die post...


Laatst aangepast door Maple op wo 28 sep 2011 - 9:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  May wo 28 sep 2011 - 9:35

Sjaantje schreef:Hee Maura, dus toch geen Toos Werkloos?? Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?

Precies wat ik ook dacht!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum