Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+24
Minx
GreenGrass
Erin
Champagne
Leine
TwistedAngel
Raindrop
Chocolate Cookie
Angela_1986
Susan
aniet
Rush
Serena
Suus
Snack a Jack
VeryCherry
Lotus
Qiara
Jade
May
Burn
Jordana
ExpressoB
Sjaantje
28 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 9:06

Ooooh, die Alice, wat vond ik haar afschuwelijk! Gelukkig is ze niet door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Leine vr 30 sep 2011 - 9:07

Maura schreef:
GreenGrass schreef:Top maura, dat je die stap neemt! Waar en wanneer begin je?

Nu begin ik toch weer te twijfelen. Ik ben ook zo verdomde onzeker. Blegh.

Ik wil het in spoedvorm doen. Dus in 8 mnden basis en middle management en dan doorstromen naar het echte werk.

Ik doe even een klein verhaaltje; Het afgelopen jaar had ik een goedbetaalde baan en nu ik op straat sta, merk ik dat ik met de papieren die ik heb weer bij nul kan beginnen. Want hoe goed ik ook was, mijn papieren houden me tegen, houden de werkgever tegen en dat wil ik gewoon niet meer. Dus vandaar ook dat ik gewoon nu iets wil om aan vast te houden.

Maar ik vind het maar eng. Is het geen weggegooid geld. Is het ergens goed voor. Ik begin nu te twijfelen, terwijl ik het echt, echt, echt zeker wist. Suspect
Zoals ik het nu lees is het ergens goed voor en is het geen weggegooid geld! Je bouwt aan je toekomst en werkt toe naar een baan waarin jij je talenten kan laten zien. Ik snap je twijfel, maar waarschijnlijk ben je over een paar jaar dolblij dat je deze keus gemaakt hebt!
Ga je fulltime naar school of zoek je daarnaast ook weer een baan?
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes vr 30 sep 2011 - 9:10

Megara schreef:
Snoes schreef:
Megara schreef:En toen was ik opeens een ratel. Oei!
Haha smile
Ik ook bijna!

Nog even door posten. Laughing
Ik ben niet zo fanatiek haha Very Happy Ik word vanzelf wel een ratel laughcry

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Leine vr 30 sep 2011 - 9:14

Weet iemand bij hoeveel posts je fluisteraar-af bent? angel


Laatst aangepast door Leine op vr 30 sep 2011 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 9:14

Leine schreef:Zoals ik het nu lees is het ergens goed voor en is het geen weggegooid geld! Je bouwt aan je toekomst en werkt toe naar een baan waarin jij je talenten kan laten zien. Ik snap je twijfel, maar waarschijnlijk ben je over een paar jaar dolblij dat je deze keus gemaakt hebt!
Ga je fulltime naar school of zoek je daarnaast ook weer een baan?

Dank je wel, dit had ik net even nodig!

Ik wil het middels een thuisstudie gaan volgen. Puur en alleen, omdat ik een inkomen nodig heb (WW of werk) om mijn woning en overige vaste lasten te kunnen bekostigen. En eigenlijk wil ik wel zo snel mogelijk beginnen, omdat ik ook nog een baan heb gezien waarop ik graag wil reageren, maar waarbij ik wel wil laten merken dat ik er ook werkelijk mee bezig ben.

Een aantal dagen geleden werd mij de vraag gesteld wat ik wilde met de toekomst. Het was ietwat blanco. Niet geheel, omdat ik dondersgoed weet wat ik wil, maar daarvoor niet de juiste papieren heb. Tot vanavond, toen ik hoorde hoeveel onvrede er was op het werk, toen wist ik het; Management en dat kan ik beter. (Lekker arrogant haha) En dus vandaar ook dat ik vanavond direct op zoek gegaan naar opleidingen.

Misschien komt het wel erg dom over? Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Champagne vr 30 sep 2011 - 9:14

Ik ben moeeee Neutral En baal dat vriend nog niet thuis is... Grrr
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin vr 30 sep 2011 - 9:15

Maple schreef:
.oOErinOo. schreef:Komt ie!!! bounce
Maar nu eerst.... naar de reclame.

Erin, ik wil jou op facebook/hyves/whatsapp/msn smile

You've got mail!! bounce

Oh en wat een heerlijke stem heeft die man Embarassed
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 9:15

GTST, ATWT all over again?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 9:16

Leine schreef:Weet iemand bij hoeveel posts je fluisteraar-af bent? angel

500 Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin vr 30 sep 2011 - 9:18

Maura schreef:GTST, ATWT all over again?

Huh?
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  TwistedAngel vr 30 sep 2011 - 9:21

Go Maura!! Denk dat jij dat heel goed kan!! Zet je er voorin en je red het prima!
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 9:21

.oOErinOo. schreef:
Maura schreef:GTST, ATWT all over again?

Huh?

Ik zit momenteel GTST te kijken. Op RTL Lounge. En die nieuwe die erin is gekomen, doet me denken aan de dokter van, God, hoe heet de jongen in ATWT, jongen van Luke.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Leine vr 30 sep 2011 - 9:22

Maura: Nee, dit komt zeker niet dom over! Je verhaal klinkt heel logisch en goed doordacht. Thuisstudie omdat je het geld nodig hebt, zo snel mogelijk beginnen omdat je je goede wil wil tonen aan een (toekomstige) werkgever. Ik vind het echt goed dat je de touwtjes in handen neemt en er voor gaat! Ik ken genoeg mensen die hun hoofd in het zand zouden steken.

En over management kan ik niet oordelen Wink, maar als jij het leuk vind en denkt dat je het in je hebt, dan scheelt dat al een hoop. Het zal vast niet altijd makkelijk zijn, maar het gaat vast goed komen!
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Leine vr 30 sep 2011 - 9:23

Maura schreef:
.oOErinOo. schreef:
Maura schreef:GTST, ATWT all over again?

Huh?

Ik zit momenteel GTST te kijken. Op RTL Lounge. En die nieuwe die erin is gekomen, doet me denken aan de dokter van, God, hoe heet de jongen in ATWT, jongen van Luke.
Oh ik weet wie je bedoelt.. Oliver?

Oh 500, dan heb ik nog wel even te gaan.. :P
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 9:24

Woooow, moooooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin vr 30 sep 2011 - 9:25

Maura schreef:
.oOErinOo. schreef:
Maura schreef:GTST, ATWT all over again?

Huh?

Ik zit momenteel GTST te kijken. Op RTL Lounge. En die nieuwe die erin is gekomen, doet me denken aan de dokter van, God, hoe heet de jongen in ATWT, jongen van Luke.

Oh eindelijk !!! Iemand die het met me eens is, dus zo origineel is GTST niet. Dr. Oliver ofzo heet ie toch?
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 9:26

Blegh... ik heb ineens overal blauwe plekken/plekjes, vooral op mijn bovenarmen en onderbenen, en ik heb geen idee waar ze vandaan komen... Kan dat van stress zijn ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 9:31

Maple schreef:Blegh... ik heb ineens overal blauwe plekken/plekjes, vooral op mijn bovenarmen en onderbenen, en ik heb geen idee waar ze vandaan komen... Kan dat van stress zijn ofzo?

Gebruik je medicijnen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 9:33

Ja, maar zit zijn geen bijwekingen daarvan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 9:33

Leine schreef:Maura: Nee, dit komt zeker niet dom over! Je verhaal klinkt heel logisch en goed doordacht. Thuisstudie omdat je het geld nodig hebt, zo snel mogelijk beginnen omdat je je goede wil wil tonen aan een (toekomstige) werkgever. Ik vind het echt goed dat je de touwtjes in handen neemt en er voor gaat! Ik ken genoeg mensen die hun hoofd in het zand zouden steken.

En over management kan ik niet oordelen Wink, maar als jij het leuk vind en denkt dat je het in je hebt, dan scheelt dat al een hoop. Het zal vast niet altijd makkelijk zijn, maar het gaat vast goed komen!

Het eerste wat in mij opkomt is, wat lief. Mijn collega zei tegen me:"Zorg dat je niet het slachtoffer wordt van deze situatie" en in eerste instantie vatte ik hem negatief op, tot ze het een tweede keer zei tijdens een gesprek één op één. Dus eigenlijk heeft ze me geholpen te beslissen wat ik wil met het leven. Of althans, wat ik wilde heb ik altijd geweten, heb er alleen niets mee gedaan. En nee, ik ben geen slachtoffer, ik zal nu eindelijk eens laten zien wat ik kan. En hier zal ik voor werken!

Management vind ik persoonlijk heel erg leuk. Ik ben binnen het bedrijf waar ik nu nog werkzaam ben heel veel met management omgegaan. En ik geloof werkelijk dat het allemaal niet zo stug hoeft te gaan binnen het bedrijf zoals het gaat. Zo heeft één man mij nog nooit één blik waardig gegunt, tot hij met mij moest werken en mij leerde kennen om wie ik was. Sindsdien zegt hij hoi en ik vind hem ook aardig. Maar zo zou het niet moeten zijn in het bedrijfsleven. Laten we iedereen op waarde schatten en vooral altijd hartelijk blijven. Je moet toch als collega niet bang zijn van een persoon in een hogere functie? (In dat opzicht geloof ik dat ik het beter kan. Embarassed)




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Leine vr 30 sep 2011 - 9:46

Maura schreef:
Leine schreef:Maura: Nee, dit komt zeker niet dom over! Je verhaal klinkt heel logisch en goed doordacht. Thuisstudie omdat je het geld nodig hebt, zo snel mogelijk beginnen omdat je je goede wil wil tonen aan een (toekomstige) werkgever. Ik vind het echt goed dat je de touwtjes in handen neemt en er voor gaat! Ik ken genoeg mensen die hun hoofd in het zand zouden steken.

En over management kan ik niet oordelen Wink, maar als jij het leuk vind en denkt dat je het in je hebt, dan scheelt dat al een hoop. Het zal vast niet altijd makkelijk zijn, maar het gaat vast goed komen!

Het eerste wat in mij opkomt is, wat lief. Mijn collega zei tegen me:"Zorg dat je niet het slachtoffer wordt van deze situatie" en in eerste instantie vatte ik hem negatief op, tot ze het een tweede keer zei tijdens een gesprek één op één. Dus eigenlijk heeft ze me geholpen te beslissen wat ik wil met het leven. Of althans, wat ik wilde heb ik altijd geweten, heb er alleen niets mee gedaan. En nee, ik ben geen slachtoffer, ik zal nu eindelijk eens laten zien wat ik kan. En hier zal ik voor werken!

Management vind ik persoonlijk heel erg leuk. Ik ben binnen het bedrijf waar ik nu nog werkzaam ben heel veel met management omgegaan. En ik geloof werkelijk dat het allemaal niet zo stug hoeft te gaan binnen het bedrijf zoals het gaat. Zo heeft één man mij nog nooit één blik waardig gegunt, tot hij met mij moest werken en mij leerde kennen om wie ik was. Sindsdien zegt hij hoi en ik vind hem ook aardig. Maar zo zou het niet moeten zijn in het bedrijfsleven. Laten we iedereen op waarde schatten en vooral altijd hartelijk blijven. Je moet toch als collega niet bang zijn van een persoon in een hogere functie? (In dat opzicht geloof ik dat ik het beter kan. Embarassed)
Hou die instelling vast! Schrijf het desnoods op, dan kun je jezelf er altijd aan helpen herinneren als het nodig is.

Zelf heb ik nog niet veel ervaring met 'echte bedrijven', maar denk dat er ook bij veel nog wat te verbeteren valt. Bij mijn baantjes heb ik tot nu toe altijd ongelofelijk geboft met mijn managers/bedrijfsleiders/bazen, dus ik weet hoe fijn dat kan zijn. Stiekem ben ik nu echt benieuwd wat voor baan je over een paar jaar hebt en hoe het je bevalt.
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 9:48

Stiekem zou ik ook wel even willen kijken in de toekomst, maar helaas. Ik moet nu gewoon werken aan mijn droom en geen genoegen nemen met net genoeg. Net zoals je in de liefde niet man net genoeg neemt. Als we dan toch even in de toekomst gaan kijken, laten we dan gelijk even kijken waar ik verliefd op word en of ik nog steeds alleenstaand ben. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Leine vr 30 sep 2011 - 9:49

Maple: heb je geen knellende kleding aangehad vandaag? Ik heb een blazer die precies net na mijn ellebogen eindigt. Als hij dan een dag net verkeerd gezeten heeft of ik mijn armen teveel gebogen heb, zien mijn ellebogen eruit als van een zware drugsgebruiker.. laughcry

Komen ze trouwens ongeveer gelijk opzetten of dat niet?
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Leine vr 30 sep 2011 - 9:50

Maura schreef:Stiekem zou ik ook wel even willen kijken in de toekomst, maar helaas. Ik moet nu gewoon werken aan mijn droom en geen genoegen nemen met net genoeg. Net zoals je in de liefde niet man net genoeg neemt. Als we dan toch even in de toekomst gaan kijken, laten we dan gelijk even kijken waar ik verliefd op word en of ik nog steeds alleenstaand ben. :P
Haha dat wil ik voor mezelf ook wel weten! Dan wil ik ook meteen weten of hij wel echt deugd, scheelt een hoop gedoe.. Wink
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 9:53

Leine schreef:
Maura schreef:Stiekem zou ik ook wel even willen kijken in de toekomst, maar helaas. Ik moet nu gewoon werken aan mijn droom en geen genoegen nemen met net genoeg. Net zoals je in de liefde niet man net genoeg neemt. Als we dan toch even in de toekomst gaan kijken, laten we dan gelijk even kijken waar ik verliefd op word en of ik nog steeds alleenstaand ben. :P
Haha dat wil ik voor mezelf ook wel weten! Dan wil ik ook meteen weten of hij wel echt deugd, scheelt een hoop gedoe.. Wink

Nou inderdaad! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum