DagCafé
+24
Minx
GreenGrass
Erin
Champagne
Leine
TwistedAngel
Raindrop
Chocolate Cookie
Angela_1986
Susan
aniet
Rush
Serena
Suus
Snack a Jack
VeryCherry
Lotus
Qiara
Jade
May
Burn
Jordana
ExpressoB
Sjaantje
28 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Nou ja druk niet echt. Lange dag eerder. Ik had 3 kindjes vanmiddag alleen maar daar word ik moe-er van dan dat ik een volle groep heb !
Gast- Gast
Oh Stuit ja je kan er beter meer hebben dan ja. Vaak slapen en er dan ook nog 1 of 2 of allemaal hhaha
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Oh Stuit ja je kan er beter meer hebben dan ja. Vaak slapen en er dan ook nog 1 of 2 of allemaal hhaha
Hahaha jup vanmiddag hebben ze dus alle 3 tegelijk geslapen zo'n dik 2 uur lang. pffffffff dat is zo vermoeiend
Morgen sta ik ook weer alleen maar dan heb ik de hele dag 5 kids. Dus iets meer actie !!!
Ik ga me een lekkere warme douche nemen miss word ik dan wakker.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Oh Stuit ja je kan er beter meer hebben dan ja. Vaak slapen en er dan ook nog 1 of 2 of allemaal hhaha
Hahaha jup vanmiddag hebben ze dus alle 3 tegelijk geslapen zo'n dik 2 uur lang. pffffffff dat is zo vermoeiend
Morgen sta ik ook weer alleen maar dan heb ik de hele dag 5 kids. Dus iets meer actie !!!
haha helemaal zo vermoeiend ja. Heb je niet nog extra dingen kunnen doen?
En 5 is wel fijner morgen. Geniet van je douche!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Oh Stuit ja je kan er beter meer hebben dan ja. Vaak slapen en er dan ook nog 1 of 2 of allemaal hhaha
haha helemaal zo vermoeiend ja. Heb je niet nog extra dingen kunnen doen?
En 5 is wel fijner morgen. Geniet van je douche!
Extra dingen heb ik zeker maar daar was ik te moe voor vandaag whaahhahahaahhahaha
Gast- Gast
Goedenavond meiden!
Momenteel zit ik in de trein terug naar Groningen.Ben i.v.m opleiding naar Amsterdam geweest! Wat is dat toch ook een topstad!
Hebben trouwens alle treinstellen stroom aan boord of geldt dat alleen voor de eerste klas? Mag vanbaaslief 1e klas reizen, aardig he. Had liever gehad dat ze mijn contract hadden verlengd.
Momenteel zit ik in de trein terug naar Groningen.Ben i.v.m opleiding naar Amsterdam geweest! Wat is dat toch ook een topstad!
Hebben trouwens alle treinstellen stroom aan boord of geldt dat alleen voor de eerste klas? Mag vanbaaslief 1e klas reizen, aardig he. Had liever gehad dat ze mijn contract hadden verlengd.
Gast- Gast
Mijn eten staat in de oven, ben benieuwd, een spinazietaart uit de Allerhande
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben bin bed gaan leren zodat ik niet wordt afgeleid door mijn laptop...
Nu zit ik op mn telefoon te internetten
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Maura, heb je daar nog wel zin in dan, om dat soort dingen te doen voor je werk? Nu je toch weg moet?
Serpentijn, handig, zo'n telefoon dan, haha!
Ik heb een grote mand was naast me staan om te vouwen en op te hangen, dus heb hem maar naast me gezet voor tijdens GTST!
Ik heb een grote mand was naast me staan om te vouwen en op te hangen, dus heb hem maar naast me gezet voor tijdens GTST!
Gast- Gast
Serpentijn schreef:Ik ben bin bed gaan leren zodat ik niet wordt afgeleid door mijn laptop...
Hahaha zo herkenbaar ook.
Gast- Gast
Pippa schreef:
Dat is wel super slim! Moet ik ook eens doen.
Gast- Gast
het is een cursus welke ook goed op mijn cv staat. Dus het is eigenlijk meer eigen brlangPippa schreef:Maura, heb je daar nog wel zin in dan, om dat soort dingen te doen voor je werk? Nu je toch weg moet?
Gast- Gast
Maura, wat voor cursus is het als ik vragen mag?
I Amsterdam. In december hoop ik er een weekendje heen te gaan.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Assertiviteitscursus. En dan ook reversed. Dus niet alleen voor mensen met subassertief gedrag, maar ook met agressief en indirect gedrag. Het is echt enorm interessant moet ik zeggen.Raindrop schreef:Maura, wat voor cursus is het als ik vragen mag?
Gast- Gast
Klinkt als een erg nuttige cursus, Maura! Heb je ook nog tijd gehad om even door de stad te lopen?
Suus- Lady Post-a-lot
In Amsterdam zelf wel. Ongeveer vier uur. Heenweg verdwaald 2u en terugweg nogmaals.Suus schreef:Klinkt als een erg nuttige cursus, Maura! Heb je ook nog tijd gehad om even door de stad te lopen?
Gast- Gast
Haha, leuke stukken van Amsterdam gezien tijdens je 'verdwaling'?Maura schreef:In Amsterdam zelf wel. Ongeveer vier uur. Heenweg verdwaald 2u en terugweg nogmaals.Suus schreef:Klinkt als een erg nuttige cursus, Maura! Heb je ook nog tijd gehad om even door de stad te lopen?
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb vandaag echt teveel en te slecht gegeten... en ik heb nog véél meer trek Chippiesssss!!!! Hebben we alleen niet in huis...
Gast- Gast
ik dachr, als ik nou een Subway vind, dan is het vedwalen niet voor niets geweest. Maar helaas, geen SubwaySuus schreef:Haha, leuke stukken van Amsterdam gezien tijdens je 'verdwaling'?Maura schreef:In Amsterdam zelf wel. Ongeveer vier uur. Heenweg verdwaald 2u en terugweg nogmaals.Suus schreef:Klinkt als een erg nuttige cursus, Maura! Heb je ook nog tijd gehad om even door de stad te lopen?
Gast- Gast
goedenavond!!!
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Weet je nu de volgende keer wel de weg daar?
Ik ben er vandoor, ga naar de bios
Ik ben er vandoor, ga naar de bios
Suus- Lady Post-a-lot
Maura schreef:ik dachr, als ik nou een Subway vind, dan is het vedwalen niet voor niets geweest. Maar helaas, geen SubwaySuus schreef:Haha, leuke stukken van Amsterdam gezien tijdens je 'verdwaling'?Maura schreef:In Amsterdam zelf wel. Ongeveer vier uur. Heenweg verdwaald 2u en terugweg nogmaals.Suus schreef:Klinkt als een erg nuttige cursus, Maura! Heb je ook nog tijd gehad om even door de stad te lopen?
Tegenover Tuschinski
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: