Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen deze maandagmorgen!

+16
nijntje4
SnowWhite
Oasis
BJA
Middleme
Eliesje
Arwyn
patjuhhh
Jeanette
Suus
Prosecco
Vanillivi
VeryCherry
Flinder
Cherique
Roze Roos
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 22:03

CherrieLola schreef:Echt verrot zeg, en zo vreemd is het toch niet om rond half tien naar huis te willen? Zeker als je de dag er na moet werken...
Lol, nee dat dacht ik zelf ook niet. Maar goed, ze had enorm haar best gedaan en ze had gewoon verwacht dat wij daar tot twaalf uur zouden blijven ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Jeanette zo 26 dec 2010 - 22:05

Goeiemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen en leuke kerstdagen gehad. Straks moet ik gaan werken, ga dan de slaapdienst in..

Storm, wat vervelend dat het zo heeft moeten escaleren en dat je vriend nu ook pissed-off is. Waarschijnlijk waren er meer dingen die hen dwars zaten, want kan me moeilijk voorstellen dat je alleen om die reden in tranen valt.

Lilith, gefeliciteerd met je nieuwe job!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  VeryCherry zo 26 dec 2010 - 22:07

Storm schreef:
CherrieLola schreef:Echt verrot zeg, en zo vreemd is het toch niet om rond half tien naar huis te willen? Zeker als je de dag er na moet werken...
Lol, nee dat dacht ik zelf ook niet. Maar goed, ze had enorm haar best gedaan en ze had gewoon verwacht dat wij daar tot twaalf uur zouden blijven ofzo.

Ja dat ze haar best heeft gedaan snap ik wel, maar dit is toch een beetje een overtrokken reactie...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  patjuhhh zo 26 dec 2010 - 22:07

goedemorgen, ik heb wel een leuke kerst gehad. ik ga lekker rustig aan doen vandaag. ga zo lekker gooische vrouwen kijken en straks nog stofzuigen. beetje rusten tussendoor. want vannacht moet ik weer nachtdienst draaien voor 2 nachtjes maar gelukkig. fijne dag allemaal.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Arwyn zo 26 dec 2010 - 22:17

Goedemorgen!

Ik heb prima geslapen, maar was dan ook behoorlijk moe. Was ook vroeg weer wakker, vriend moest er weer vroeg uit. Hang nu nog in pyjama op de bank, heb zo geen puf/zin om te gaan douchen en me aan te kleden! Ben echt toe aan vakantie, maar helaas, over 2 uurtjes gewoon weer aan het werk! 10 januari na 11uur (daarvoor tentamen) ben ik even twee dagen vrij, pff..
Naja, gewoon lekker doorgaan en dan zijn die 2 weken ook zo weer voorbij, als het maar niet zo snel gaat dat ik geen tijd heb om te leren!

Storm: Vervelend zeg, hoe de avond is verlopen! Echt rot ook dat je vriend zo boos is.. Even laten afkoelen, hopelijk kan hij dan weer een beetje normaal doen!

Fijne laatste maandag van 2010 allemaal!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Eliesje zo 26 dec 2010 - 22:24

Goeiemorgen!

Ik heb een leuke kerst gehad, 1e kerstdag bij ons thuis, heerlijk gebruncht, gegourmet en cadeautjes..
2e Kerstdag waren we bij mijn vriend's thuis, daar ook gegourmet, had die dag alleen ontzettende hoofdpijn (en niet van de drank :P).

Vanmorgen ben ik vrij, vanmiddag een halve dag werken 1 tot zes, dus dat valt mee..

Fijne dag allemaal!
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Middleme zo 26 dec 2010 - 22:27

Goedemorgen!

Ik heb wel goed geslapen smile 1e kerstdag was leuker dan de 2e, beide wel familie gezien. Nu ben ik weer voor school aan het werk en straks ga ik ook even sporten

Fijne dag.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  BJA zo 26 dec 2010 - 22:53

Goedemorgen!

Mijn kerstdagen waren niks bijzonders! Vandaag lekker maandag en ben heerlijk de hele week vrij.
Straks ga ik even naar de winkels en hopelijk nog een paar Uggs kopen. Als ze ze niet hebben bestel ik ze online.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 22:54

BJA schreef:Goedemorgen!

Mijn kerstdagen waren niks bijzonders! Vandaag lekker maandag en ben heerlijk de hele week vrij.
Straks ga ik even naar de winkels en hopelijk nog een paar Uggs kopen. Als ze ze niet hebben bestel ik ze online.

Coool! Welke wil je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Oasis zo 26 dec 2010 - 22:54

Goedemorgen,

Ik heb ook fijne kerstdagen gehad, alleen nu ben ik wel enorm verkouden.
Vanmiddag ga ik even de stad in, en boodschappen doen.
Vanavond gaan mijn vriend en ik uit eten en naar de film, omdat we vandaag 8 maanden samen zijn en even behoefte hebben aan een leuke avond uit met zijn tweetjes.

@ Storm: Wat vervelend zeg, zeker dat jouw vriend niet eens jouw kant kiest. Hopelijk koelt ie snel weer af en kunnen jullie er normaal over praten.

@ Lilith: Gefeliciteerd met je baan!

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  SnowWhite zo 26 dec 2010 - 23:09

Goedemorgen,

Deze week vrij! Had het al een tijdje geleden ingediend en achteraf is het ook helemaal niet druk deze week (werk op een kinderopvang).
Mijn kerstdagen waren gezellig, gister bij mijn ouders gegeten!
Vandaag ga ik even naar de stad, hopelijk is mijn nieuwe telefoon er, dus daar kan ik voor de rest van de dag mee gaan spelen Wink

Fijne dag allemaal!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 23:11

Goedemorgen!

Heerlijke kerstdagen gehad! Wel moest ik me af en toe even aanpassen, waar ik geen groot fan van ben, maar achteraf kan ik zeggen dat het aanpassen aan de rest het waard was. Want het was echt leuk, zowel met mams en vriend en paps en vrouw en broer met zijn vriendin. smile

Vandaag een dag voor mezelf. Ik ga even helemaal niets doen en bijkomen van de dagen. Want ondanks dat ze heel erg leuk waren, was het ook vermoeiend en ik heb echt mij-tijd nodig.

Fijne dag iedereen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  nijntje4 zo 26 dec 2010 - 23:12

Mijn kerstdagen waren ook gezellig, 1e dag bij schoonouders en de tweede bij mijn ouders. Vanmiddag heb ike en sollicitatie die ik moeilijk voor te bereiden vind dus we hopen er maar het beste van smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  bolus26 zo 26 dec 2010 - 23:17

mijn kerstdagen waren ook leuk,alleen het stappen gisteren vond ik minder.
Ik was de bob en mijn vriend was straalbezopen. Ik werd ziek in de kroeg (2 keer gespuugd daar en half tegen devlakte) en hij bleef maar doorhossen,aan me hangen etc. terwijl ik om 3 uur echt naar huis wilde (was al 2 en een half uur ziek daar)uiteindelijk toen ik bijna boos werd ging meneer wel mee.

ik baal ervan dat ik ziek word maar nog meer van het feit dat ik weer moet zeiken (dus de zeikerd ben) en boos moet worden voordat we naar huis kunnen terwijl ik echt lang bleef omdat hij het naar zn zin had (voor hem) en er al veel meer mensen naar husi gingen.

hij ligt nog in bed (te stinken) en ik ben nog steeds ziekig en teleurgesteld/chagerijnig hierover Cry
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Angela_1986 zo 26 dec 2010 - 23:19

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen en werd pas 'n half uur geleden ofzo wakker... Embarassed

De kerstdagen waren fijn! En nu heb ik lekker 'n week vrij. Vandaag maar eens gaan opruimen, poetsen, stofzuigen, dweilen, enz. en misschien vanmiddag nog ff winkelen. smile

@Isa, waren je moeder en d'r vriend nog veilig terug gekomen uit Brabant? Het was hier echt spiegelglad op sommige wegen...

Fijne dag allemaal!!!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 23:23

Angela_1986 schreef:Goedemorgen!
@Isa, waren je moeder en d'r vriend nog veilig terug gekomen uit Brabant? Het was hier echt spiegelglad op sommige wegen...


Gelukkig zijn ze veilig thuisgekomen. Ze hebben er wel vier uur over gedaan, zijn midden in een sneeuwbui belandt, maar het is goed gekomen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 23:24

bolus26 schreef:mijn kerstdagen waren ook leuk,alleen het stappen gisteren vond ik minder.
Ik was de bob en mijn vriend was straalbezopen. Ik werd ziek in de kroeg (2 keer gespuugd daar en half tegen devlakte) en hij bleef maar doorhossen,aan me hangen etc. terwijl ik om 3 uur echt naar huis wilde (was al 2 en een half uur ziek daar)uiteindelijk toen ik bijna boos werd ging meneer wel mee.

ik baal ervan dat ik ziek word maar nog meer van het feit dat ik weer moet zeiken (dus de zeikerd ben) en boos moet worden voordat we naar huis kunnen terwijl ik echt lang bleef omdat hij het naar zn zin had (voor hem) en er al veel meer mensen naar husi gingen.

hij ligt nog in bed (te stinken) en ik ben nog steeds ziekig en teleurgesteld/chagerijnig hierover Cry

Sorry hoor maar wat een rotactie van je vriend!! Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal als je gewoon naar huis gaat als je vriendin moet overgeven in een kroeg :S Ik zou ook behoorlijk pissig en teleurgesteld zijn. Hoezo heeft hij het nog naar zijn zin als zijn vriendin ziek is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  bolus26 zo 26 dec 2010 - 23:27

ja vond het ook een rotstreek, normaal is hij echt niet zo en zal hem vandaag ook duidelijk vertellen dat dit dus de volgende keer niet meer doorgaat. Hij had ook echt megaveel gedronken (doet ie ook zelden) dus vandaag is sie vast zielig. grrr nu heb ik geen medelijden hoor Wink

pff ben wel blij dat jij het ook stom vind!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Lady4 zo 26 dec 2010 - 23:50

Goedemorgen!

Lagom, succes met je sollicitatie!
Lillith, gefeliciteerd met je (bijna) baan!
Storm, vreemde reactie van je schoonfamilie zeg.. Ik hoop dat je het een beetje naast je neer kunt leggen.

Ik heb heerlijk geslapen. Mijn kerstdagen waren niet erg bijzonder, aangezien ik gewoon moest werken. Vandaag ben ik wel lekker vrij, morgen en overmorgen nog twee nachtdiensten en dan ben ik vrij tot en met drie januari!

Vandaag heb ik lekker weinig in de planning. Ik ga over een uurtje lunchen in de stad met een vriendin en ik moet even een cadeautje kopen. Voor de rest even boodschappen doen voor mezelf en ook voor mijn zusje, want zij is ziek. De boodschappen even bij haar brengen en daarna duik ik denk ik met een boek op de bank. Deze week geen sportlessen in de sportschool, dus ik duik vanavond voor Grey's en ANTM.

Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 0:47

Goedemiddag inmiddels! Ik heb leuke dagen gehad, iedereen is hier geweest, dus het is een beetje een chaos hier, maar het was hartstikke gezellig en zeker geslaagd. Nu zit ik te ontbijten en even uit te rusten, ben echt kapot. Zometeen om 14.00u heb ik een sollicitatiegesprek! Als die goed verloopt, dan mag ik morgen 2u meelopen op de afdeling, om te kijken of het wat voor me is ( heb soortgelijke functie al gehad), er is nog 1 ander iemand voor de functie, dus ik hoop dat het wat wordt! Verder opruimen en relaxen.

Fijne dag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Biancos ma 27 dec 2010 - 0:51

Goeiemiddag!!!
Ja heb hele leuke dagen gehad, alleen meestal voel je je op zulke dagen extra alleen he als je vrijgezel bent.
Maar ben 1ste kerstdag lekker bij familie geweest en gisteren kwam mijn ouders hier. Helaas niet opstap want moest vanmorgen weer werken. Het was erg rustig dus mocht ik alweer lekker naar huis smile
Nu lekker vrij tot vrijdag, HEERLIJK..
Biancos
Biancos
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 0:54

Goedemiddag inmiddels,

Hopelijk heeft iedereen een fijne dag tot nu toe?
De Kerst zit er weer op, nu op naar het nieuwe jaar!

Ik ben al een paar weken niet helemaal fit, maar de laatste dagen is het erger geworden, ook weer afgevallen en dat was niet helemaal de bedoeling. Nou ja, we doen het er maar mee Wink
Zometeen eens even kijken hoe druk het in de supermarkt is (bah)...

liefs,

D

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 1:08

Ik blijf lekker binnen vandaag zit op de bank onder een dekentje met een pot thee, mandarijntjes, chocoladeletter, honing, cola, koekjes. Oh en vitamine c tabletten. En home alone 2 aan, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 1:47

Pff...
het is een spiegel voor mijn deur.
Heb ik de winter tot nu toe zonder noemenswaardige schade overleefd, ben ik me net toch hard gevallen.... Er kraakten serieus dingen die dat geluid volgens mij niet horen maken...
*au*

x

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Jeanette ma 27 dec 2010 - 2:20

Jaa klote is dat! Ik had net ook veel geluk. Ik liep naar buiten door de achterdeur. Loop ik een paar meter, valt er een berg ijs bij de deur naar beneden. :shock:
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum