Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaring met het bereik van T-mobile?

+15
Caro
Zininzon
Sarah1985
_Femme
Carra
Jordana
litllejoy
Bay
Jelin
Marin
Jade
Makamba
JustMeDaan
Tania
Prosecco
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? - Pagina 2 Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 8:04

Barbabella schreef:Ik heb T-Mobile gehad en heb mijn contract laten ontbinden omdat ik nergens in of om mijn huis bereik had. Een dorp verderop kreeg ik pas berichten en gemiste oproepen. Voor mij dus nooit meer !

Dat is dan inderdaad nutteloos als je net op zo'n plekje woont maar ik neem aan dat je begrijpt dat je dat soort plekjes met elke provider hebt haha. Wie weet komt er eens een mast bij jou in de buurt en heb je wel bereik. Als het dan voordeliger is, zou je ook niet overstappen op zo'n moment? Dan is je probleem toch verholpen?

Ik heb zelf overigens ook Ben genomen omdat het goedkoper is en ik verder niet echt een klantenservice denk nodig te hebben. Nooit problemen gehad met T-mobile maar dat werd toen voor me betaald en nu moet ik zelf betalen :P. Ook geen problemen met Ben trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? - Pagina 2 Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 10:36

Ben is ook gewoon op het netwerk van T-mobile, dus waarschijnlijk is er niks veranderd voor je wat dat betreft. Ik was ook erg tevreden over Ben, maar ging uiteindelijk toch om voor een mooie telefoon laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? - Pagina 2 Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 10:40

June schreef:Ben is ook gewoon op het netwerk van T-mobile, dus waarschijnlijk is er niks veranderd voor je wat dat betreft. Ik was ook erg tevreden over Ben, maar ging uiteindelijk toch om voor een mooie telefoon laughcry

I know Very Happy. Dat is ook de reden dat ik voor Ben koos. Wil het netwerk waar ik 5 jaar aan heb gewerkt haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? - Pagina 2 Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 10:41

Haha, jij geniet zeker ook elke keer dat je gebeld wordt van het feit dat je bereik hebt met dat netwerk Wink?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? - Pagina 2 Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 10:45

June schreef:Haha, jij geniet zeker ook elke keer dat je gebeld wordt van het feit dat je bereik hebt met dat netwerk Wink?

Heerlijk Very Happy. Ik weet precies aan wie ik het te danken heb haha. Zo had ik de laatste tijd op 1 bepaald punt dat steeds mijn telefoon daar uitviel. Toevallig kwam ik een oud-collega tegen en toen zei ik dat en volgens hem moest dat helemaal niet zo zijn, er staat daar hele dure apparatuur. En van de week viel ik niet meer weg op dat punt gheghe, goed geregeld I love you.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? - Pagina 2 Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 10:46

Haha, dat is echt ideaal! Ik moet vrienden gaan maken bij MTV Mobile KPN denk ik. Bij mijn vader heb ik nooit bereik (en die woont al in zo'n uithoek).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? - Pagina 2 Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum