Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaring met het bereik van T-mobile?

+15
Caro
Zininzon
Sarah1985
_Femme
Carra
Jordana
litllejoy
Bay
Jelin
Marin
Jade
Makamba
JustMeDaan
Tania
Prosecco
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Prosecco wo 28 sep 2011 - 0:25

Wie heeft hier een mobiel abonnement van T-mobile en kan mij iets vertellen over het bereik wat je er mee hebt? Ik overweeg een abo daar af te sluiten, maar ben benieuwd of het wat is.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Tania wo 28 sep 2011 - 0:27

Ik heb T-Mobile en ik heb eigenlijk altijd overal bereik.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  JustMeDaan wo 28 sep 2011 - 0:29

Ik ook. Ben overgestapt van Hi naar T-Mobile, en gaat prima, met T-Mobile ben ik zelfs nog veel goedkoper uit, en heb een hoger abonnement.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Makamba wo 28 sep 2011 - 0:38

Tania schreef:Ik heb T-Mobile en ik heb eigenlijk altijd overal bereik.

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Jade wo 28 sep 2011 - 0:56

Strawberry Shortcake schreef:
Tania schreef:Ik heb T-Mobile en ik heb eigenlijk altijd overal bereik.

+1

+1!

Ik heb nog nooit zo'n fijne provider als T-mobile gehad!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Marin wo 28 sep 2011 - 0:57

Ik heb niet altijd overal bereik met T Mobile, op sommige plattelandstukken in de trein niet. Maar dan lost ie 't gauw op, en is ie weer terug. Heb er niet echt last van ofzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Jelin wo 28 sep 2011 - 1:00

Ik ben ook tevreden met mijn abo op T-mobile. Ik betaal per maand niet veel. Bereik is goed. Terwijl sommige mensen hier wel last van hun bereik hebben.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Prosecco wo 28 sep 2011 - 1:09

En het bereik met internet? Wat is de ervaring daar mee?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Marin wo 28 sep 2011 - 1:10

Super!

Ik weet niet of je voor de iPhone wilt gaan of een andere telefoon, maar met de iPhone heb ik gewoon altijd goed bereik. Behalve als die op die plattelandstukken dus wegvalt, maar verder is ie altijd snel.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Bay wo 28 sep 2011 - 1:17

Heb altijd T- Mobile gehad en nu een jaar Ben wat weer onder het T-mobile netwerk valt en ik ben echt ontzettend tevreden!
Zowel het telefonischbereik als het internetbereik.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 1:25

Ik heb een abonnement bij T-mobile en overal bereik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Jade wo 28 sep 2011 - 1:27

Joy_ schreef:Super!

Ik weet niet of je voor de iPhone wilt gaan of een andere telefoon, maar met de iPhone heb ik gewoon altijd goed bereik. Behalve als die op die plattelandstukken dus wegvalt, maar verder is ie altijd snel.


Ik heb met mijn HTC (android) ook super bereik!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  litllejoy wo 28 sep 2011 - 1:29

Ik ook altijd bereik. Goeie provider, helpen mij altijd zo goed mogelijk.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Jordana wo 28 sep 2011 - 1:31

litllejoy schreef:Ik ook altijd bereik. Goeie provider, helpen mij altijd zo goed mogelijk.

+1
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Marin wo 28 sep 2011 - 1:36

Oh en de verzekering is ook super! die moet je zeker nemen. Kost maar paar euro per maand en ze hebben me nu al 2x goed geholpen. Ze halen je kapotte toestel thuis op, en leveren 'm ook weer thuis af. Alleen de leentoestellen gaan elke keer kapot, maar ik had gewoon een andere geleend.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Carra wo 28 sep 2011 - 6:52

Ik ben niet zo tevreden. Ik heb Ben wat via het T-mobile netwerk gaat, maar ik heb regelmatig geen bereik. Ik woon dan ook niet in de stad maar meer op het platteland. Ik merk ook dat ik bij festivals de eerste ben die geen bereik meer heeft.

Het is dat het zo goedkoop is..daardoor neem ik het maar voor lief.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  _Femme wo 28 sep 2011 - 6:59

Ik heb ook T-Mobile voor mijn iPhone en ik kan me geen plek bedenken waar ik nog niet heb kunnen bellen wanneer ik dit wilde. Verder heb ik ook bijna overal 3G, ik ben dik tevreden erover smile (en wanneer het bereik weg is, zoekt hij snel opnieuw, duurt maar een paar seconden)

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Sarah1985 wo 28 sep 2011 - 8:34

Ik heb juist slecht bereik met t-mobile. Op plekken waar ik veel kom heb ik geen bereik. En dat is gewoon in twee grote plaatsen. Wij zijn dan ook overgestapt naar sizz en nu gewoon goed bereik
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Zininzon wo 28 sep 2011 - 9:03

Ik heb een prepaid bij T-mobile, bereik is super. Zelfs in het Twentse gat waar ik woon (KPN heeft daar erg slecht bereik)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Caro wo 28 sep 2011 - 23:59

Bij mij in de buurt is T-Mobile echt ruk. Nul ontvangst...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 1:03

Hmm jammer zeg van die paar negatieve reacties. Over het algemeen heb ik toch mijn best gedaan zo te lezen :P. Voor degene met slecht bereik; hebben jullie hier weleens de klantenservice over gebeld? Of hebben jullie een idee van een verbetering in de toekomst? Ik weet dat ze nog steeds aan het bouwen zijn dus wie weet Very Happy. Als je in de trein zit is het altijd lastig denk ik. Op sommige plekken is geen bereik en wil dan ook net in die omgeving niemand meewerken waar ze zo'n mast kunnen neerzetten; dan wordt het lastig. En met de trein kom je natuurlijk in een redelijk groot gebied in korte tijd. Ik vind het nog altijd verbazingwekkend dat ik gewoon van werk naar huis kan bellen zonder weg te vallen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Serena do 29 sep 2011 - 1:56

Ik heb ook Ben, dus wel via T-mobile netwerk. Ik heb eigenlijk ook altijd wel goed bereik. Alleen bij mij ouders minder (huizen zijn daar bunkers :P, jaren 70 stijl woningen)
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Mida4you do 29 sep 2011 - 4:45

litllejoy schreef:Ik ook altijd bereik. Goeie provider, helpen mij altijd zo goed mogelijk.

Mee eens smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Juul do 29 sep 2011 - 7:40

Zusje schreef:Hmm jammer zeg van die paar negatieve reacties. Over het algemeen heb ik toch mijn best gedaan zo te lezen :P. Voor degene met slecht bereik; hebben jullie hier weleens de klantenservice over gebeld? Of hebben jullie een idee van een verbetering in de toekomst? Ik weet dat ze nog steeds aan het bouwen zijn dus wie weet Very Happy. Als je in de trein zit is het altijd lastig denk ik. Op sommige plekken is geen bereik en wil dan ook net in die omgeving niemand meewerken waar ze zo'n mast kunnen neerzetten; dan wordt het lastig. En met de trein kom je natuurlijk in een redelijk groot gebied in korte tijd. Ik vind het nog altijd verbazingwekkend dat ik gewoon van werk naar huis kan bellen zonder weg te vallen haha.

Ik heb een tijdje slechter bereik gehad. Heb toen de klantenservice van T-mobile gebeld en kreeg het advies om een nieuwe sim-kaart in mijn telefoon te plaatsen. Heb deze door hun toegestuurd gekregen (heb een abonnement) en sinds dien is mijn bereik weer helemaal prima!
Het kan ook ooit aan de simkaart liggen.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Barbabella do 29 sep 2011 - 7:44

Ik heb T-Mobile gehad en heb mijn contract laten ontbinden omdat ik nergens in of om mijn huis bereik had. Een dorp verderop kreeg ik pas berichten en gemiste oproepen. Voor mij dus nooit meer !
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met het bereik van T-mobile? Empty Re: Ervaring met het bereik van T-mobile?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum