Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Time-out

3 plaatsers

Ga naar beneden

Time-out Empty Time-out

Bericht  sporty33 di 27 sep 2011 - 22:16

Wat mij opviel tijdens het lezen van Time-out, de nieuwste thriller van Judith Visser, was dat zij QR-codes gebruikt in haar boek, en daarmee kun je dus foto's en zo zien van plekken waar het verhaal zich afspeelt! Ik vond dat zo'n leuke extra!
Het maakte het lezen van Time-out voor mij nog spannender!
En nu zou ik dus graag meer boeken lezen die dit hebben, maar ik weet niet welke? Weten jullie welke boeken dit nog meer hebben?

Hebben jullie Time-out al gelezen en vonden jullie het ook zo leuk om die extra's er bij te zien? Ook de korte stukjes zoals 'wat er aan vooraf ging' en zo vond ik echt zo leuk!
op haar website staat een voorbeeld van zo'n foto : www.judithvisser.nl


Laatst aangepast door sporty33 op wo 28 sep 2011 - 1:06; in totaal 1 keer bewerkt
sporty33
sporty33
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 22
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Time-out Empty Re: Time-out

Bericht  SnowWhite di 27 sep 2011 - 23:01

Ja, ik vond dat echt wel iets toevoegen aan het boek!
Op deze manier kreeg je er een 'beter' beeld bij, van de locaties, of wat achtergrondinformatie.

Je moet natuurlijk wel in het bezit zijn van een telefoon met internet, anders kun je het niet scannen. Maar ook zonder de QR-codes blijft het een spannend boek.
De boeken van Judith laten mij altijd op het randje van mijn stoel zitten. De manier van schrijven spreekt mij heel erg aan!
Tot in de diepe details beschrijf zij het, waardoor ik nog sneller in de huid van het personage kruip.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Time-out Empty Re: Time-out

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 23:20

Dat moet je met je telefoon toch doen dan? Helaas heb ik dat dan niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Time-out Empty Re: Time-out

Bericht  SnowWhite di 27 sep 2011 - 23:25

Klopt! Maar ook zonder de QR-codes is het een aanrader om te lezen, vind ik. Alleen is het een leuke toevoeging als je het wel kunt scannen.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Time-out Empty Re: Time-out

Bericht  Leine wo 28 sep 2011 - 5:17

Op de een of andere manier lijkt het me echt heel irritant om van die codes in een boek tegen te komen. Pas in de bieb had ik er ook een (weet niet meer welke) maar die heb ik terug gelegd. Als ik een boek lees, wil ik gewoon door lezen, mijn eigen beeld daarbij vormen en iet mijn telefoon erbij pakken om dingen op te zoeken/na te kijken.
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Time-out Empty Re: Time-out

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum