Weekendje Amersfoort! nog tips?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Weekendje Amersfoort! nog tips?
Hey girls!
Ik ga een weekendje naar Amersfoort met m'n vriend. Hebben jullie nog tips?
We verblijven in het NH Hotel aan de stationsstraat te Amersfoort. Zou top zijn als jullie weten waar ik gratis kan parkeren!
alvast bedankt!
Ik ga een weekendje naar Amersfoort met m'n vriend. Hebben jullie nog tips?
We verblijven in het NH Hotel aan de stationsstraat te Amersfoort. Zou top zijn als jullie weten waar ik gratis kan parkeren!
alvast bedankt!
caro86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11
Re: Weekendje Amersfoort! nog tips?
Gratis parkeren kan bij het Sportfondsenbad, maar dat is wel een stukje lopen. Verder is de dierentuin leuk om naar toe te gaan en daarna eten bij de Kabouterhut, dat is een pannenkoeken/kiprestaurant. Op zaterdagmiddag om 13.30 kan je voor een paar euro met een gids de Onze Lieve Vrouwe Toren in, heb ik pas gedaan met mijn zoontje, dat is erg leuk om te doen. Van tevoren zijn we eerst naar museum Flehite geweest, dan weet je meteen meer over de geschiedenis van Amersfoort. Ik kom er vandaan, dus ik weet het allemaal al, maar voor mijn zoontje was het heel erg leuk. In het filmhuis aan het Lieve Vrouwe plein draaien meestal leuke films, programma kan je vast bekijken op internet.
Wanneer gaan jullie? En als je meer wilt weten geef je maar een gil
Wanneer gaan jullie? En als je meer wilt weten geef je maar een gil
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat ook leuk is, is met een rondvaartboot door de grachten. Vanaf het water ziet het er allemaal net wat anders uit.
Je kunt er ook prima een dagje shoppen, er zijn leuke winkels (bekende ketens) maar ook leuke kleine winkeltjes.
Je kunt er ook prima een dagje shoppen, er zijn leuke winkels (bekende ketens) maar ook leuke kleine winkeltjes.
Pomodori- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11
We gaan aanstaande vrijdag al! bedankt voor jullie tips. Heb het adres van het sportfondsenbad opgeschreven, het is een kwartier lopen en het scheelt je dan 15 euro dus dan loop ik wel even
We zullen uiteraard een rondje stad doen maar uitgebreid shoppen zal em niet worden. Helaas... geen man die van shoppen houd Is er ook markt in de stad op zaterdag?
We gaan op zaterdag naar de Apenheul toe. Daar wil hij al zo lang heen (het weekendje weg is een cadeautje voor z'n verjaardag). Het schijnt heerlijk weer te worden!
We zullen uiteraard een rondje stad doen maar uitgebreid shoppen zal em niet worden. Helaas... geen man die van shoppen houd Is er ook markt in de stad op zaterdag?
We gaan op zaterdag naar de Apenheul toe. Daar wil hij al zo lang heen (het weekendje weg is een cadeautje voor z'n verjaardag). Het schijnt heerlijk weer te worden!
caro86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11
Er is op zaterdag inderdaad markt in het centrum. En op dat zelfde plein is het goed toeven qua terrassen in de avond. En met het voorspelde weer is dat vast ook genieten!
Pomodori- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11
caro86 schreef:We gaan aanstaande vrijdag al! bedankt voor jullie tips. Heb het adres van het sportfondsenbad opgeschreven, het is een kwartier lopen en het scheelt je dan 15 euro dus dan loop ik wel even
Heb je bij het hotel geen gratis parkeerplaatsen? Vaak heeft het hotel voor zijn eigen gasten wel plekken
Amersfoort is een leuke stad, fijn weekend alvast!
Sue- Fluisteraar
- Aantal berichten : 108
Punten : 129
Registratiedatum : 14-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Apeldoorn of Amersfoort voor weekendje weg?
» Woning zoeken Amersfoort, tips?
» Weekendje Kortrijk, tips?!
» Wat te doen in (de omgeving van) Amersfoort?
» Weekendje weg organiseren voor een groep, tips?
» Woning zoeken Amersfoort, tips?
» Weekendje Kortrijk, tips?!
» Wat te doen in (de omgeving van) Amersfoort?
» Weekendje weg organiseren voor een groep, tips?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: