Amber Albarda Kookboek
+2
Ella
Lise_E
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Amber Albarda Kookboek
Zijn er hier al mensen die het kookboek van Amber Albarda hebben aangeschaft? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen en of het de moeite waard is om aan te schaffen. Ik las ergens dat er ook veel herhaling inzit van het eerste boek.
Lise_E- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 117
Registratiedatum : 10-12-10
Re: Amber Albarda Kookboek
Daar is al een topic van. Daar staan genoeg ervaring in.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Yvette schreef:Daar is al een topic van. Daar staan genoeg ervaring in.
Ik kan alleen een topic vinden over haar eerste boek, maar ik wil graag meer weten over het tweede boek.
Maar als jij zegt dat er al een topic is, heb je dan ook een link voor me?
Lise_E- Fluisteraar
Dat grote topic is inderdaad van het eerste boek, niet het kookboekLise_E schreef:Yvette schreef:Daar is al een topic van. Daar staan genoeg ervaring in.
Ik kan alleen een topic vinden over haar eerste boek, maar ik wil graag meer weten over het tweede boek.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Dat grote topic is inderdaad van het eerste boek, niet het kookboekLise_E schreef:Yvette schreef:Daar is al een topic van. Daar staan genoeg ervaring in.
Oke sorry dat wist ik niet. Dacht dat dat hetzelfde was
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik heb het 2e boek vorige week gekocht en vind het een super aanvulling op het eerste boek.
Ze legt wel weer opnieuw de basis uit maar daar staan ook wat nieuwe dingen tussen. En 60 nieuwe recepten!!
Ik zeg een aanrader! Juist als je het eerste boek al hebt.
Ze legt wel weer opnieuw de basis uit maar daar staan ook wat nieuwe dingen tussen. En 60 nieuwe recepten!!
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Yvette schreef:Monte schreef:Dat grote topic is inderdaad van het eerste boek, niet het kookboekLise_E schreef:Yvette schreef:Daar is al een topic van. Daar staan genoeg ervaring in.
Oke sorry dat wist ik niet. Dacht dat dat hetzelfde was
Geeft niks! Hoef je geen sorry voor te zeggen.
Lise_E- Fluisteraar
Kiwi86 schreef:Ik heb het 2e boek vorige week gekocht en vind het een super aanvulling op het eerste boek.
Kijk hier heb ik wat aan! Ik ga het boek toch nog wel even in het echt bekijken maar van 60 nieuwe recepten word ik wel heel erg blij!
Lise_E- Fluisteraar
Lise_E schreef:Kiwi86 schreef:Ik heb het 2e boek vorige week gekocht en vind het een super aanvulling op het eerste boek.
Kijk hier heb ik wat aan! Ik ga het boek toch nog wel even in het echt bekijken maar van 60 nieuwe recepten word ik wel heel erg blij!
Ik ben er ook erg blij mee, wacht er al maanden op. Heb gisteren het recept met spruitjes op en was super lekker!
Ze geeft ook wat extra uitleg over brood. Er zit een lijst in met wel fruit het beste is en welke het slechtste. Qua fruitsuikers dan.
En over de verschillende meelsoorten geeft ze veel uitleg, welke soort je waarvoor kunt gebruiken en de verhoudingen.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Oh dat klinkt interessant! Het vorige boek heb ik (nog) niet gelezen, maar wil ik binnenkort bij de bieb lenen. Maar die recepten ben ik wel benieuwd naar!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ik heb hem ook gekocht. Ik ga vanavond voor het eerst een recept proberen, met kerrie, bloemkool, sperziebonen e.d. Weet niet meer precies wat voor mooie naam ze ervoor had verzonnen haha!
Er staat ook een recept in voor chocolade taart en chocola met nootjes
Er staat ook een recept in voor chocolade taart en chocola met nootjes
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Amber Albarda topic
» kookboek amber
» HOERA, Amber is bevallen UPDATE van Amber pagina 5
» goed kookboek?
» nav wat is jou favo kookboek en waarom