Ebay topic
+63
vlinder-2011
Mermaid
Sweety
Lien
_Femme
Raindrop
SoCali
Chocoholic
Toet
KOL
lyke
Kaat
myloon
BJA
Salander
Coccinelle
CarpeDiem
Roodtomaatje
Error
Tiana
Roza
Guusje
luenca
_Lucy
applestar
Kiki
Jerry
Ooh La La!
Didi
Dennenappel
S1mplicity
Marie
schuddebuikje
Sarah1985
_Muppit
Zora
Blair
Susan
Elsje
xxDila
Kiwi86
Travelgurly
Possom
Gizmo
Burn
Ringling
Nora
Sunshine24
TNMN
Leine
TukTuk
VanillaRose
Mida4you
Penélope
Rush
Jeanette
Ellusss
Kaboutertje
SnowWhite
Zwerver
Chocolate Cookie
Atelier Madame
Feyd
67 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Ebay topic
Paraplu die sjaal is leuk! Ik zoek ook nog een leuke colsjaal. Had al eerder 1 besteld op ebay en dat was meer een col dan een sjaal. Beetje jammer. Dit model lijkt beter, ben benieuwd
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Sunshine24 schreef:Paraplu die sjaal is leuk! Ik zoek ook nog een leuke colsjaal. Had al eerder 1 besteld op ebay en dat was meer een col dan een sjaal. Beetje jammer. Dit model lijkt beter, ben benieuwd
Zal een foto doen als die binnen is!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Wat vinden jullie van veeroorbellen zoals hieronder( zijn er in heel veel kleuren)
Sunshine24- Fluisteraar
en nog meer kerstcadeautjes gewonnen
&
&
&
&
Sunshine24- Fluisteraar
Sunshine24 schreef:Paraplu die sjaal is leuk! Ik zoek ook nog een leuke colsjaal. Had al eerder 1 besteld op ebay en dat was meer een col dan een sjaal. Beetje jammer. Dit model lijkt beter, ben benieuwd
+1
Gast- Gast
Ik ben op zoek naar zulke kettingen met leuke dingen eraan ( mijn moeder is binnenkort jarig en wil haar zo'n leuke ketting geven. Weet iemand hoe ik die moet zoeken op Ebay? Of weet iemand een verkoper op Ebay die dit verkoopt?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik zie weer leuke dingen voorbij komen. Ik heb nog heel wat dingen op mijn verlanglijstje staan. Misschien is het ook leuk om een topic te openen waarin iedereen zijn verlanglijstje plaats? Op een ander forum hebben ze dat ook, ik vind dat wel leuk
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Penélope schreef:Ik zie weer leuke dingen voorbij komen. Ik heb nog heel wat dingen op mijn verlanglijstje staan. Misschien is het ook leuk om een topic te openen waarin iedereen zijn verlanglijstje plaats? Op een ander forum hebben ze dat ook, ik vind dat wel leuk
Klinkt leuk! Al ga ik wel proberen heel erg te minderen met kopen.
Gast- Gast
Dat probeer ik ook. Dingen die ik leuk vind zet ik op mijn verlanglijstje, sommige dingen vind ik naar een tijdje niet eens meer zo leuk en andere dingen bestel ik dan wel eens maar met mate. Voorheen kocht ik alles wat ik leuk vond, tot dat veel dingen in het echt tegen vielen.
Penélope- Prater
Het is zo snel aangeklikt en gekocht. Ik heb nu ook wel wat dingen die best tegenvallen of die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb bij nader inzien.
Gast- Gast
Ja dat is ook het "gevaar" van Ebay vind ik, voordat je het weet heb je het gekocht. Ik heb ook een aantal dingen waarbij ik me afvraag wat ik er mee moet.
Penélope- Prater
Megara schreef:Een cadeautjes bak beginnen met alles waar je zelf niets mee kan.
Of een ebayruiltopic haha?!
Ik koop nu alleen maar dingen voor de kerst. Je hebt inderdaad zo maar iets gekocht en soms is het meer de heb dan dat je het echt nodig hebt.
Sunshine24- Fluisteraar
Sunshine24 schreef:Megara schreef:Een cadeautjes bak beginnen met alles waar je zelf niets mee kan.
Jij bent geniaal! Leuk idee.
Gast- Gast
Megara schreef:Sunshine24 schreef:Megara schreef:Een cadeautjes bak beginnen met alles waar je zelf niets mee kan.
Jij bent geniaal! Leuk idee.
Ik heb bijvoorbeeld een armband die wel leuk is, maar te groot is voor mij :S. Ook beetje zonde om die kleiner te maken. Misschien kan er dan onderling geruild worden?! :-)
Sunshine24- Fluisteraar
Gisteren nog 2 paar oorbellen ontvangen, super leuk
Misschien een goede tip: ipv een negatieve feedback te geven als je een product ontvangt waarover je niet tevreden bent, kun je ook de verkoper mailen en aangeven dat je een compensatie wilt (financieel). Ik had een sjaal gekocht die op de foto heel dik leek maar in werkelijkheid een dun stofje bleek te zijn. Hij koste in 4 dollar dus heb gemaild of de verkoper een oplossing had. Heeft hij heel netjes 2 dollar teruggestort op mijn paypalrekening. Kijk het zijn geen wereldbedragen en het is natuurlijk ook de gok die je neemt om via internet iets te bestellen. Maar ik vind wel dat de fotos een goede weerspiegeling moeten zijn, en dat is dus niet altijd het geval. Dus mss een tip voor bijv de kollen die tegenvallen?
Misschien een goede tip: ipv een negatieve feedback te geven als je een product ontvangt waarover je niet tevreden bent, kun je ook de verkoper mailen en aangeven dat je een compensatie wilt (financieel). Ik had een sjaal gekocht die op de foto heel dik leek maar in werkelijkheid een dun stofje bleek te zijn. Hij koste in 4 dollar dus heb gemaild of de verkoper een oplossing had. Heeft hij heel netjes 2 dollar teruggestort op mijn paypalrekening. Kijk het zijn geen wereldbedragen en het is natuurlijk ook de gok die je neemt om via internet iets te bestellen. Maar ik vind wel dat de fotos een goede weerspiegeling moeten zijn, en dat is dus niet altijd het geval. Dus mss een tip voor bijv de kollen die tegenvallen?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb vandaag Lise dr prinsessenjurk binnen gekregen, hij zit hartstikke goed en de kwaliteit is ook zeker niet verkeerd.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Gisteren nog 2 paar oorbellen ontvangen, super leuk
Ik had dus negatieve feedback gegeven en krijg nu dus mailtjes of ik mijn feedback wil veranderen in +. In ruil daarvoor krijg ik een vergoeding. Maar kun je de gegeven feedback wel aanpassen? Ik zie dat nergens!
En opzich is het omkopen. Want die colsjaal is helemaal geen sjaal, maar een col. Dus waarom zou ik + feedback gaan geven. En zo is die feedback score ook een vertekend beeld van een verkoper.
Sunshine24- Fluisteraar
Was er hier ook iemand die BBcream had besteld op ebay? Zo ja welk merk ( evt linkje)?
Sunshine24- Fluisteraar
gisteren even 13 dingen gekocht in 1 keer
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl87 schreef:gisteren even 13 dingen gekocht in 1 keer
Vertel ! Of beter gezegd : Show it !
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik wacht helaas nog steeds op mijn spullen ofja nog steeds, ik heb gewoon geen geduld
Kaboutertje- Kletskop
Kaboutertje schreef:shygirl87 schreef:gisteren even 13 dingen gekocht in 1 keer
hoe ?
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl87 schreef:Kaboutertje schreef:shygirl87 schreef:gisteren even 13 dingen gekocht in 1 keer
hoe ?
Dmv een plaatje/link
Kaboutertje- Kletskop
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Ebay ruiltopic
» Rover Ebay
» Verkopen op ebay