Ebay topic
+63
vlinder-2011
Mermaid
Sweety
Lien
_Femme
Raindrop
SoCali
Chocoholic
Toet
KOL
lyke
Kaat
myloon
BJA
Salander
Coccinelle
CarpeDiem
Roodtomaatje
Error
Tiana
Roza
Guusje
luenca
_Lucy
applestar
Kiki
Jerry
Ooh La La!
Didi
Dennenappel
S1mplicity
Marie
schuddebuikje
Sarah1985
_Muppit
Zora
Blair
Susan
Elsje
xxDila
Kiwi86
Travelgurly
Possom
Gizmo
Burn
Ringling
Nora
Sunshine24
TNMN
Leine
TukTuk
VanillaRose
Mida4you
Penélope
Rush
Jeanette
Ellusss
Kaboutertje
SnowWhite
Zwerver
Chocolate Cookie
Atelier Madame
Feyd
67 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Ebay topic
Coccinelle schreef:Dat hoesje is leuk Ellusss! Heb je toevallig een link van de verkoper?
Zeker weten heb ik die! http://myworld.ebay.com/meizu2009/?_trksid=p4340.l2559
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
applestar schreef:Ik heb vandaag mijn tas binnen!
Had dezelfde gekocht die Weetjewel had laten zien.
Hij is leuk! De handvaten zijn alleen iets korter dan op het plaatje alleen dat maakt voor mij niets uit want ik ga het als schoudertas gebruiken!
Zal er binnenkort wel even een foto van maken!
Ik zal hem ook als schoudertas gebruiken inderdaad, maar is de kwaliteit een beetje goed? En is de kleur ook mooi?
Gast- Gast
Hier mijn tas, heb hem even een nachtje laten luchten omdat hij heel sterk rook naar verf/fabriek?
Onderaan het hengsel is het niet goed dicht gestickt maar daar vind ik nog wel wat op. Ook de binnenkant ziet er erg mooi en netjes uit. Ben er erg blij mee.
Onderaan het hengsel is het niet goed dicht gestickt maar daar vind ik nog wel wat op. Ook de binnenkant ziet er erg mooi en netjes uit. Ben er erg blij mee.
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Wat was het originele plaatje?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Nog iemand hier leuke aankoopjes gedaan Ik ben nu aan het wachten op zo'n 8 dingen denk ik
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ja ik heb nog wat leuke dingetjes gescoord alleen zit nu op mijn mobiel dus de plaatjes komen een andere keer!
dat was die van jou wc-eend op de eerste pagina
Elsje- Prater
Ik ben gek op lipgloss dus heb mezelf getrakteerd op 5 mini's Juicy Tubes van Lancome voor euro 8 en een lipgloss van L'oréal in de kleur aqua grapefruit die ik in Nederland niet heb gezien voor euro 5.
Die van L'oréal is vandaag al verzonden dus zal deze week wel bezorgd worden.
Scheelt me veel geld!
Die van L'oréal is vandaag al verzonden dus zal deze week wel bezorgd worden.
Scheelt me veel geld!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
http://www.ebay.com/itm/260876999960?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648
voor 10 eurocent gewonnen vond m wel mooi! Ben wel benieuwd hoe hij in het echt is..
en inmiddels heb ik 13 producten gekocht, waarvan ik er pas 1 binnen heb, en daar ben ik heel erg tevreden mee
voor 10 eurocent gewonnen vond m wel mooi! Ben wel benieuwd hoe hij in het echt is..
en inmiddels heb ik 13 producten gekocht, waarvan ik er pas 1 binnen heb, en daar ben ik heel erg tevreden mee
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:http://www.ebay.com/itm/260876999960?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648
Pff! Echt geen geld Alleen koop ik liever dan dat ik ergens op bied. Ik denk dat ik even stop met kopen, en eerst wacht tot ik wat binnen heb
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
`Elsje schreef:dat was die van jou wc-eend op de eerste pagina
Dat dacht ik al, beetje een tegenvaller haha
Zwerver- Ratel
weet iemand of je al iets kan kopen ook al is je paypall bankrek nog niet bevestigd?
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
wc-eend schreef:`Elsje schreef:dat was die van jou wc-eend op de eerste pagina
Nja vind ik niet ik ben er echt blij mee!
Elsje- Prater
Zo op jou foto's vind ik 'm niet zo, beetje erg plastic, maar misschien komt dat door de foto. Ik hoop dat ik 'm ook binnen krijg nog...zucht Duurt lang!Elsje schreef:wc-eend schreef:`Elsje schreef:dat was die van jou wc-eend op de eerste pagina
Nja vind ik niet ik ben er echt blij mee!
Zwerver- Ratel
3 mailtjes armer, maar heb dan toch die $1,04 terug. Nu heb ik de bedels voor €0,60 i.p.v. €0,70.
Ze doen dus idd wel veel voor een goede feedback!
Ze doen dus idd wel veel voor een goede feedback!
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
shygirl87 schreef:weet iemand of je al iets kan kopen ook al is je paypall bankrek nog niet bevestigd?
Als je bieden doet wel, dan kan je het later betalen. Maar gelijk kopen dacht ik niet!?
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Nee, dat lukte hier niet iig
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Kaboutertje schreef:Atelier Madame schreef:http://www.ebay.com/itm/260876999960?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648
Pff! Echt geen geld Alleen koop ik liever dan dat ik ergens op bied. Ik denk dat ik even stop met kopen, en eerst wacht tot ik wat binnen heb
waarom bied je niet graag dan? meestal kun je spullen goedkoper krijgen dan, en veel vaak bieden mensen niet eens hoger dan jouw bod, er wordt zoveel aangeboden
Atelier Madame- Ratel
Huh, ik moet opeens een creditcard koppelen aan mijn Paypal account? Maar ik heb helemaal geen creditcard.
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Huh, ik moet opeens een creditcard koppelen aan mijn Paypal account? Maar ik heb helemaal geen creditcard.
Dan wil je vermoedelijk een artikel kopen dat een directe betaling vereist?
Gast- Gast
Nou ik heb m'n wollen ronde sjaal ontvangen. Is het gewoon een soort col...
Hmm maar gelijk even een mailtje er achteraan gestuurd, zulke dingen zijn jammer vind ik..
Hmm maar gelijk even een mailtje er achteraan gestuurd, zulke dingen zijn jammer vind ik..
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Guusje schreef:Nou ik heb m'n wollen ronde sjaal ontvangen. Is het gewoon een soort col...
wow ben ik eventjes blij dat ik die niet heb besteld, super stom inderdaad.. pagina hiervoor werd er ook al gesproken dat ze hem erg vonden tegenvallen!
Atelier Madame- Ratel
Megara schreef:Weetjewel schreef:Huh, ik moet opeens een creditcard koppelen aan mijn Paypal account? Maar ik heb helemaal geen creditcard.
Dan wil je vermoedelijk een artikel kopen dat een directe betaling vereist?
Ik denk dat Paypal raar deed, want nu ging het wel Ik heb BB cream besteld voor nog geen 8 dollar.
Gast- Gast
Deze mutsen zijn trouwens wel een tip. Ik heb de bruine al binnen en zo net ook een gele, groene en beige besteld. Ze zitten zo fijn en staan zo leuk!
Gast- Gast
Wat is de verkoper daarvan megara?
Atelier Madame- Ratel
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Ebay ruiltopic
» Rover Ebay
» Verkopen op ebay