Ebay topic
+63
vlinder-2011
Mermaid
Sweety
Lien
_Femme
Raindrop
SoCali
Chocoholic
Toet
KOL
lyke
Kaat
myloon
BJA
Salander
Coccinelle
CarpeDiem
Roodtomaatje
Error
Tiana
Roza
Guusje
luenca
_Lucy
applestar
Kiki
Jerry
Ooh La La!
Didi
Dennenappel
S1mplicity
Marie
schuddebuikje
Sarah1985
_Muppit
Zora
Blair
Susan
Elsje
xxDila
Kiwi86
Travelgurly
Possom
Gizmo
Burn
Ringling
Nora
Sunshine24
TNMN
Leine
TukTuk
VanillaRose
Mida4you
Penélope
Rush
Jeanette
Ellusss
Kaboutertje
SnowWhite
Zwerver
Chocolate Cookie
Atelier Madame
Feyd
67 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Ebay topic
Feyd schreef:Hier vind je een handleiding http://www.misslipgloss.nl/ebay-handleiding/
Bij deze.
Gast- Gast
wc-eend schreef:maar daar moet je geduld voor hebben en eventueel dan op je plek zitten. Ik ben altijd ongeduldig hahaMegara schreef:Mooie aankoop Rush!
En inderdaad altijd nog even de zoekfunctie gebruiken voor je een aankoop doet. De items die onder Nu Kopen staan zijn vaak ook te vinden als Veiling en dus mogelijk nog goedkoper ook.
Als ik echt iets heel graag wil hebben dan heb ik dat er wel voor over haha.
Ik zit sowieso veel op internet vanwege mijn studie en werkveld, dus dat scheelt weer.
Gast- Gast
Ja ik ook haha. Maar buy it now is vaak ook wel goedkoop.wc-eend schreef:maar daar moet je geduld voor hebben en eventueel dan op je plek zitten. Ik ben altijd ongeduldig hahaMegara schreef:Mooie aankoop Rush!
En inderdaad altijd nog even de zoekfunctie gebruiken voor je een aankoop doet. De items die onder Nu Kopen staan zijn vaak ook te vinden als Veiling en dus mogelijk nog goedkoper ook.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb vorige week een bestelling geplaatst, maar het is nu, na 5 dagen, nog steeds niet afgeschreven van mijn rekening. Er staat dat dit rond 14 oktober gebeurd. Klopt dit wel? Of moet ik eerst geld overzetten van mijn rekening naar de palpal rekening?
Kiki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 10
Punten : 16
Registratiedatum : 30-01-11
Penélope schreef:Ik baal toch wel een beetje dat veel leuke kleding is XS/S is. Ik wil deze dingen nog bestellen maar wacht maar nog even, tot ik iets binnen heb van mijn ander gekochte dingen.
Heb je een link van deze trui?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Nate84 schreef:Chocolate Cookie schreef:Oeh ik denk dat ik er een lomography camera ga kopen!
Heb je er inmiddels al 1?
Ik heb er namelijk een fisheye die je eventueel mag overnemen.
Nee ik heb er nog geen. Moet even wachten op mijn geld die ik weer moet krijgen eind deze maand!
Helaas was ik niet opzoek naar een fisheye. Bedankt voor je aanbod in ieder geval!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
TNMN schreef:Penélope schreef:Ik baal toch wel een beetje dat veel leuke kleding is XS/S is. Ik wil deze dingen nog bestellen maar wacht maar nog even, tot ik iets binnen heb van mijn ander gekochte dingen.
http://www.ebay.nl/itm/270810891480?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
[quote="Jeanette"]Penélope, wat een leuke kleding! Ik ga me maar niet op Ebay begeven geloof ik, is te slecht voor mijn portomonnee! [/]
Het is ook slecht voor mijn portemonnee! Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik de leuke dingen in het verlanglijstje zet, en soms iets koop alleen lukt dat nog niet helemaal haha.
Het is ook slecht voor mijn portemonnee! Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik de leuke dingen in het verlanglijstje zet, en soms iets koop alleen lukt dat nog niet helemaal haha.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Penélope schreef:TNMN schreef:Penélope schreef:Ik baal toch wel een beetje dat veel leuke kleding is XS/S is. Ik wil deze dingen nog bestellen maar wacht maar nog even, tot ik iets binnen heb van mijn ander gekochte dingen.
http://www.ebay.nl/itm/270810891480?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649
Dankjewel
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Megara schreef:Mijn voorlopig laatste aankopen:
(Het gaat om de kleding)
Ik heb er in totaal EUR 13,85 inclusief verzending voor betaald.
Heb je hier de link van voor mij?
Gast- Gast
Princess schreef:
Heb je hier de link van voor mij?
http://stores.ebay.nl/Gatito-Store?_trksid=p4340.l2563
Gast- Gast
Slakkentempo hier . Mijn bankrekeningnr heb ik nu kunnen bevestigen. Moet ik er nu nog ook geld op zetten of schrijft hij het automatisch af van mijn rekening? Want onderstaande krijg ik te zien maar dat kun je op meerdere manieren opvatten, naar mijn idee...
U kunt uw bankrekening dan gebruiken om geld toe te voegen aan uw PayPal-rekening en u kunt uw bankrekening gebruiken om betalingen te sturen met PayPal.
U kunt uw bankrekening dan gebruiken om geld toe te voegen aan uw PayPal-rekening en u kunt uw bankrekening gebruiken om betalingen te sturen met PayPal.
Gast- Gast
Alleen als een verkoper om een directe betaling vraagt dan moet je geld op je rekening hebben of een gekoppelde cc. Het zijn niet veel verkopers die dit vragen dus in principe kan je nu naar hartenlust kopen en dan schrijft PayPal het bedrag van je rekening af.
Gast- Gast
Even een vraagje. Ik heb nu deze week twee dingen besteld via Ebay. Ik heb betaald via Paypal, het geld is ook al van mijn rekening gehaald. Maar nu hebben jullie het regelmatig over een verzendbevestiging, wanneer zou je die dan moeten krijgen?
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Die is leuk Weetjewel!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Hij is leuk Weetjewel!
Sorry Marie, ik heb het antwoord niet voor je... Ik heb trouwens maar gewoon geld overgemaakt, zo erg is het niet om even te moeten wachten... Denk ik .
Sorry Marie, ik heb het antwoord niet voor je... Ik heb trouwens maar gewoon geld overgemaakt, zo erg is het niet om even te moeten wachten... Denk ik .
Gast- Gast
Leuke tas!
@Marie: Zowel in Ebay als in PayPal kan je de status van je aankoop bekijken. Ik heb de ervaring dat het heel verschillend is hoe snel de verzending en betaling gaan. Bij de een is het binnen 24 uur allemaal rond en bij de ander kan het een aantal dagen duren. Als je besteld bij verkopers met een goede feedback dan hoef je je niet zoveel zorgen te maken dat ze je oplichten. De verkopers zijn zeer gehecht aan hun hoge score. Als er iets mis is met het product zodra je het hebt ontvangen, of het komt helemaal niet aan dan vragen ze ook contact op te nemen voor je feedback achter laat. Ze willen er dus best veel voor doen.
@Marie: Zowel in Ebay als in PayPal kan je de status van je aankoop bekijken. Ik heb de ervaring dat het heel verschillend is hoe snel de verzending en betaling gaan. Bij de een is het binnen 24 uur allemaal rond en bij de ander kan het een aantal dagen duren. Als je besteld bij verkopers met een goede feedback dan hoef je je niet zoveel zorgen te maken dat ze je oplichten. De verkopers zijn zeer gehecht aan hun hoge score. Als er iets mis is met het product zodra je het hebt ontvangen, of het komt helemaal niet aan dan vragen ze ook contact op te nemen voor je feedback achter laat. Ze willen er dus best veel voor doen.
Gast- Gast
Thanks Megara, dan heb ik nog wel eventjes geduld denk ik.
Gave tas Weetjewel, wat is de verkoper??
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
+1Marie schreef:Thanks Megara, dan heb ik nog wel eventjes geduld denk ik.
ben ook wel benieuwd naar linkje van de tas! Kan wel nieuwe tas gebruikne..
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Marie schreef:Thanks Megara, dan heb ik nog wel eventjes geduld denk ik.
Als je uit China besteld dan moet je sowieso geduld hebben.
Gast- Gast
wc-eend schreef:+1Marie schreef:Thanks Megara, dan heb ik nog wel eventjes geduld denk ik.
ben ook wel benieuwd naar linkje van de tas! Kan wel nieuwe tas gebruikne..
http://www.ebay.com/itm/Lady-Faux-Leather-Tassel-Shoulder-Bag-Zipper-Handbag-/120756253210?_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D4%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D3421254261973102722
Gast- Gast
Zusje, heeft die verkoper meer leuke schoenen?
Ik wil ook leuke laarzen bestellen, maar bij verkopers uit USA betaal je zoveel verzendkosten.
Ik wil ook leuke laarzen bestellen, maar bij verkopers uit USA betaal je zoveel verzendkosten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Ebay ruiltopic
» Rover Ebay
» Verkopen op ebay
» Domme vraag van mij over Ebay.
» Via PayPal betalen (eBay)
» Rover Ebay