Ebay topic
+63
vlinder-2011
Mermaid
Sweety
Lien
_Femme
Raindrop
SoCali
Chocoholic
Toet
KOL
lyke
Kaat
myloon
BJA
Salander
Coccinelle
CarpeDiem
Roodtomaatje
Error
Tiana
Roza
Guusje
luenca
_Lucy
applestar
Kiki
Jerry
Ooh La La!
Didi
Dennenappel
S1mplicity
Marie
schuddebuikje
Sarah1985
_Muppit
Zora
Blair
Susan
Elsje
xxDila
Kiwi86
Travelgurly
Possom
Gizmo
Burn
Ringling
Nora
Sunshine24
TNMN
Leine
TukTuk
VanillaRose
Mida4you
Penélope
Rush
Jeanette
Ellusss
Kaboutertje
SnowWhite
Zwerver
Chocolate Cookie
Atelier Madame
Feyd
67 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Ebay topic
Ik heb normaal maat 38/40 of M.. zal binnenkort is ff wat opmetenPenélope schreef:Atelier Madame schreef:ja dat klopt, vind m zelf ook megaleuk! maar er staan dus wel formaten bij, van hoe groot hij valt, mss thuis een trui opmeten en kijken of het een beetje te vergelijken is?
Oh, ik had de maten helemaal niet zien staan, dankje! Welke maat heb jij normaal ?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
nou wat ik heb eventjes een trui opgemeten, en ik dek dat hij met een maat 38 nog wel goed moet passen (uitgaande van een H&M shirt), hij valt alleen niet super lang maar zeker op je riem.
Atelier Madame- Ratel
Ik ben ook helemaal enthousiast geworden door dit topic. Ik heb al een Ebay-account aangemaakt en op een boel dingen op mijn verlanglijstje gezet. Nu wil ik ook echt wat gaan bestellen en heb ik een PayPalaccount aangemaakt. Die heb ik gelijk gelinkt aan Ebay. Ik heb eerst mijn bankgegevens ingevoerd en nu krijg ik twee kleine bedragen op mijn rekening gestort die ik dan moet gaan invoeren over een paar dagen om te verifieren. En dat is allemaal normaal? Als ik dan wat koop, wordt het via Paypal automatisch van mijn gewone rekening gehaald.
Ben niet zo bekend met dit soort dingen, dus vraag me af of ik geen dingen aan het doen ben waar een risiso aan verbonden is.
Ben niet zo bekend met dit soort dingen, dus vraag me af of ik geen dingen aan het doen ben waar een risiso aan verbonden is.
Gast- Gast
@Twellie, dat klopt inderdaad, zijn geloof ik bedragen 1 tot 5 cent!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Maar uhm, als iemand mijn Ebay-wachtwoord dan raadt, heeft diegene dan toch ook toegang tot mijn normale bankrekening wat betreft aankopen. Of denk ik hier nou te argwanend of niet logisch?
Gast- Gast
Zou eventueel kunnen. Zorgen dat je een niet logisch wachtwoord hebt dus.
Tegenwoordig kan je ook allerlei abonnementen op internet afsluiten alleen door een rekeningnummer in te voeren, dus frauderen kan op alle manieren.
Tegenwoordig kan je ook allerlei abonnementen op internet afsluiten alleen door een rekeningnummer in te voeren, dus frauderen kan op alle manieren.
Gast- Gast
Als je iets koopt via Ebay moet je ook nog inloggen op paypal om te betalen. Paypal zou ik dus wel goed beveiligen
Zwerver- Ratel
Ik heb paypal aangesloten op mijn creditcard. Met die reden dat ze dan dus niet meteen mijn rekeningnummer hebben.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Het blijft verslavend en bijna een sport om iets goedkoop te scoren.
Vandaag weer leuke bedeltjes voor mijn armband,ketting voor €0,77
Scheelt enorm veel met een webshop op internet of een kralenwinkeltje in de stad
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Ik zoek eigenlijk van die leuke expo-achtige cadeautjes voor kerst/sinterklaas?
Iemand een leuke zoektermtip voor mij?
Sunshine24- Fluisteraar
Ik had bij alles wat ik deze week besteld heb binnen een half uur de verzendbevestiging, maar dat is wel heel snel hoor. Meestal ben ik 1-2 werkdagen gewend.Megara schreef:Het heeft bij mij zo'n negen werkdagen geduurd voor de eerste verzendbevestiging binnen kwam. Best lang dus, maar via PayPal duurt het soms wat langer geloof ik.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Die shop van die verkoper is wel superPenélope schreef:Die grijze trui is erg leuk, jammer dat je er geen maat bij kan invoeren.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Die shop van die verkoper is wel superPenélope schreef:Die grijze trui is erg leuk, jammer dat je er geen maat bij kan invoeren.
Dat was ook de eerste die ik tussen mijn favorieten had staan. Echt leuke dingen!
Gast- Gast
Rush schreef:Ik had bij alles wat ik deze week besteld heb binnen een half uur de verzendbevestiging, maar dat is wel heel snel hoor. Meestal ben ik 1-2 werkdagen gewend.Megara schreef:Het heeft bij mij zo'n negen werkdagen geduurd voor de eerste verzendbevestiging binnen kwam. Best lang dus, maar via PayPal duurt het soms wat langer geloof ik.
Dat is zeker snel! Bij die bruine muts die ik gisteren had besteld had ik wel vanmorgen de verzendbevestiging. De overige bevestigingen komen nu allemaal binnen, tussen de 9 en de 5 dagen.
Gast- Gast
Sunshine24 schreef:Ik zoek eigenlijk van die leuke expo-achtige cadeautjes voor kerst/sinterklaas?
Iets met gadget, funny, christmas gift.. dan kom je vast wel wat winkeltjes tegen met dat soort aanbiedingen.
Edit: sorry voor alle losse reacties, het ging niet helemaal zoals de bedoeling was.
Gast- Gast
Bij mij duurt het altijd 30 dagen voor ik iets binnen krijg. Het staat ook altijd aangegeven bij verzending. Ik hou er altijd rekening mee
Zwerver- Ratel
Sunshine24 schreef:Ik zoek eigenlijk van die leuke expo-achtige cadeautjes voor kerst/sinterklaas?
Ook dat kan je vinden bij www.dealextreme.com Hoef je niet echt te zoeken op ebay.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Gewonnen voor EUR 4,75 bij http://myworld.ebay.com/mainlywinnerok/?_trksid=p4340.l2559
(Het shirtje dus)
Gast- Gast
Iemand een leuke shop waar je kleding kunt shoppen die een maatje groter zijn? (Dus niet XS/S, maar meer L/XL??)
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Megara schreef:
Gewonnen voor EUR 4,75 bij http://myworld.ebay.com/mainlywinnerok/?_trksid=p4340.l2559
(Het shirtje dus)
Die is moooooooooi! incl verzenden?
Sunshine24- Fluisteraar
AngelNyn schreef:Sunshine24 schreef:Ik zoek eigenlijk van die leuke expo-achtige cadeautjes voor kerst/sinterklaas?
Ook dat kan je vinden bij www.dealextreme.com Hoef je niet echt te zoeken op ebay.
Werkt dat hetzelfde als ebay?
Sunshine24- Fluisteraar
ooh ik heb echt een ebayverslaving ontwikkeld! Ben nu alvast wat dingetjes aan het uitzoeken voor sinterklaas! ideaal trouwens die vollijst, op die manier koop ik nog niets zonder dat ik er goed over heb na gedacht!
Atelier Madame- Ratel
Hoe werkt dat met Paypal? Moet je dan eerst geld overmaken daarnaar? Want ik heb mijn CC gegevens toch al ingevuld? Of moet je het dan alsnog doen? Ik heb dat al best een tijd maar nog nooit gebruikt haha.
Gast- Gast
Die colsjaal die ik op 5 okt heb besteld is nog niet verzonden! De rest allemaal namelijk wel. Kan het echt zolang duren of moet ik actie ondernemen? Iemand ervaring?
Sunshine24- Fluisteraar
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Ebay ruiltopic
» Rover Ebay
» Verkopen op ebay
» Domme vraag van mij over Ebay.
» Via PayPal betalen (eBay)
» Rover Ebay