Ebay topic
+63
vlinder-2011
Mermaid
Sweety
Lien
_Femme
Raindrop
SoCali
Chocoholic
Toet
KOL
lyke
Kaat
myloon
BJA
Salander
Coccinelle
CarpeDiem
Roodtomaatje
Error
Tiana
Roza
Guusje
luenca
_Lucy
applestar
Kiki
Jerry
Ooh La La!
Didi
Dennenappel
S1mplicity
Marie
schuddebuikje
Sarah1985
_Muppit
Zora
Blair
Susan
Elsje
xxDila
Kiwi86
Travelgurly
Possom
Gizmo
Burn
Ringling
Nora
Sunshine24
TNMN
Leine
TukTuk
VanillaRose
Mida4you
Penélope
Rush
Jeanette
Ellusss
Kaboutertje
SnowWhite
Zwerver
Chocolate Cookie
Atelier Madame
Feyd
67 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Ebay topic
Komen hier geen belachelijke hoge verzendkosten bij?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Nope, vaak zijn die uit Hong Kong zelfs gratis..Jeanette schreef:Komen hier geen belachelijke hoge verzendkosten bij?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik wil een Holga en een Diana haha!Ellusss schreef:Chocolate Cookie schreef:Oeh ik denk dat ik er een lomography camera ga kopen!
haha, lomography, daar heb ik mijn profielwerkstuk over gedaan!
welke wil je gaan kopen?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Leuke dingen staan er op ebay! Ik wou iets kopen, maar kan je alleen met paypal betalen en niet met ideal ?
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
wc-eend schreef:http://myworld.ebay.com/wasis/
http://myworld.ebay.nl/hoplinepop10
http://myworld.ebay.nl/augfirstsepend/?_trksid=p4340.l2559
Dit is meer Asian Fashion, vaak zoek ik gewoon wat ik wilt hebben. Vooral wereldwijd niet vergeten aan te vinken!
En niet vergeten rechts bovenin op sorteren prijs+verzendkosten: laagste bovenaan te klikken
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Penélope schreef:Leuke dingen staan er op ebay! Ik wou iets kopen, maar kan je alleen met paypal betalen en niet met ideal ?
Ik doe alles via PayPal. Erg makkelijk!
Gast- Gast
Megara schreef:Penélope schreef:Leuke dingen staan er op ebay! Ik wou iets kopen, maar kan je alleen met paypal betalen en niet met ideal ?
Ik doe alles via PayPal. Erg makkelijk!
Ik heb net ook PayPal aangevraagd, ben eens benieuwd!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Door dit topic ben ik ook gaan snuffelen,het resultaat is dit:
Dit ding is om een grote donut knot mee te maken.Ziet er raar uit maar is heel handig
Dit ding is om een grote donut knot mee te maken.Ziet er raar uit maar is heel handig
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Het is trouwens wel verslavend zeg! Ben nu aan het rondkijken maar heb bij alles de neiging om het te kopen haha,vooral in Azië is het heel goedkoop allemaal!
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Nog eentje dan:
EUR 1,04 via http://stores.ebay.nl/angelsupplier88?_trksid=p4340.l2563
EUR 1,04 via http://stores.ebay.nl/angelsupplier88?_trksid=p4340.l2563
Gast- Gast
Ik vind het vooral ook leuk dat jullie er de link van geven Kan ik ook mooi even rondneuzen. Ik koop voornamelijk taart spullen via ebay en leuke uitstekers om taarten te decoreren.
Weet iemand dan ook een leuke link op ebay voor tassen? Ik ben op zoek naar een nieuwe . Een beetje in de trant van een cowboybag.
tas
Weet iemand dan ook een leuke link op ebay voor tassen? Ik ben op zoek naar een nieuwe . Een beetje in de trant van een cowboybag.
tas
Laatst aangepast door Mirjam4you op wo 28 sep 2011 - 20:02; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Voor de mensen die graag electronica en telefoon accessoires etc willen kopen maar ebay onhandig vinden (en soms ook nog duurder)
www.dealextreme.com Ik ben verslaafd aan die site haha! Je betaald met CC of paypal, maar verzenden is gratis, geen minimum bestelwaarde, en super goedkoop. Verzenden duurt ongeveer 10 tot 15 dagen. En vanaf 10 of 15 dollar bestelwaarde krijg je ook een track and trace nummer.
Vooral voor de iphone en Ipad heb je veel verschillende dingen (hoesjes, kabeltjes etc), maar ze hebben ook allemaal leuke gadgets
www.dealextreme.com Ik ben verslaafd aan die site haha! Je betaald met CC of paypal, maar verzenden is gratis, geen minimum bestelwaarde, en super goedkoop. Verzenden duurt ongeveer 10 tot 15 dagen. En vanaf 10 of 15 dollar bestelwaarde krijg je ook een track and trace nummer.
Vooral voor de iphone en Ipad heb je veel verschillende dingen (hoesjes, kabeltjes etc), maar ze hebben ook allemaal leuke gadgets
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Dealextreme is inderdaad ook leuk, mijn man bestelt er af en toe dingen, zijn dan 10 keer zo goedkoop als hier in de winkel...
Ben wel benieuwd naar hoe dat horloge bevalt Megara, die vind ik er wel erg leuk uit zien.
Ben wel benieuwd naar hoe dat horloge bevalt Megara, die vind ik er wel erg leuk uit zien.
Gast- Gast
Oooh ik wil ook nog een gebreide beanie. Maar ik ben echt opzoek naar een specifieke.. Ebay helemaal vergeten te bekijken
Gast- Gast
Ik weet mijn wachtwoord van Paypal niet meer en de antwoorden op mijn geheime vragen ook niet. Ik heb jaren geleden al eens een account aangemaakt daar maar dus alle gegevens vergeten.
Hoe kom ik nu achter mijn wachtwoord? Iemand een idee?
Gast- Gast
Die handleiding is wel heel handig! Ik ga ook maar een account aan maken denk ik.
Gast- Gast
Yvaine schreef:Die handleiding is wel heel handig! Ik ga ook maar een account aan maken denk ik.
Pas op voor de verslaving.
Gast- Gast
Haha, ja daar ben ik ook bang voor! Misschien toch maar even wachten totdat ik verhuisd ben en geen onverwachte kosten meer hebMegara schreef:Yvaine schreef:Die handleiding is wel heel handig! Ik ga ook maar een account aan maken denk ik.
Pas op voor de verslaving.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Oooh ik wil ook nog een gebreide beanie. Maar ik ben echt opzoek naar een specifieke.. Ebay helemaal vergeten te bekijken
Wellicht dat Ebay het dan heeft?! Wat voor één zoek je?
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb precies hetzelfde.. Echt zo stom! Lees net jou reactie en wilde nu een tijdschrift bestellen op een engelse site, maar de wachtwoorden die ik veel gebruik pakt hij niet. Die geheime vragen lijken ook wel uit de lucht komen te vallen..Mammalin schreef:Ik weet mijn wachtwoord van Paypal niet meer en de antwoorden op mijn geheime vragen ook niet. Ik heb jaren geleden al eens een account aangemaakt daar maar dus alle gegevens vergeten.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Leine schreef:Ik heb precies hetzelfde.. Echt zo stom! Lees net jou reactie en wilde nu een tijdschrift bestellen op een engelse site, maar de wachtwoorden die ik veel gebruik pakt hij niet. Die geheime vragen lijken ook wel uit de lucht komen te vallen..Mammalin schreef:Ik weet mijn wachtwoord van Paypal niet meer en de antwoorden op mijn geheime vragen ook niet. Ik heb jaren geleden al eens een account aangemaakt daar maar dus alle gegevens vergeten.
En via deze link? Of krijg je dan ook een geheime vraag?
https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_flow&SESSION=dY4QDvMyG-Ln7z73rQAEsfKwLb9pDp8C9g3rQlZZ5CyYWeVazQwr9WIups0&dispatch=c70bbe41527861c2b97c3d1f6a850acfdd2fbb19a3d47242b071efa252ac2167e47ebd1fddf0fdacda8501e23f8c5f9d086c587be37f90ee
Gast- Gast
Wat een leuke winkels allemaal!! Damn, daar gaat 'm geld..
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Ebay ruiltopic
» Rover Ebay
» Verkopen op ebay
» Domme vraag van mij over Ebay.
» Via PayPal betalen (eBay)
» Rover Ebay