Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+26
Paper Crown
Marin
banjer49
May
Caroow
Snoes
Champagne
Snack a Jack
Leine
Lavendel
Rush
GreenGrass
aniet
Serena
Suus
VeryCherry
Lotus
girli
Pien
Jade
Erin
TwistedAngel
ExpressoB
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
30 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn wo 28 sep 2011 - 8:55

Maura schreef:
Burn schreef:Wat is er Maura?

hahaha! Sjaan!

Sorry, zat je even te verbeteren. Het is jouw relatie, jouw mening, jouw gedrag. Embarassed

Aangepast! Very Happy

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Jordana wo 28 sep 2011 - 8:55

Jeetje May.. Ik hoop echt dat er wat uitkomt..

Ik ben nog een nummer van afgelopen zaterdag aan het zoeken, Very Happy
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  May wo 28 sep 2011 - 8:55

Dank je Storm!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn wo 28 sep 2011 - 8:55

Jeetje May! Dan duim ik nu nog harder!
Hoe laat krijg je uitslag? hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje wo 28 sep 2011 - 8:55

Burn schreef:Zeg! Kunnen we het ophouden over die meeting! :P Ik baal nog steeds!
Eigen schuld, dikke bult! :P

May, wat ontzettend naar Sad Zulke klachten zijn niet leuk! Heb je dit al lang? Of is het iets van de laatste tijd?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje wo 28 sep 2011 - 8:56

Jordana schreef:Ik ben nog een nummer van afgelopen zaterdag aan het zoeken, Very Happy
Mijn nummer?? angel
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn wo 28 sep 2011 - 8:56

Klopt Sjaan! Maar ik wil binnenkort een rondje NL doen.. En dan meet the forummers! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Jordana wo 28 sep 2011 - 8:57

Sjaantje schreef:
Jordana schreef:Ik ben nog een nummer van afgelopen zaterdag aan het zoeken, Very Happy
Mijn nummer?? angel

Die van jou wil ik ook Very Happy

Hahaha nee eentje waar stuiter en ik op liepen te dansen smile
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  May wo 28 sep 2011 - 8:58

Ik ben al 12 jaar lang moe. En in vlagen extreem moe zoals nu. Al wel eens getest op de standaard dingen maar daar kwam niks uit.

Ik kan morgenochtend bellen, dus als ik wakker ben ga ik bellen voor de uitslag. Maar ik heb er weinig vertrouwen in dat er wel wat uitkomt Sad
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB wo 28 sep 2011 - 8:59

Maple schreef:
ExpressoB schreef:
Burn schreef:EB... Ik wil niet heel lullig doen hoor.. Maar wat ik wil zeggen, jij hebt zelf ook niet de makkelijkste relatie, probeer het dan niet voor iemand anders te doen!

Dit vind ik een nare opmerking!! kijk uit met wat je zegt

Ik heb het idee dat hij lang niet zo naar bedoeld was als hoe hij hier overkomt. Maar ditzelfde gevoel, lichte irritaties, heb ik ook bij sommige (goedbedoelde) tips die ik hier op het forum krijg, daramee doel ik ook op die eerder vanavond van jou, EB. Natuurlijk waardeer ik het dat je mee denkt en natuurlijk vind ik het fijn. Maar je kunt er vanuit gaan dat ik in mijn hoofd inmiddels alle opties echt wel overwogen heb. Verder ben ik het ergens ook wel eens met Burn... Niet dat je niet mag meedenken als je relatie niet helemaal oke zit, maar die woorden die je tegen mij zie, had je ook tegen jezelf kunnen zeggen.

Nee oke, zo is Burn ook niet maar had alleen die opmerking ff niet zien aankomen.
Je kunt er vanuit gaan dat als je hier alles openbaar neerzet je reacties kunt verwachten. Fijne goed bedoelde tips/adviezen maar ook minder leuke reacties. Je bent vast wijs en oud genoeg om hiermee om te kunnen gaan zeg maar (alle opties overwogen).

Ja klopt maar onze leefsituaties zijn totaal anders!!! Zeg je dit ook tegen Jordana?
Mijn vriendin heeft ooit wel eens op gegeven moment gezegd dat ze niks nega. wilde horen over mijn relatie omdat haar relatie niet lekker liep
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:00

Burn schreef:
Maura schreef:
Burn schreef:Wat is er Maura?

hahaha! Sjaan!

Sorry, zat je even te verbeteren. Het is jouw relatie, jouw mening, jouw gedrag. Embarassed

Aangepast! Very Happy

cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:01

Maple ik heb even teruggelezen en er is in feite nog niks veranderd? Je man blijft bij zijn beslissing?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn wo 28 sep 2011 - 9:02

Maura schreef:
Burn schreef:
Maura schreef:
Burn schreef:Wat is er Maura?

hahaha! Sjaan!

Sorry, zat je even te verbeteren. Het is jouw relatie, jouw mening, jouw gedrag. Embarassed

Aangepast! Very Happy

cheers

ik dacht dat ik iets verkeerd had gedaan! :P En geen typfout ofzo! angel


Laatst aangepast door Burn op wo 28 sep 2011 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje wo 28 sep 2011 - 9:02

ExpressoB schreef:Sjaantje! ik zat er gisteren nog aan te denken om eens te informeren waar jij was, gaattie een beetje met je?!

Ja en nee, maar wat lief dat je aan me dacht!
Ik ben helemaal op de laatste tijd, vandaar dat zo weinig hier ben. Overdag heb ik mijn bezigheden en normaalgesproken hang ik hier hele avonden rond, maar tegenwoordig snak ik om negen uur, half tien naar mijn bedje. Nu ook, maar ik ben morgen vrij dus even wat me-time is ook niet verkeerd.
Inmiddels weet ik dat ik eind oktober aan de beurt ben om geopereerd te worden en daar ben ik nu flink naartoe aan het leven. Officieel is het nog niet bevestigd (mevrouw had het eigenlijk nog niet tegen me mogen vertellen) dus ik hang de datum nog niet echt aan de grote klok, dat doe ik pas als ik de brief thuis heb. Maar om te zorgen dat mijn weerstand even kans heeft zich zo goed mogelijk te herstellen, is vrijdag mijn laatste werkdag op het kinderdagverblijf en daarna heb ik dus een paar weken 'vakantie'. Alleen blijf ik wel op mijn nichtje passen want haar kan ik echt niet missen.
Ook leef ik de laatste tijd op pijnstillers, en ik kwam er vannacht achter hoe hard ik ze nodig heb. Want ik had per ongeluk 'de verkeerde' pijnstiller ingenomen dus mocht de andere er niet bijnemen. 's Nachts slaap ik op tramadol (soort morfine) gecombineerd met paracetamol in één pilletje en ik had dus per ongeluk al paracetamol ingenomen waardoor die ander er niet bij mocht (anders is het een overdosis). Heb dus vannacht zonder tramadol geslapen en dat was geen succes Sad En ik vind het heel naar om dat te merken.

Nou ja, nog een paar weekjes volhouden en dan gaat het Grote Avontuur beginnen!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Jordana wo 28 sep 2011 - 9:03

jaaa heb hem

https://www.youtube.com/watch?v=NMkb7FsaA1g

Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:03

Storm schreef:Maple ik heb even teruggelezen en er is in feite nog niks veranderd? Je man blijft bij zijn beslissing?
Ja. Het enige wat verandert is dat hij steeds vastberadener lijkt te worden. Hij is nu al de hele avond weg, overigens. Geen idee waarheen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:04

O jemig dit klinkt niet goed, dat je niet weet waar hij heen is. Vertelt hij dat dan niet? Ik vind het echt onwijs rot voor je, en ondanks dat je je nu 'verdoofd' voelt wil ik je toch een hele dikke knuffel geven hug het lijkt me vreselijk om mee te moeten maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje wo 28 sep 2011 - 9:05

Burn schreef:Klopt Sjaan! Maar ik wil binnenkort een rondje NL doen.. En dan meet the forummers! Wink
Ja ik las al zoiets!! Je bent welkom hoor!
Ik heb een paar jaar geleden ook zo'n rondje NL gedaan, hartstikke leuk! Ik had familie en vrienden waaronder 2 forumsters op mijn logeer-lijstje staan, alleen heb ik het niet tot Maura gered Sad omdat ik onderweg naar haar werd aangereden en dus weer naar huis kon Sad

Jor, check je pm zometeen maar!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:06

EB - Ondanks dat ik geen relatie heb, mag ik wel reageren/tips geven op/aan mensen met een relatie en eventueel problemen. Het gaat om de manier van reageren dat even verkeerd viel. De intentie was juist, maar het verwoorden was even bruut. En aangezien het een geschreven gesprek is, is het letten op woorden, om ze niet verkeerd te laten vallen, extra belangrijk. En ze vielen gewoon even verkeerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn wo 28 sep 2011 - 9:07

Sjaantje schreef:
Burn schreef:Klopt Sjaan! Maar ik wil binnenkort een rondje NL doen.. En dan meet the forummers! Wink
Ja ik las al zoiets!! Je bent welkom hoor!
Ik heb een paar jaar geleden ook zo'n rondje NL gedaan, hartstikke leuk! Ik had familie en vrienden waaronder 2 forumsters op mijn logeer-lijstje staan, alleen heb ik het niet tot Maura gered Sad omdat ik onderweg naar haar werd aangereden en dus weer naar huis kon Sad

Jor, check je pm zometeen maar!

Ik houd het in m'n achterhoofd! smile Want ik lees dat jij straks ook vakantie hebt! Very Happy

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB wo 28 sep 2011 - 9:07

[quote="Sjaantje"]
ExpressoB schreef:Sjaantje! ik zat er gisteren nog aan te denken om eens te informeren waar jij was, gaattie een beetje met je?!

Ja en nee, maar wat lief dat je aan me dacht!
Ik ben helemaal op de laatste tijd, vandaar dat zo weinig hier ben. Overdag heb ik mijn bezigheden en normaalgesproken hang ik hier hele avonden rond, maar tegenwoordig snak ik om negen uur, half tien naar mijn bedje. Nu ook, maar ik ben morgen vrij dus even wat me-time is ook niet verkeerd.
Inmiddels weet ik dat ik eind oktober aan de beurt ben om geopereerd te worden en daar ben ik nu flink naartoe aan het leven. Officieel is het nog niet bevestigd (mevrouw had het eigenlijk nog niet tegen me mogen vertellen) dus ik hang de datum nog niet echt aan de grote klok, dat doe ik pas als ik de brief thuis heb. Maar om te zorgen dat mijn weerstand even kans heeft zich zo goed mogelijk te herstellen, is vrijdag mijn laatste werkdag op het kinderdagverblijf en daarna heb ik dus een paar weken 'vakantie'. Alleen blijf ik wel op mijn nichtje passen want haar kan ik echt niet missen.
Ook leef ik de laatste tijd op pijnstillers, en ik kwam er vannacht achter hoe hard ik ze nodig heb. Want ik had per ongeluk 'de verkeerde' pijnstiller ingenomen dus mocht de andere er niet bijnemen. 's Nachts slaap ik op tramadol (soort morfine) gecombineerd met paracetamol in één pilletje en ik had dus per ongeluk al paracetamol ingenomen waardoor die ander er niet bij mocht (anders is het een overdosis). Heb dus vannacht zonder tramadol geslapen en dat was geen succes Sad En ik vind het heel naar om dat te merken.

Nou ja, nog een paar weekjes volhouden en dan gaat het Grote Avontuur beginnen![/quote

Wat spannend zeg dat je in oktober aan de beurt bent! Logisch dat je naar zoiets toeleeft!
Ja dat is wel heel erg kl.te als je niet meer zonder kunt! Even volhouden! je bent een taaie! hug
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:07

Burn schreef:
Maura schreef:
Burn schreef:
Maura schreef:
Burn schreef:Wat is er Maura?

hahaha! Sjaan!

Sorry, zat je even te verbeteren. Het is jouw relatie, jouw mening, jouw gedrag. Embarassed

Aangepast! Very Happy

cheers

ik dacht dat ik iets verkeerd had gedaan! :P En geen typfout ofzo! angel

Het was wel erg verkeerd hoor. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB wo 28 sep 2011 - 9:08

Maple schreef:
Storm schreef:Maple ik heb even teruggelezen en er is in feite nog niks veranderd? Je man blijft bij zijn beslissing?
Ja. Het enige wat verandert is dat hij steeds vastberadener lijkt te worden. Hij is nu al de hele avond weg, overigens. Geen idee waarheen.


Vind je dat vervelend?!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:08

En dit is overigens ook 1 van de redenen waarom ik alle ins en outs over mijn relatie niet meer op dit forum meldt...voor je het weet krijg je voor je voeten geworpen dat 'jouw relatie ook kut is' of wat dan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn wo 28 sep 2011 - 9:09

Maura schreef:Het was wel erg verkeerd hoor. :P

Sorry MaMa(ura)

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum