DagCafé
+26
Paper Crown
Marin
banjer49
May
Caroow
Snoes
Champagne
Snack a Jack
Leine
Lavendel
Rush
GreenGrass
aniet
Serena
Suus
VeryCherry
Lotus
girli
Pien
Jade
Erin
TwistedAngel
ExpressoB
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
30 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Burn schreef:Sjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Wat ben ik blij met jou!
Waarom??? Heb je nog afwas staan??? Mijne staat alweer op te drogen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ExpressoB schreef:Jordana schreef:Burn schreef:EB... Ik wil niet heel lullig doen hoor.. Maar wat ik wil zeggen, jij hebt zelf ook niet de makkelijkste relatie, probeer het dan niet voor iemand anders te doen!
+1
daar ben je het wel mee dubbel eens maar jouw relatie klinkt ook vaak op zijn einde te lopen
ja spelen jullie nou onder 1 hoedje ofzo
Ja en dan nog mag ik het er dan niet mee eens zijn wat zij over jou relatie zegt.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Willen jullie voor me duimen dat er morgen wat uit mijn bloedonderzoek is gekomen??
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga slapen dames! Truste!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik duim!May schreef:Willen jullie voor me duimen dat er morgen wat uit mijn bloedonderzoek is gekomen??
Chocolate Cookie- Ratel
Maura schreef:-1Jordana schreef:+1Burn schreef:Sjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Wat ben ik blij met jou!
helloo!!
Burn super gedaan zeg!!!
Burn super gedaan zeg!!!
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Burn schreef:ExpressoB schreef:Burn schreef:EB... Ik wil niet heel lullig doen hoor.. Maar wat ik wil zeggen, jij hebt zelf ook niet de makkelijkste relatie, probeer het dan niet voor iemand anders te doen!
Dit vind ik een nare opmerking!! kijk uit met wat je zegt
EB. Er staat bij! Ik wil niet lullig doen.. En er staat ergens een woordje probeer!
Het is even mijn mening..
Maple is de enigste die het meeste weet over mijn relatie en als ze mijn mening over haar relatie niet kan waarderen of er helemaal niks aan heeft dan hoor ik dat wel.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Sjaan! Nou meer dat je mij dat geleerd hebt!
CC. Slaap lekker! Succes met je examen morgen!
May. Ik duim!
CC. Slaap lekker! Succes met je examen morgen!
May. Ik duim!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Truste CC!
May, ik heb gemist wat er aan de hand was, maar ik duim voor je!
May, ik heb gemist wat er aan de hand was, maar ik duim voor je!
CC dank je wel en slaap lekker!
May- Ratel
ExpressoB schreef:Burn schreef:ExpressoB schreef:Burn schreef:EB... Ik wil niet heel lullig doen hoor.. Maar wat ik wil zeggen, jij hebt zelf ook niet de makkelijkste relatie, probeer het dan niet voor iemand anders te doen!
EB. Er staat bij! Ik wil niet lullig doen.. En er staat ergens een woordje probeer!
Het is even mijn mening..
Maple is de enigste die het meeste weet over mijn relatie en als ze mijn mening over haar relatie niet kan waarderen of er helemaal niks aan heeft dan hoor ik dat wel.
Dat Maple het meeste weet, geloof ik meteen. Maar door jouw verhalen hier heb ik toch een beetje een beeld over jouw relatie gevormd, en daarom zeg ik dit.
En ik praat ook niet voor Maple, ik praat voor mezelf!
Laatst aangepast door Burn op wo 28 sep 2011 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
Dankjewel Burn!!
Chocolate Cookie- Ratel
Whaha Burn, ik ben blij dat ik zo'n positieve invloed op je leven heb!
Meiden, weten jullie dat ik nog steeds zit na te genieten van de meeting van afgelopen zaterdag? Ik vond het echt zó superleuk!!
Meiden, weten jullie dat ik nog steeds zit na te genieten van de meeting van afgelopen zaterdag? Ik vond het echt zó superleuk!!
Slaap lekker CC
En ik duim voor je may
En ik duim voor je may
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
ExpressoB schreef:Burn schreef:EB... Ik wil niet heel lullig doen hoor.. Maar wat ik wil zeggen, jij hebt zelf ook niet de makkelijkste relatie, probeer het dan niet voor iemand anders te doen!
Ik heb het idee dat hij lang niet zo naar bedoeld was als hoe hij hier overkomt. Maar ditzelfde gevoel, lichte irritaties, heb ik ook bij sommige (goedbedoelde) tips die ik hier op het forum krijg, daramee doel ik ook op die eerder vanavond van jou, EB. Natuurlijk waardeer ik het dat je mee denkt en natuurlijk vind ik het fijn. Maar je kunt er vanuit gaan dat ik in mijn hoofd inmiddels alle opties echt wel overwogen heb. Verder ben ik het ergens ook wel eens met Burn... Niet dat je niet mag meedenken als je relatie niet helemaal oke zit, maar die woorden die je tegen mij zie, had je ook tegen jezelf kunnen zeggen.
Gast- Gast
may: spannend wat eruit gaat komen! komt wel goed hoor
Sjaantje! ik zat er gisteren nog aan te denken om eens te informeren waar jij was, gaattie een beetje met je?!
Sjaantje! ik zat er gisteren nog aan te denken om eens te informeren waar jij was, gaattie een beetje met je?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wat is er Maura?
hahaha! Sjaan!
hahaha! Sjaan!
Burn- Lady Post-a-lot
Dank je wel!
Sjaan, ik ben extreem vermoeid, en ben heel hard aan het proberen ondanks dat mijn normale leven op te pakken maar mijn lijf werkt niet mee. Heb vandaag een uur schoongemaakt, de was gedaan en boodschappen gedaan en zit nu huilend van de pijn op de bank omdat ik gewoon teveel gedaan heb. Dus hoop dat er morgen een oorzaak uitgekomen is, hoe klein die kans ook is.
Sjaan, ik ben extreem vermoeid, en ben heel hard aan het proberen ondanks dat mijn normale leven op te pakken maar mijn lijf werkt niet mee. Heb vandaag een uur schoongemaakt, de was gedaan en boodschappen gedaan en zit nu huilend van de pijn op de bank omdat ik gewoon teveel gedaan heb. Dus hoop dat er morgen een oorzaak uitgekomen is, hoe klein die kans ook is.
May- Ratel
Sjaantje schreef:Whaha Burn, ik ben blij dat ik zo'n positieve invloed op je leven heb!
Ik zat vanavond in de auto en dacht:"Was de meeting nu afgelopen zaterdag of de zaterdag ervoor?" Hoezo even last van geen tijdsbesef.
Gast- Gast
Burn schreef:Wat is er Maura?
hahaha! Sjaan!
Sorry, zat je even te verbeteren. Het is jouw relatie, jouw mening, jouw gedrag.
Gast- Gast
Zeg! Kunnen we het ophouden over die meeting! Ik baal nog steeds!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: