DagCafé
+26
Paper Crown
Marin
banjer49
May
Caroow
Snoes
Champagne
Snack a Jack
Leine
Lavendel
Rush
GreenGrass
aniet
Serena
Suus
VeryCherry
Lotus
girli
Pien
Jade
Erin
TwistedAngel
ExpressoB
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
30 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Jordana schreef:Ja idd..
Zon staat lekker in de tuin.. Oww wacht jullie gaan ook mee naar buiten
ben ik toch nog een beetje buiten!
Hier op mn werk is het echt super warm...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet eigenlijk ook opruimen in m'n huis want het is echt een pokkezooi.. But I don't give a damn
Doe ik vrijdag wel.
Doe ik vrijdag wel.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Bij mij op het werk is het echt koud! Heb de verwarming aan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Me too!Suus schreef:Als ik vrij was zou ik nu ook buiten gaan zitten met een goed boek Schoonmaken kan wel weer als het slecht weer is
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Suus schreef:Heb je ook geen balkon of iets anders buiten waar je kunt zitten?Stuiterbal schreef:Ik wil ook in de tuin zitten maar die heb ik niet.
Dus dan hang ik maar op de bank !
Jawel ik heb een balkon waar de zon lekker op staat maar ik heb geen lekkere stoel waar ik in kan weg dromen. Dus dan zit ik niet lekker ...
Gast- Gast
Joy_ schreef:Pippa schreef:Joy, jammer, maar wel een leuke avond nog samen voor de boeg
Ja en morgenochtend maar even helpen met inpakken want die schat heeft even wat structuur daarbij nodig
Stuit, kan je straks niet lekker met je zoontje even naar de speeltuin ofzo? Om nog even buiten te zijn.
Mijn manneke word om kwart voor 4 vandaag al opgehaald door zijn papa. En nu ligt hij te slapen dus dat gaat hem niet meer worden. Maar daarna ga ik even naar mijn nicht en zij heeft een grote tuin Dus dat komt goed !
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuit Stuit!! Die lekkere dj heette toch La Fuente of zoiets he???
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuit Stuit!! Die lekkere dj heette toch La Fuente of zoiets he???
Die ga ik zaterdag zien als ik hier naar toe ga http://www.samentegenborstkanker.nl/het_event
Gast- Gast
Kan je je bank niet naar buiten verhuizen?Stuiterbal schreef:Suus schreef:Heb je ook geen balkon of iets anders buiten waar je kunt zitten?Stuiterbal schreef:Ik wil ook in de tuin zitten maar die heb ik niet.
Jawel ik heb een balkon waar de zon lekker op staat maar ik heb geen lekkere stoel waar ik in kan weg dromen. Dus dan zit ik niet lekker ...
Suus- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuit Stuit!! Die lekkere dj heette toch La Fuente of zoiets he???
Die ga ik zaterdag zien als ik hier naar toe ga http://www.samentegenborstkanker.nl/het_event
Meer dan de moeite waard echt serieus hij is echt kei leuk !!!! EN een lekkertje
Gast- Gast
Suus schreef:Kan je je bank niet naar buiten verhuizen?Stuiterbal schreef:Suus schreef:Heb je ook geen balkon of iets anders buiten waar je kunt zitten?Stuiterbal schreef:Ik wil ook in de tuin zitten maar die heb ik niet.
Dat ik daar niet eerder op ben gekomen ! Een geniale oplossing
Gast- Gast
Programma 1 oktober 2011
11.00uur
Start wereldrecordpoging
11.00uur
Optreden JD Walker
12.30uur
Einde wereldrecordpoging
12.30uur
The Voice of Holland kandidaten:
Anne Hoogendoorn, Joan Franka, Meike van der Veer
13.15uur
La Fuente
14.00uur
Einde
11.00uur
Start wereldrecordpoging
11.00uur
Optreden JD Walker
12.30uur
Einde wereldrecordpoging
12.30uur
The Voice of Holland kandidaten:
Anne Hoogendoorn, Joan Franka, Meike van der Veer
13.15uur
La Fuente
14.00uur
Einde
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuit Stuit!! Die lekkere dj heette toch La Fuente of zoiets he???
Meer dan de moeite waard echt serieus hij is echt kei leuk !!!! EN een lekkertje
Jaaa de ogen
Gast- Gast
Oh mensen ik ben zooo moe..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Leuk Theedoosje. Ik kan niet helaas ik moet een bruiloft zingen. En die avond party met de guys van Holland in da Hood !!!
Whoop whoop
Whoop whoop
Gast- Gast
Kan jij goed zingen?Stuiterbal schreef:Leuk Theedoosje. Ik kan niet helaas ik moet een bruiloft zingen. En die avond party met de guys van Holland in da Hood !!!
Whoop whoop
(En staat je bank nu buiten? )
Suus- Lady Post-a-lot
Oh CKCtje hoe komt dat?
Ik kreeg trouwens gisteren verdorie weer de vraag of ik niet wilde zitten, want ik was toch zwanger dacht ze... Grrrr ZO FRICKIN DIK ben ik toch niet?!
Ik kreeg trouwens gisteren verdorie weer de vraag of ik niet wilde zitten, want ik was toch zwanger dacht ze... Grrrr ZO FRICKIN DIK ben ik toch niet?!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Suus schreef:Kan jij goed zingen?Stuiterbal schreef:Leuk Theedoosje. Ik kan niet helaas ik moet een bruiloft zingen. En die avond party met de guys van Holland in da Hood !!!
Whoop whoop
hahahaha Muts.... Eer ik mijn bank buiten heb is zoon wakker ....
Uhhmm tja ik zong een liedje voor mijn zoon en hij deed zijn vingers in zijn oren en zei "nee mama nee"
Gast- Gast
Dan kan je samen in de zon op de bank zittenStuiterbal schreef:Suus schreef:Kan jij goed zingen?Stuiterbal schreef:Leuk Theedoosje. Ik kan niet helaas ik moet een bruiloft zingen. En die avond party met de guys van Holland in da Hood !!!
Whoop whoop
hahahaha Muts.... Eer ik mijn bank buiten heb is zoon wakker ....
Uhhmm tja ik zong een liedje voor mijn zoon en hij deed zijn vingers in zijn oren en zei "nee mama nee"
Haha, hij weet je zangkunsten niet te waarderen?
Suus- Lady Post-a-lot
Mijn zoon pakt dat soort dingen idd niet zo tactisch aan nee. Ik ga er maar van uit dat hij gewoon even geen zin had in een liedje
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: