Hoe lang kun je ochtendurine bewaren?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe lang kun je ochtendurine bewaren?
Hallo,
Weet iemand hoelang je ochtendurine kan bewaren in de koelkast? Ik heb namelijk donderdag een afspraak bij de dokter en moest ochtendurine mee nemen. Maar nu bedacht ik me dat ik die al wel vroeg moet opvangen, omdat ik 's ochtends van 7.00 tot 10.00 moet werken. En ik heb om 11 uur mijn afspraak. Als ik google vind ik verschillende verhalen over hoelang je het in de koelkast kunt bewaren.
Dus weet iemand dit toevallig? Anders zal ik morgen wel even bellen met de huisarts tijdens mijn werk, maar dat is nogal lastig. Dus dacht vraag eerst even hier.
Weet iemand hoelang je ochtendurine kan bewaren in de koelkast? Ik heb namelijk donderdag een afspraak bij de dokter en moest ochtendurine mee nemen. Maar nu bedacht ik me dat ik die al wel vroeg moet opvangen, omdat ik 's ochtends van 7.00 tot 10.00 moet werken. En ik heb om 11 uur mijn afspraak. Als ik google vind ik verschillende verhalen over hoelang je het in de koelkast kunt bewaren.
Dus weet iemand dit toevallig? Anders zal ik morgen wel even bellen met de huisarts tijdens mijn werk, maar dat is nogal lastig. Dus dacht vraag eerst even hier.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Hoe lang kun je ochtendurine bewaren?
Het is toch een kleine moeite om dit te doen als je wakker wordt? Het wel natuurlijk niet te oude urine zijn, want die kan in de tussentijd weer veranderen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
In de koelkast is hetmax 4 uur houdbaar lees ik net, dus eerst even afgeven bij de huisarts lijkt me beter!
Laatst aangepast door Beauty Addict op zo 26 dec 2010 - 7:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik had juist het idee dat ochtendurine maar een uurtje bruikbaar was voor onderzoeken. Kun je je huisarts niet bellen dat je de urine al voordat je naar je werk gaat, langs brengt om het te laten onderzoeken en dat je dan om 11:00 voor de afspraak en uitslag terugkomt?
Gast- Gast
Voor die tijd brengen wordt hem niet, want ze zijn er nog niet om 6.30uur. Dus helaas, anders was dat wel een oplossing geweest.
Ik weet niet precies waar ze het op gaat onderzoeken. Ik loop al weken met pijn in mijn rug ten hoogte van mijn nieren. Dus gebeld om een afspraak en de assistente zei dat ik even ochtendurine mee moest nemen.
Ik weet niet precies waar ze het op gaat onderzoeken. Ik loop al weken met pijn in mijn rug ten hoogte van mijn nieren. Dus gebeld om een afspraak en de assistente zei dat ik even ochtendurine mee moest nemen.
May- Ratel
Als je het niet vroeg kunt brengen moet je het invriezen!
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
Kun je niet gewoon ochtendurine op een eerdere dag 's morgens langs brengen? Kun je misschien de resultaten meteen bespreken bij je afspraak.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Nee helaas, moet de hele week om 7 uur beginnen deze week. Maar ik bel morgen wel even hoe ik het beste het kan doen.
Bedankt voor jullie antwoorden.
Bedankt voor jullie antwoorden.
May- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Cheesecake: hoe lang te bewaren?
» Hoe lang kan je haarverf bewaren?
» Hoe lang kun je rosé bewaren?
» Hoe lang kun je verf bewaren?
» Hoe lang geopende pak wraps bewaren?