Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang kun je ochtendurine bewaren?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe lang kun je ochtendurine bewaren? Empty Hoe lang kun je ochtendurine bewaren?

Bericht  May zo 26 dec 2010 - 6:34

Hallo,

Weet iemand hoelang je ochtendurine kan bewaren in de koelkast? Ik heb namelijk donderdag een afspraak bij de dokter en moest ochtendurine mee nemen. Maar nu bedacht ik me dat ik die al wel vroeg moet opvangen, omdat ik 's ochtends van 7.00 tot 10.00 moet werken. En ik heb om 11 uur mijn afspraak. Als ik google vind ik verschillende verhalen over hoelang je het in de koelkast kunt bewaren.
Dus weet iemand dit toevallig? Anders zal ik morgen wel even bellen met de huisarts tijdens mijn werk, maar dat is nogal lastig. Dus dacht vraag eerst even hier.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang kun je ochtendurine bewaren? Empty Re: Hoe lang kun je ochtendurine bewaren?

Bericht  Jeanette zo 26 dec 2010 - 6:48

Het is toch een kleine moeite om dit te doen als je wakker wordt? Het wel natuurlijk niet te oude urine zijn, want die kan in de tussentijd weer veranderen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Hoe lang kun je ochtendurine bewaren? Empty Re: Hoe lang kun je ochtendurine bewaren?

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 6:52

In de koelkast is hetmax 4 uur houdbaar lees ik net, dus eerst even afgeven bij de huisarts lijkt me beter!

Laatst aangepast door Beauty Addict op zo 26 dec 2010 - 7:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 6:55

Ik had juist het idee dat ochtendurine maar een uurtje bruikbaar was voor onderzoeken. Kun je je huisarts niet bellen dat je de urine al voordat je naar je werk gaat, langs brengt om het te laten onderzoeken en dat je dan om 11:00 voor de afspraak en uitslag terugkomt?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 7:08

Waar gaan ze de urine op onderzoeken?

Gast
Gast

Bericht  May zo 26 dec 2010 - 7:09

Voor die tijd brengen wordt hem niet, want ze zijn er nog niet om 6.30uur. Dus helaas, anders was dat wel een oplossing geweest.
Ik weet niet precies waar ze het op gaat onderzoeken. Ik loop al weken met pijn in mijn rug ten hoogte van mijn nieren. Dus gebeld om een afspraak en de assistente zei dat ik even ochtendurine mee moest nemen.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Cupcake zo 26 dec 2010 - 7:45

Als je het niet vroeg kunt brengen moet je het invriezen!
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  mzcharlotte zo 26 dec 2010 - 8:07

Kun je niet gewoon ochtendurine op een eerdere dag 's morgens langs brengen? Kun je misschien de resultaten meteen bespreken bij je afspraak.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  May zo 26 dec 2010 - 9:15

Nee helaas, moet de hele week om 7 uur beginnen deze week. Maar ik bel morgen wel even hoe ik het beste het kan doen.
Bedankt voor jullie antwoorden.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: