Wat heb je vandaag gedaan?
+41
Highway
Zininzon
dolfijntje24
Lady4
silly-one
SnowWhite
Sjirafje
Leine
Nora
Middleme
Snoes
Atelier Madame
PluDan
Marin
Feyd
Oasis
CarpeDiem
Mida4you
Kaboutertje
RioolSpook
Sushi
May
Tania
Salander
Jeanette
Linnie1985
TwistedAngel
Champagne
Sarah1985
mzcharlotte
Sterre
Angela_1986
widko
Lotus
Raindrop
banjer49
_DoI
TukTuk
sanne-84
Shisha
Sorella
45 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
Ik ben vandaag jarig en ben naar Miss Saigon geweest
Salander- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11
Salander schreef:Ik ben vandaag jarig en ben naar Miss Saigon geweest
Wat leuk!! En gefeliciteeeeeerd!!
Gast- Gast
Ik heb m'n verjaardag gevierd. Het is voor het eerst dat we gewoon in de tuin hebben gezeten op mijn verjaardag, heerlijk!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Ik heb m'n verjaardag gevierd. Het is voor het eerst dat we gewoon in de tuin hebben gezeten op mijn verjaardag, heerlijk!
Ook vandaag jarig?? Gefeliciteerd iig
Gast- Gast
[quote="Theedoosje"]
Gefeliciteerd!
Tania schreef:Ik heb m'n verjaardag gevierd. Het is voor het eerst dat we gewoon in de tuin hebben gezeten op mijn verjaardag, heerlijk!
Gefeliciteerd!
Salander- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11
Theedoosje schreef:Tania schreef:Ik heb m'n verjaardag gevierd. Het is voor het eerst dat we gewoon in de tuin hebben gezeten op mijn verjaardag, heerlijk!
Ook vandaag jarig?? Gefeliciteerd iig
Ja, dank je!
Salander ook gefeliciteerd!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb vanmiddag de lopers van de twentse vrouwenloop aangemoedigd. Verder heb ik weinig gedaan.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Wat ik vandaag heb gedaan? Vanochtend wakker geworden. Mezelf een lekker broodje gesmeerd. Vervolgens naar de pomp gereden. Auto volgetankt. Sigaretten gehaald. (Het is een selfservice benzinepomp met een winkel, pizzeria en ijsshop ernaast.) Een relaxte middag gehad. Vanavond even boodschapjes gedaan. Nu ligt er een lekker broodje op me te wachten in de oven. En ik ga zo 'De zomer voorbij' kijken.
Gast- Gast
Ik heb vanmorgen een taart gemaakt (monchoutaart), de woonkamer, keuken en hal gestofzuigd, 3 wassen opgehangen en vanaf 11.30 uur hadden we verjaardagsvisite voor mijn man (hij was woensdag jarig). Om 20.00 uur waren de laatsten weg, lange dag zo.
Gast- Gast
Ik heb vandaag uitgeslapen en heb vanmiddag bij een collega in de tuin gezeten. Vanavond nog even snel bij mij gegeten met twee collega's die ook mee waren, en voor de rest lekker een rustig avondje voor mezelf, op de bank, heerlijk!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Onze eigen vloer geschuurd en mijn vriend is nu nog aan het lakken. Maar eigenlijk dus heel de dag bezig geweest met schuren. Rotwerk!
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Ben vandaag bij een 25jarige bruiloft geweest van familie Mooi weer gehad en lekker gegeten en gedronken. Nu ga ik moe, maar voldaan naar bed. Een keer lekker op tijd.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Vanochtend het huishouden gedaan, vanmiddag kwam mijn zusje en zijn we naar de speeltuin geweest met mijn dochtertje. Na het eten nog even langs mijn oma met mijn man en dochter. Vanavond een taart gemaakt voor mijn man zijn verjaardag ( is dinsdag jarig )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik ben vanmorgen wakker geworden op de camping. Heerlijk uitgeslapen en vervolgens lekker buiten ontbeten in het zonnetje. Vanmiddag zijn we naar het plaatselijke dorpsfeest geweest voor een straattheater act van een bekende. Later op de dag weer naar huis gereden.
Gast- Gast
Vanmorgen wakker geworden rond 12.00 samen met mijn vriend. 'S middags gezellig gaan touren met de motor en 's avonds lekker gaan bbquen!
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Vanochtend lekker rustig aan gedaan met mijn dochter, we hebben een eindje gefietst. Ze zat achterop en sloeg steeds haar armpjes om me heen om te knuffelen . Toen hebben we nog even gewandeld. Dochter in bed, toen belde er een vriendin, mee aan de telefoon gehangen tot de batterij leeg was. Toen uitgebreid gekookt voor mijn vriend en dochter, toen met zijn drieen naar de speeltuin en vanavond bij familie op bezoek geweest.
Gast- Gast
Overdag hebben vriend en ik een grote schoonmaakbeurt gehouden in huis. Daarna gedoucht en toen ben ik met twee vriendinnen Sushi gaan eten, was erg lekker en gezellig! Nu nog even kopje thee drinken en dan zo naar bed.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
School tot 15.00, 17.00u thuis, net gegeten en ga zo even lekker in een warm bad en dan bankhangen
Ik heb gewerkt van 8.00u tot 16.00u en was het daarna echt helemaal zat! Ik heb iemand ontslagen, een waarschuwing uitgedeeld, sollicitatie gesprekken gehad en een hoop gedoe, en ook nog mijn normale werkzaamheden, haha. Daarna ben ik op de bank geploft en daar zit ik nu heerlijk een programma over taarten te kijken, terwijl de aardappelen voor de stamppot aan het koken zijn! Vanavond bankhangen met de liefste, we hebben zo'n druk en chaotisch weekend gehad, dat we vanavond samen zijn
Gast- Gast
Topic is van gisteren en die dag was stuk interessanter dan vandaag..
Dus gisteren heb ik uitgeslapen, ontbijt voor m'n vriend gemaakt, op de scooter naar Amsterdam en schoenen voor m'n vriend gekocht en ijsje gegeten. Toen naar m'n schoonouders en daar geborreld en gegeten en So You Think You Can Dance gekeken daar En toen weer terug naar m'n vriend en daar geslapen.
Vanochtend uitgeslapen en tot half 3 bij m'n vriend thuis beetje gerommeld terwijl hij naar z'n werk was, beetje forummen, douchen en spullen inpakken en toen via Schiphol weer naar Den Haag terug, en daar ben ik nu, weer lekker op de bank en net gekookt en ga zo HNTM kijken.
Dus gisteren heb ik uitgeslapen, ontbijt voor m'n vriend gemaakt, op de scooter naar Amsterdam en schoenen voor m'n vriend gekocht en ijsje gegeten. Toen naar m'n schoonouders en daar geborreld en gegeten en So You Think You Can Dance gekeken daar En toen weer terug naar m'n vriend en daar geslapen.
Vanochtend uitgeslapen en tot half 3 bij m'n vriend thuis beetje gerommeld terwijl hij naar z'n werk was, beetje forummen, douchen en spullen inpakken en toen via Schiphol weer naar Den Haag terug, en daar ben ik nu, weer lekker op de bank en net gekookt en ga zo HNTM kijken.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Heftige werkdag Pippa!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Bij mij vandaag ook niet veel interessants.
Moest werken vandaag van 8.30 tot 17.00 uur. Vanavond ben ik lekker aan het genieten van de laptop en de tv .
Moest werken vandaag van 8.30 tot 17.00 uur. Vanavond ben ik lekker aan het genieten van de laptop en de tv .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
dagje vrij vandaag, sochtends gewacht op ketel monteur, boodschappen gedaan, gesport + sauna en vanavond zijn twee vriendinnen wezen eten!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Niet heel erg veel.
Gewerkt van 6u30-15u, daarna gedoucht en gekookt. En na de afwas zijn mijn vriend en ik ons zwembad gaan afbreken. Die mag deze week nog flink drogen zodat we hem een half jaar kunnen opbergen.
Gewerkt van 6u30-15u, daarna gedoucht en gekookt. En na de afwas zijn mijn vriend en ik ons zwembad gaan afbreken. Die mag deze week nog flink drogen zodat we hem een half jaar kunnen opbergen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heb jij vandaag al gedaan?
» Wat heb jij gedaan vandaag?
» Wat heb je vandaag gedaan en wat ga je nog doen?
» Wat heb jij al gedaan (bucketlist)
» Ik heb het gedaan...!!!!!!!
» Wat heb jij gedaan vandaag?
» Wat heb je vandaag gedaan en wat ga je nog doen?
» Wat heb jij al gedaan (bucketlist)
» Ik heb het gedaan...!!!!!!!
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: