Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Obsessie' voor een film/boek

+9
SnowWhite
Susan
Siamsa
_Lacey_
Salander
Gizmo
Monte
Sorella
Suus
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

'Obsessie' voor een film/boek - Pagina 2 Empty Re: 'Obsessie' voor een film/boek

Bericht  Sanne_86 ma 26 sep 2011 - 7:54

Vroeger heb ik echt héél vaak de film 'Interview with the Vampire' gekeken. Was er helemaal idolaat van en kon ook de hele film meepraten. Daarna ben ik de boeken gaan lezen en ik heb toen zelfs nog een heel plakboek gemaakt met foto's en plaatjes van Tom Cruise (daar wordt ik nu nog steeds mee gepest, heb niks meer met die man, let wel: ik was toen 12!!)

Verder heb ik de Shopaholic-reeks ook al zo'n 5 keer gelezen. Het blijft leuk om te lezen.
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Obsessie' voor een film/boek - Pagina 2 Empty Re: 'Obsessie' voor een film/boek

Bericht  Sushi wo 28 sep 2011 - 9:24

Jullie hebben coole obsessies.

Ik heb een obsessie met de boeken van Jill Mansell en Sophie Kinsella nerd
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

'Obsessie' voor een film/boek - Pagina 2 Empty Re: 'Obsessie' voor een film/boek

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:29

Ik wacht heel ongeduldig af wanneer het nieuwe boek van Niccoló Ammaniti uitkomt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Obsessie' voor een film/boek - Pagina 2 Empty Re: 'Obsessie' voor een film/boek

Bericht  Sanne_86 wo 28 sep 2011 - 9:46

Siamsa schreef:
Susan schreef:Volgend jaar komt er een 3D-versie van Titanic uit, die zal in Nederland ook wel in de bioscoop gaan draaien.

Oh wauw!! Very Happy

Dan moet je eens op youtube kijken. Daar staat een 3-uur durende documentaire uit 1995 op (in twee delen). Het is echt heel uitgebereid met onder andere ook interviews met mensen die de Titanic-ramp zelf hebben meegemaakt. Zelf heb ik die documentaire al zo'n 3 keer gezien, maar het blijft interessant, vind ik.
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Obsessie' voor een film/boek - Pagina 2 Empty Re: 'Obsessie' voor een film/boek

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 6:15

Twilight en Harry Potter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Obsessie' voor een film/boek - Pagina 2 Empty Re: 'Obsessie' voor een film/boek

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 6:17

Ik had dat met de Shopaholic boeken en eigenlijk alle boeken van Sophie Kinsella. En met de serie 7th heaven (maar heb nog 4 seizoenen te gaan!) En ik had het vroeger met de film GREASE en HONEY.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Obsessie' voor een film/boek - Pagina 2 Empty Re: 'Obsessie' voor een film/boek

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 6:25

Nu met het downloaden heb ik dat niet echt meer, omdat ik de aflevering dat kan zien wanneer ik wil. Ik probeer dan ook series te downloaden waar alle of meerdere seizoenen van uti zijn. Maar in de tijd dat ik op de middelbare school zat en een week moest wachten voordat er een nieuwe aflevering kwam en dan ook nog wachten op een nieuw seizoen en hopen dat het in Nederland ook uitgezonden ging worden, kon ik flink obsessed zijn.

Ik had het bijvoorbeeld met Heartbreak High. Ik ben zelfs een keer thuisgebleven van een familiefeestje zodat ik HBH kon zien. Tegen mijn ouders zei ik dat ik niet zo'n zin had en dat konden ze zich wel voorstellen en daarom hoefde ik niet mee. Toevallig speelde degene die ik heel erg leuk vond van de serie zijn laatste aflevering, wat was ik blij dat ik niet gegaan was en ook heel verdrietig dat hij er niet meer in speelde.
Als ik er aan terug denk hadden tv series eigenlijk wel heel veel invloed op m'n leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Obsessie' voor een film/boek - Pagina 2 Empty Re: 'Obsessie' voor een film/boek

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 6:56

Film: Dirty Dancing
Serie: Beverly Hills 902010

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Obsessie' voor een film/boek - Pagina 2 Empty Re: 'Obsessie' voor een film/boek

Bericht  Sushi do 29 sep 2011 - 7:48

Oh ik heb ook een obsessie voor Desperate Housewives trouwens!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

'Obsessie' voor een film/boek - Pagina 2 Empty Re: 'Obsessie' voor een film/boek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum