'Obsessie' voor een film/boek
+9
SnowWhite
Susan
Siamsa
_Lacey_
Salander
Gizmo
Monte
Sorella
Suus
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
'Obsessie' voor een film/boek
Ik moet lichtelijk beschaamd zeggen dat ik op 't moment geobsedeerd ben door Twilight... En ik vind 't rete-irritant! Heb 't eigenlijk nooit eerder meegemaakt, dat ik zo uitkijk naar de komst van een film, maar ik wil zó graag dat 't november is, omdat Twilight Breaking Dawn 1 dan uitkomt... Ik schaam me dood!
Bekend of ben ik echt een idioot?
Gast- Gast
Re: 'Obsessie' voor een film/boek
Heb het bij Harry Potter ook gehad, vooral bij de boeken, dan kon ik niet wachten tot er weer een uitkwam
De Twilight boeken heb ik pas gelezen toen ze allemaal al uit waren, kon lekker doorlezen dus En de film kijk ik ook wel naar uit, maar niet zo erg als jij geloof ik!
De Twilight boeken heb ik pas gelezen toen ze allemaal al uit waren, kon lekker doorlezen dus En de film kijk ik ook wel naar uit, maar niet zo erg als jij geloof ik!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben al jaren verslaafd aan de film Clueless. Ik kan de hele film meepraten en heb hem onderhand wel zo'n 20 keer gezien. Het is geen obsessie maar ik kan hem zo nog een keer kijken, en me al helemaal verheugen daarop
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ik ben al jaren verslaafd aan de film Clueless. Ik kan de hele film meepraten en heb hem onderhand wel zo'n 20 keer gezien. Het is geen obsessie maar ik kan hem zo nog een keer kijken, en me al helemaal verheugen daarop
Dat heb ik met Alles Is Liefde en met Mama Mia.
Gast- Gast
Dus ik ben niet gek?
Alles is Liefde is ook echt een plaatje van een film!
Alles is Liefde is ook echt een plaatje van een film!
Gast- Gast
Ik heb het met de Donkere Toren serie van Stephen King. Ben zwaar verslaafd eraan! In het dagelijks leven denk ik er bij veel dingen aan, ik droom erover en bivakkeer bij de Bruna als er iets nieuw uitkomt
Ik ben een Toren-junkie
Ik ben een Toren-junkie
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Dat heb ik met ''the sound of music''. Sinds ik die als kind heb gezien heb ik hem tig keer gekeken en ken er veel van uit mijn hoofd
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had het bij Lord of the Rings en Harry Potter heel erg. Bij de eerste Twilight film ook, maar daarna vond ik de films 'te hip' worden (lees: Robert Patinson lijkt op een magere gay freak met lippenstift nu), toen zakte het af.
Gast- Gast
Haha, tea-leaf, je bent niet gek Alles is liefde is zeker een plaatje, maar ik kan sowieso wel uren naar Carice van Houten kijken.
Gast- Gast
Ik heb het bij series als Flikken Gent. Ik heb alle seizoenen op dvd en kan ook echt uren kijken.
Gast- Gast
Ik heb dat vroeger gehad bij de Titanic.
Las vanalles over het schip, verzamelde krantenstukken enzo. Schreef er werkstukken over... Had een hele map vol. (Niet zozeer over de film, veelal over het schip zelf)
Las vanalles over het schip, verzamelde krantenstukken enzo. Schreef er werkstukken over... Had een hele map vol. (Niet zozeer over de film, veelal over het schip zelf)
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
In 't begin van Twilight had ik er he-le-maal niks mee en ik vond de rage er om heen zo irritant, dat ik 't ging boycotten.... En uiteindelijk zag ik trailers van Breaking Dawn en die leuk me zowaar leuk dus toch maar de films gezien en ik was verslaafd!!
Gelijk de boeken gekocht - die 100x leuker zijn dan de films en nu denk ik idioot veel aan Twilight :/ Schaam me dood
Gelijk de boeken gekocht - die 100x leuker zijn dan de films en nu denk ik idioot veel aan Twilight :/ Schaam me dood
Gast- Gast
Ik heb dat met de Millennium trilogie
Salander- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11
Gizmo schreef:Ik heb dat vroeger gehad bij de Titanic.
Ik had echt precies hetzelfde. Die map moet ik vast nog ergens hebben liggen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Gizmo schreef:Ik heb dat vroeger gehad bij de Titanic.
Same here, haha! Ook spreekbeurt erover gehouden enzo, posters boven m'n bed, echt compleet gefascineerd!
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Ik heb dat met meerdere boeken en films gehad, dat ik er echt helemaal weg van was en tig keer wilde kijken.
Titanic bijvoorbeeld, daar ben ik 13 keer naartoe geweest in de bioscoop.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik heb dat met meerdere boeken en films gehad, dat ik er echt helemaal weg van was en tig keer wilde kijken.
Ik zou de Titanic nog zooo graag in de bioscoop willen zien ooit! Ik was 10 jaar toen hij uitkwam in de bioscoop, net iets te jong om naartoe te gaan. In groep 8 mocht ik hem voor het eerst zien, en vanaf dat moment zat ik een tijdje lang regelmatig in de bieb uuuuren in dikke boeken over de Titanic te lezen.
Siamsa- Prater
Volgend jaar komt er een 3D-versie van Titanic uit, die zal in Nederland ook wel in de bioscoop gaan draaien.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Volgend jaar komt er een 3D-versie van Titanic uit, die zal in Nederland ook wel in de bioscoop gaan draaien.
Oh wauw!!
Siamsa- Prater
Bazinga schreef:Ik moet lichtelijk beschaamd zeggen dat ik op 't moment geobsedeerd ben door Twilight... En ik vind 't rete-irritant! Heb 't eigenlijk nooit eerder meegemaakt, dat ik zo uitkijk naar de komst van een film, maar ik wil zó graag dat 't november is, omdat Twilight Breaking Dawn 1 dan uitkomt... Ik schaam me dood!
Heeeel herkenbaar! Soms kijk ik de films weer en dan MOET ik gewoon Breaking Dawn zien. De nieuwsgierigheid van hoe het verder gaat is dan best groot (wil weten hoe ze het verhaal verder hebben gefilmd).
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Bij Harry Potter had ik het enigszins, maar vooral Prison Break. Maar dat was echt verdrietig, ook al wist ik wel dat ze gingen ontsnappen, ik lag er 's nachts echt wakker van. Niet een keer, maar echt wekenlang.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
ja soms kan een serie e echt helemaal opslokken!
Dawsons creek van mn 16e tot 20e
daarna the o.c.
harry potter
en nu twilight
Dawsons creek van mn 16e tot 20e
daarna the o.c.
harry potter
en nu twilight
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Dan ben je nog erger dan ik, met mijn 9 keer .Susan schreef:Titanic bijvoorbeeld, daar ben ik 13 keer naartoe geweest in de bioscoop.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
» Iemand nu een tip voor een boek?
» lootjes trekken voor een boek
» Tips voor boek op vakantie!
» Leuk boek voor kindje van 2,5
» Iemand nu een tip voor een boek?
» lootjes trekken voor een boek
» Tips voor boek op vakantie!
» Leuk boek voor kindje van 2,5
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: