Na haren wassen 20 min kammen pfff
+7
Starla
Benthe
Serena
Jeanette
Lovely
Ellebel
melano
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Na haren wassen 20 min kammen pfff
Hallo,
ik heb sinds een tijdje dat ik na het douche mijn haar niet meer gekamt krijg.
Er vallen bosjes haren uit mijn hoofd, het doet erg pijn etc, aangezien ik al veel cremespoeling gebruik wat blijkbaar ook niet helpt,
Care en repair van de andrelon werkt ook niet
Heeft er iemand goede tips of is er hier een kapster aanwezig.
Ik hoor het graag.
ik heb sinds een tijdje dat ik na het douche mijn haar niet meer gekamt krijg.
Er vallen bosjes haren uit mijn hoofd, het doet erg pijn etc, aangezien ik al veel cremespoeling gebruik wat blijkbaar ook niet helpt,
Care en repair van de andrelon werkt ook niet
Heeft er iemand goede tips of is er hier een kapster aanwezig.
Ik hoor het graag.
melano- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 39
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Na haren wassen 20 min kammen pfff
Naar de wat ?
melano- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 39
Registratiedatum : 02-12-10
Huisarts. Als het echt pijn doet met kammen en er echt bosjes uitvallen klinkt dat niet goed
Gast- Gast
Je haren niet nat kammen maar wachten totdat ze droog zijn. Je haar is nat veel kwetsbaarder en stugger om te doorkammen. Voor het kammen een anti-klit spray gebruiken bijvoorbeeld van Schwarzkopf.
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Heb je al een masker geprobeerd van de kapper? En inderdaad wachten met kammen/borstelen tot je haar droog is.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Een masker gebruiken? En 20 minuten is echt niet gezond, ik zou ook naar de huisarts gaan.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Voordat je je haar wast je haar kammen en dan als je het gaat drogen alleen inwikkelen, dus niet met een handoek overheen droogwrijven. En verder wat er al staat.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Naar de huisarts gaan? Dat lijkt me wat overdreven.
Ik heb ook altijd veel moeite met het kammen van mijn haar als het nat is dus inderdaad wachten tot het droog is, masker gebruiken of anti-klit spray gebruiken helpt bij mij vaak wel.
Ik heb ook altijd veel moeite met het kammen van mijn haar als het nat is dus inderdaad wachten tot het droog is, masker gebruiken of anti-klit spray gebruiken helpt bij mij vaak wel.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Nou ja het kwam bij mij over dat het erger was dan anders als je haren niet uitgekamt krijgt. Die pijn en echt bosjes die uitvallen. Maar goed misschien had ik het wel mis.
Gast- Gast
Benthe schreef:Naar de huisarts gaan? Dat lijkt me wat overdreven.
Nou, aangezien er bosjes haren uitkomen en het erg pijn doet, lijkt het me geen onverstandige beslissing.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wat serena zegt, voor het wassen borstelen, na het wassen inwikkelen en laten drogen, en zeker niet nat kammen. Misschien kun je het ook beter borstelen als kammen.
Ik zou hier niet voor naar de huisarts gaan, dat vind ik nogal overdreven. Als ik een kam door mijn natte haar (dik, lang, krullig haar) trek trek ik de boel ook stuk.
Ik zou hier niet voor naar de huisarts gaan, dat vind ik nogal overdreven. Als ik een kam door mijn natte haar (dik, lang, krullig haar) trek trek ik de boel ook stuk.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Als mijn haar flink in de knoop zit en het niet wil kammen als het nat is, doet dat ook erg zeer en trek ik er ook zo bosjes uit hoor.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Als mijn haar gaat klitten is het tijd om er een stuk af te knippen. Dus ik zou even de dode punten eraf laten halen, denk dat het dan al een stuk minder gaat klitten. Onderaan beginnen met kammen scheelt ook al een stuk, dan borstel je de knopen niet van bovenaf naar beneden, en krijg je niet onderaan van die dikke knopen.
Ik kam mijn haar overigens nooit. tijdens het wassen haal ik het met mijn vingers uit de knoop en na het wassen doe ik er zijde in (van CHI). Dan mijn haar aan de lucht laten drogen en iik heb vrijwel nooit knopen. Als ik het borstel, gaat het enorm pluizen.
Ik kam mijn haar overigens nooit. tijdens het wassen haal ik het met mijn vingers uit de knoop en na het wassen doe ik er zijde in (van CHI). Dan mijn haar aan de lucht laten drogen en iik heb vrijwel nooit knopen. Als ik het borstel, gaat het enorm pluizen.
Gast- Gast
Starla schreef:Wat serena zegt, voor het wassen borstelen, na het wassen inwikkelen en laten drogen, en zeker niet nat kammen. Misschien kun je het ook beter borstelen als kammen.
Kam jij je haar droog? Ik zou dat aleen doen met steil haar. Ik heb ook lang, dik, krullend haar, maar ik moet het echt nat borstelen, anders trek ik het juist stuk.
Ik kam mijn haar trouwens niet eens iedere dag.
En als ik het kam, doe ik er lekker wat crèmespoeling in. En anders de tip van Bobbie, misschien zou je er een stukje af kunnen laten knippen. Ik weet niet watvoor haar je hebt? 20 minuten lijkt me wel wat lang.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik kam het zelf altijd alleen als het nat is, maar dat komt omdat ik krullen heb en als ik die droog kam is het net een pluizebol. Anders is droog beter geloof ik. En altijd van onder naar boven werken, dus niet gelijk boven op je hoofd beginnen en de kam erdoor trekken. Je haar vastnemen, en onderaan beginnen met een stukje. Dan steeds een stukje meer erbij tot je bovenaan bent en er helemaal doorheen kan komen. Elke dag conditioner gebruiken is ook een goede, dat maakt het kammen al wat makkelijker. Ik weet niet waar je mee kamt, maar een zachte borstel is eigenlijk het beste.
Mocht je echt veel haaruitval en klachten hebben zou ik eens naar de kapper gaan en je laten informeren.
Verder: gebruik je medicijnen? Dat kan soms ook voor haarproblemen zorgen ( al staat dat niet altijd in de bijsluiter ) en in dat geval kan je misschien beter de huisarts raadplegen.
Mocht je echt veel haaruitval en klachten hebben zou ik eens naar de kapper gaan en je laten informeren.
Verder: gebruik je medicijnen? Dat kan soms ook voor haarproblemen zorgen ( al staat dat niet altijd in de bijsluiter ) en in dat geval kan je misschien beter de huisarts raadplegen.
Gast- Gast
Ik borstel mijn haar als het droog is, voor ik het ga wassen, na het wassen niet meer, anders heb ik echt een pluiskop
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Het kan aan zoveel dingen liggen.
Is het gekleurd? Hoe lang geleden is het geknipt?
Is het gekleurd? Hoe lang geleden is het geknipt?
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb ook krullen en kam het ook nat, droog is echt geen doen!
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
ik doe voor het haren wassen eerst met de borstel, daarna met een kam. Zodra ik spoeling in heb nog een keer kammen en daarna uitspoelen en gewoon laten opdrogen. Ik kam mijn haar daarna ook niet meer nadat en voordat ik het weer ga wassen (2x per week) omdat het anders net een suikerspin is
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Ik borstel het ook als het nog nattig is. Misschien zou je kammer met een grove kam kunnen proberen dan zijn de ergste knopen er uit en kun je het daarna borstelen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» De zon en je haren
» Grijze haren
» Nog een haren topic..(vraag)
» Haren knippen
» Haren verven en op vakantie
» Grijze haren
» Nog een haren topic..(vraag)
» Haren knippen
» Haren verven en op vakantie
Pagina 1 van 1